Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

noor.kerstens26 mar 2018, 12:54

23
ik denk gewoon dat het een wazig beeld is van het hand van Baha dat toevallig als je met veel verbeelding kijkt een mummie of schaap zou kunnen zijn... :? dit is misschien wel iets te ver gezocht, ze zullen wel tips geven die iets duidelijker te vinden zijn.

Davy27 mar 2018, 19:09

Site Admin  1167  Uma
Het beeld met de sombreros uit de 1e trailer heeft een opvallende gelijkenis met de videoclip
'Humble' van Kendrick Lamar (op 01:00 ongeveer)

Afbeelding

Vooral het begin van deze clip is interessant 🙂
Kan moeilijk toeval zijn denk ik, maar langs de andere kant is dit veel te opvallend om een échte hint te zijn.
Beetje in de lijn met het stratenplan van Mol in Tielt... een mistgordijn? :roll:

sara.pantoja27 mar 2018, 19:46

100
Mocht het toch een hint zijn, er is maar 1 kandidaat die iets (zelfs 2) van Kendrick Lamar in zijn playlist heeft staan: Lloyd

chicawah.janssen27 mar 2018, 20:10

8153
Of misschien vonden ze die clip mooi en hebben ze zich erdoor laten inspireren. Laten we in ieder geval in de gaten houden of Kendrick Lamar nog ergens anders dan in de playlist van Lloyd opduikt.

Davy27 mar 2018, 20:24

Site Admin  1167  Uma
sara.pantoja schreef:Mocht het toch een hint zijn, er is maar 1 kandidaat die iets (zelfs 2) van Kendrick Lamar in zijn playlist heeft staan: Lloyd
Die had ik zelfs nog niet opgemerkt... misschien bewust een hint die op meerdere manieren kan geïnterpreteerd worden.

De priester in het openingsshot, die daarna ook op de plaats van 'De Mol' opduikt leek me de meest opvallende,
maar net daarom kan het subtielere richting playlist van Lloyd ook natuurlijk :roll:
chicawah schreef:Of misschien vonden ze die clip mooi en hebben ze zich erdoor laten inspireren.
Het is alleszins wel een mooi shot in de trailer 🙂

Anyway... voor de rest ga ik me ook dit seizoen weer meer baseren op het gedrag van de kandidaten en de opdrachten.

frank.troch29 mar 2018, 12:49

253  Yens
Alle hints uit de trailer voor dit seizoen van "De Mol" in 1 topic

Margot329 mar 2018, 16:59

91
Frolva schreef:Als het overduidelijk is, moet je toch kunnen zeggen wie van de twee het is? :mrgreen:

Kunnen natuurlijk ook kinder-/jeugdfoto's zijn.
Volgens mij is het Jeffrey, overduidelijk. :mrgreen:
Het is een blauwe grafsteen dus daar lagen Katrien en Pascale begraven. daarom zegt ze overduidelijk één van die twee

Kleintje29 mar 2018, 17:51

125  Sven
Keek gisteren nog eens naar de teaser.
Zou dat oog iets betekenen? Het is duidelijk een vrouwen oog, en het lijkt net het oog van Pascale (omwille van de oogschaduw).

Afbeelding

Oog van Pascale in de voorstelling van de kandidaten:

Afbeelding

Kan ook hinten naar de winnaar, maar omdat het tesamen komt met 'heb je mij gemist' weet ik dat toch zo niet.
Het kan ook niets betekenen.

helga.desmijter29 mar 2018, 18:05

9
Nog iets over de trailer: het hand dat uit een kist komt na de zin "ik ben het verraad" (zie eerste foto). Dit lijkt mij het hand van Bahador dat ze gespiegeld hebben in de eerste aflevering (zie tweede foto) want het beeld wordt in de aflevering getoond net voor Bahador uit de kist stapt
Afbeelding

Afbeelding

Mateo29 mar 2018, 22:59

870
Ongelofelijk! Dit is nu precies waar ik het afgelopen uur naar heb zitten kijken, telkens weer denkend:
Is dat nou een paar ogen? En dan weer: Nee, ik verbeeld me dit maar en zie dingen die er niet zijn.
Vervolgens de foto vergroten, spiegelen, op black and white zetten, enzovoort. Daarna weer tegen me zelf zeggen: dit is gestoord en er zijn hier geen ogen te zien.... of toch wel?

En nu kom jij precies hiermee!

Geweldig leuk!

Merci, Ruben, want nu voel ik me iets minder 'abnormaal'. 😃
Laatst gewijzigd door Mateo op 29 mar 2018, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.

ruben.lodewijckx29 mar 2018, 23:01

65
Mateo schreef:Ongelofelijk! Dit is nu precies waar ik het afgelopen uur naar heb zitten kijken, telkens weer denkend:
Is dat nou een paar ogen? En dan weer: Nee, ik verbeeld me dit maar en zie dingen die er niet zijn.
Vervolgens de foto vergroten, spiegelen, op black and white zetten, enzovoort. Daarna weer tegen me zelf zeggen: dit is gestoord en er zijn hier geen ogen te zien.... of toch wel?

En nu kom jij precies hiermee!

Geweldig leuk!
Soms begin ik ook wel dingen te zien die er niet zijn ... 😃 😃 na 100 x het filmpje te stoppen
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8