Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

katrijn.vandorpe04 apr 2018, 08:15

 1
Ik heb op TV gekeken en heb het ook opgemerkt van het mollogo die op de zwarte auto verscheen. Daarnaast is me ook iets heel erg opgevallen i.v.m. Jeffrey:
Tijdens de 1e opdracht (jacht op Joke) had Jeffrey een t-shirt aan van Pulp Fiction waarbij beide hoofdrolspelers afgebeeld staan met een geweer ... en in de opdracht moesten ze Joke 'afknallen'. De dag nadien had Jeffrey een t-shirt aan met 2 ezels die elkaar kussen ... en wat moesten ze even later tijdens de opdracht doen ... elkaar kussen ... Vond ik heel erg verdacht eigenlijk
Gebruikersavatar

Frolva04 apr 2018, 09:00

 2204
katrijn.vandorpe schreef:Vond ik heel erg verdacht eigenlijk
Je bent niet de enige.
Hier bestaat een apart topic over: T-shirts geven proef aan

😉
Gebruikersavatar

masterveecee04 apr 2018, 09:23

 3547  Sven
Ik weet niet of er een verband is. Hier wat shots:


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De onderste in Channy haar hand
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh04 apr 2018, 10:07

 344  Sven
masterveecee schreef:Ik weet niet of er een verband is. Hier wat shots:


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De onderste in Channy haar hand
Persoonlijk denk ik niet dat hier wat te vinden is. Het is een stijltje om een opdracht aan de kijker uit te leggen. En het is tenslotte het logo van het programma.
Gebruikersavatar

Jansen04 apr 2018, 10:54

 3423  Yens
chicawah schreef:En ik ben van gisteren :mrgreen:
Je bent het woord "niet" vergeten 😂
Gebruikersavatar

Dontor04 apr 2018, 13:42

 64
Ik zie hier meer een sjabloon in die ze gebruiken om de beeldovergang naar de uitleg te maken.

Al weet je bij die kapoenen van woestijnvis nooit hè ...
Gebruikersavatar

Mateo04 apr 2018, 15:49

 870
masterveecee schreef:Ik weet niet of er een verband is. Hier wat shots:


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De onderste in Channy haar hand
Dank je, Masterveecee.

Ik hoop dat Frolva hiermee ook tevreden kan zijn...
Wat zou kunnen: in 99% van de gevallen is het mollogootje een aanduiding van een scherm-/beeldovergang, in 1 % duidt het de plaats van de Mol aan. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva04 apr 2018, 16:12

 2204
Héél tevreden. 😉

Het is zeker een overgangsscherm, maar omdat het nieuw is (toch?) kan er natuurlijk een verborgen betekenis achter zitten.
Gebruikersavatar

Mateo04 apr 2018, 16:30

 870
Er is, denk ik, wel verschil tussen een logootje midden op een kale vlakte en een logootje midden op een auto. Of een neus.

Maar zou het kunnen dat het mollogootje op de kale vlakte de plek aanwijst waar de duurste kisten lagen?
Gebruikersavatar

Frolva04 apr 2018, 17:34

 2204
Mateo schreef:Er is, denk ik, wel verschil tussen een logootje midden op een kale vlakte en een logootje midden op een auto. Of een neus.

Maar zou het kunnen dat het mollogootje op de kale vlakte de plek aanwijst waar de duurste kisten lagen?

Aha, daar had ik niet aan gedacht.

De kaart die de kijkers te zien krijgen geeft te weinig informatie om dit uit te maken. Maar het kan wel! 😉

Afbeelding
Gebruikersavatar

geertn44404 apr 2018, 22:07

 236
masterveecee schreef:Ik weet niet of er een verband is.
Denk het ook niet, het mollogo wordt altijd kort en in het midden getoond vlak voor er een kaart of aanwijzing getoond wordt, meerdere keren in de aflevering.