Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

emma.nuchelmans05 mei 2018, 11:51

1
Als we nu teruggaan naar het opzoeken in de bijbel en we gaan naar hoofdstuk 11 verse 1 (vanwege de laatst gezien whatsapptijd) dan komen we bij de uitspraak
"Now faith is the reality of what is hoped for, the proof of what is not seen."
Het geloof is de realiteit van waarop wij hopen, het bewijs van wat we niet kunnen zien. Kan dit een verwijzing zijn naar Pieter? Het geloof (de Priester) leidt ons naar het bewijs, de realiteit de we niet kunnen zien ( want de mol is natuurlijk verborgen) aka Pieter is de mol?
Mogelijk is het al gezegd maar het leek me toch het delen waard 🙂

JKpowned05 mei 2018, 12:21

259
Je mag zoveel bellen als je wil de gsm ligt af en ik denk ook wel dat het voorlopig de bedoeling is. De persoon zou namelijk zot komen. Wees maar zeker dat men dit in het oog houdt en hoogstwaarschijnlijk moesten ze checken zou het enkel zondag zijn of gewoon na de finale. Er gaat geen respons komen voordien. Na de laatste aflevering zouden ze makkelijk kunnen zeggen praat nu met de mol via het nummer hij is 1 uur beschikbaar maar dan enkel voor tekstberichten of krijg je vlak na de finale een bericht met de foto. Proficiat je hebt me gevonden.

james.waker05 mei 2018, 12:32

417
JKpowned schreef:Je mag zoveel bellen als je wil de gsm ligt af en ik denk ook wel dat het voorlopig de bedoeling is. De persoon zou namelijk zot komen. Wees maar zeker dat men dit in het oog houdt en hoogstwaarschijnlijk moesten ze checken zou het enkel zondag zijn of gewoon na de finale. Er gaat geen respons komen voordien. Na de laatste aflevering zouden ze makkelijk kunnen zeggen praat nu met de mol via het nummer hij is 1 uur beschikbaar maar dan enkel voor tekstberichten of krijg je vlak na de finale een bericht met de foto. Proficiat je hebt me gevonden.
mijn whatsapp bericht is blijkbaar wel gelezen door de mol.. er staan 2 vinkjes achter nu... de laatste login staat wel nog altijd op 26/04/18 11:01

JKpowned05 mei 2018, 12:33

259
Je kan dat doen vanaf een computer dus dat lijkt me nog normaal 😛

Ben Jones05 mei 2018, 12:35

44
james.waker schreef:mijn whatsapp bericht is blijkbaar wel gelezen door de mol.. er staan 2 vinkjes achter nu... de laatste login staat wel nog altijd op 26/04/18 11:01
Zijn die 2 vinkjes blauw? 2 vinkjes in het grijs betekent dat het afgeleverd is.

nele.pottie05 mei 2018, 12:48

62
Bij mij staan er ook 2 grijze vinkjes nu sinds gisteren 16:55. Dus dat wil zeggen dat de gsm wel aan lag dan.

Frolva05 mei 2018, 12:49

2204
chicawah schreef:Ik stuurde volgende Whatsapp: "Ben je dood? Waarom ben je dood?" :mrgreen:

😂 😂 😂 😂 😂

JKpowned05 mei 2018, 12:56

259
nele.pottie schreef:Bij mij staan er ook 2 grijze vinkjes nu sinds gisteren 16:55. Dus dat wil zeggen dat de gsm wel aan lag dan.
Kan ze hebben de simkaart er misschien tijdelijk uitgehaald vandaar dat het constant op voicemail gaat.

Laleia05 mei 2018, 13:06

306
nele.pottie schreef:Bij mij staan er ook 2 grijze vinkjes nu sinds gisteren 16:55. Dus dat wil zeggen dat de gsm wel aan lag dan.
Twee grijze vinkjes betekent gewoon dat het verstuurd is. Pas als ze blauw worden is het bericht geopend door de ontvanger.
Het is dus inderdaad zeer waarschijnlijk dat de gsm af ligt.

david.vierstraete05 mei 2018, 13:23

73  Yens
Laleia schreef:Twee grijze vinkjes betekent gewoon dat het verstuurd is. Pas als ze blauw worden is het bericht geopend door de ontvanger.
Het is dus inderdaad zeer waarschijnlijk dat de gsm af ligt.
Inderdaad. Sinds gisteren 16u55 is het verstuurd. Dus gisteren moet dat nummer connectie met het netwerk gehad hebben. Bericht is niet geopend.

Molhunter202005 mei 2018, 13:27

5
Hmmm, als je een sms stuurt via Imessage (op een Iphone) krijg je een antwoord kijk
maar !
Afbeelding
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 57