chicawah schreef:Als je de verjaardag (geboortedatum) van Lloyd echt wil weten, kan ik die waarschijnlijk vinden, maar dan heb ik zijn familienaam nodig.Terwijl je toch bezig bent, zoek eens de geboortedatum van De Mol ook op.
chicawah schreef:Als je de verjaardag (geboortedatum) van Lloyd echt wil weten, kan ik die waarschijnlijk vinden, maar dan heb ik zijn familienaam nodig.Terwijl je toch bezig bent, zoek eens de geboortedatum van De Mol ook op.
ex-molinator schreef:Terwijl je toch bezig bent, zoek eens de geboortedatum van De Mol ook op.Ik zal eens naar de jouwe zoeken
chicawah schreef:Ik zal eens naar de jouwe zoekenhahah, no problem, ik heb die ondertussen gewijzigd
joris.demoor schreef:Ik zie op dat scherm wel MOL-0904 staan, ik ben eens gaan puzzelen en met die cijfers kan je 9040 vormen. Dat is toevallig of niet de postcode van Sint-Amandsberg, een deelgemeente van Gent. Bahador is afkomstig uit Gent én bovendien trainer van een jeugdvoetbalteam in Sint-Amandsberg!Met 0904 kan je ook 9400, 0940, 4900, 4090 enz. maken...
chicawah schreef:Met 0904 kan je ook 9400, 0940, 4900, 4090 enz. maken...Jep, heb ik ook uitgeprobeerd maar die postcodes verwijzen niet naar een kandidaat, net als de mogelijke combinaties met 0804. Maar als Baha uit Sint-Amandsberg komt is het toch treffend, of niet?
jelle.mayeur schreef:Dat is natuurlijk informatie die slechts een paar mensen weten. Dan is dat een niet voor de hand liggende hint van de productieals je een beetje moeite doet eigenlijk wel... staat open en blood op zijn linked-in profiel zie ik net.Ik blijf dus gokken dat dit verwijst naar Pascale (#tunnelvisie?)
als je een beetje moeite doet eigenlijk wel... staat open en blood op zijn linked-in profiel zie ik net.Dan moet dit zeker verder in de gaten gehouden worden
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Het kan ook een hint zijn voor de mol, ivm de afvaller.Mocht er 9040 gestaan hebben, dan had het kunnen zijn dat de mol de postcodes van alle kandidaten uit zijn hoofd geleerd had. Maar er staat 0904, dus daar 9040 van maken is weer van dat gefoefel om het in je eigen theorie te laten passen. Tenzij de makers de postcodes te doorzichtig vonden en daarom steeds de eerste 2 cijfers omwisselden. Maar je zou het net zo goed kunnen uitleggen als 09 - 04 = 05 => de afvaller zit op stoel 5.
chicawah schreef:... => de afvaller zit op stoel 5.Ik interpreteer het dan helemaal anders.