Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

Lodewijk05 mei 2018, 13:39

146
Heerlijk :p Ik neem aan dat nu het nummer toch al overal rond circuleert, ze er evengoed wat fun mee kunnen hebben :p

masterveecee05 mei 2018, 14:27

3547  Sven
"Er is geen geheugen meer om een boodschap in te spreken" is er nu te horen na de voicemail 😃 😃

Curio05 mei 2018, 15:22

53
melissa.janssens schreef:Idd, op facebook staat er ook iemand die als antwoord kreeg 'Wie ben je, ben al m'n nummers kwijt' 😛
Dat is een goede vriendin van mij die dat antwoord gekregen had, ze had nog verder berichten gestuurd maar geen reactie meer 😛 Het viel mij op toen ik net belde, hoorde ik het geluid dat een beetje lijkt op een bord dat neergezet wordt niet meer.

Mola Lisa05 mei 2018, 15:39

328  Uma
Laleia schreef:Twee grijze vinkjes betekent gewoon dat het verstuurd is. Pas als ze blauw worden is het bericht geopend door de ontvanger.
Het is dus inderdaad zeer waarschijnlijk dat de gsm af ligt.

1 grijs vinkje = bericht verzonden
2 grijze vinkjes = bericht is aangekomen bij bestemmeling
2 blauwe vinkjes = bericht is gelezen door bestemmeling

Bij mij blijft het dus op 1 grijs vinkje staan ...

annelies-a.-a..vanbelle05 mei 2018, 15:58

263
masterveecee schreef:"Er is geen geheugen meer om een boodschap in te spreken" is er nu te horen na de voicemail 😃 😃
Ook net geprobeerd

Cedric05 mei 2018, 16:30

2834  Uma
masterveecee schreef:"Er is geen geheugen meer om een boodschap in te spreken" is er nu te horen na de voicemail 😃 😃
Als het plan was om morgen na de uitzending te zeggen "de 7e die de naam van de Mol inspreekt op de voicemail van het mysterieuze nummer wint iets", dan is dat nu dus al om zeep.. 😃

chicawah.janssen05 mei 2018, 16:33

8153
Mevrouw zegt eerst wel "sorry" :mrgreen:

Lodewijk05 mei 2018, 20:11

146
Ik denk dat ik het hier wel al ergens heb zien passeren maar met dat op de laatste 4 pagina's er hier niets over gezegd was en de eerste 0 nog steeds zoek leek, ik heb ze toch gevonden (niet dat het nog zoveel uitmaakt, maar voor de volledigheid):

Aflevering 1 rond 35:39 heb je de 0 van de dominosteentjes en je hoort effectief een biep 😉

Afbeelding
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 57