Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

brecht.denys17 apr 2018, 23:13

24
commisaris Witse schreef:Afbeelding
Om toch eens terug te schroeven naar het begin van deze topic, denk ik nog steeds dat er in de afbeeldingen (wiskundig en/of met vingerafdrukjes) wel iets zou kunnen gevonden worden. Ik weet niet of de schimmige schimmen in de ramen iets betekenen, maar ik denk het niet echt.

Frolva17 apr 2018, 23:16

2204
Klaartje schreef:Ik zie daar niks in. Ik kan er alleen maar wat bij fantaseren wat er in de verte op lijkt (een vrouw met ontblote benen in een witte outfit??).

En van die verdwenen post: ik heb ook al zeker drie keer gemerkt dat er berichten van mij verdwenen waren, zomaar, zonder reden. Meestal krijg je een forumwaarschuwing van de moderator, als er een post wordt verwijderd die hem niet aanstaat. Maar nu is het al een aantal keer gebeurd dat er posts gewoon verdwijnen in het niets. Overijverige moderators of forumbeheerders die onder druk van de makers van de Mol posts moeten verwijderen?? Ik dacht dat dit een onafhankelijk forum was? Zouden de forumbeheerders hier al ooit berichten hebben verwijderd onder druk van Vier?
Volgens mij is het ook niets, maar de foto werd gepost en verschillende mensen zagen er iets in. En toen verdwenen er plots berichten.

'k Heb de foto wat uitvergroot en aangeduid wat je volgens mij als gezicht (ovaal) en voorarm (balk) zou kunnen zien.
En ik zie dan Pascale.
(ik zou ook liever een vrouw met ontblote benen zien, dus als je mij op weg kan zetten :mrgreen: )

Afbeelding

masterveecee18 apr 2018, 08:47

3547  Sven
bwa, ik zie er toch nog altijd niks in

Taupe07718 apr 2018, 08:57

767  Yens
commisaris Witse schreef:Bedoel je deze, die zit in de uitzending zelf, niet in de trailer.

Afbeelding
Ja, ik denk het wel. Hoe dan ook daarin zie je duidelijk een figuur (persoon), in andere niet

Taupe07718 apr 2018, 09:05

767  Yens
Frolva schreef:Volgens mij is het ook niets, maar de foto werd gepost en verschillende mensen zagen er iets in. En toen verdwenen er plots berichten.

'k Heb de foto wat uitvergroot en aangeduid wat je volgens mij als gezicht (ovaal) en voorarm (balk) zou kunnen zien.
En ik zie dan Pascale.
(ik zou ook liever een vrouw met ontblote benen zien, dus als je mij op weg kan zetten :mrgreen: )

Afbeelding
Die voorarm (balk) is een geel/beide zetel 😉
Er zit iets in maar lijkt me geen mens (tenzij verstopt onder iets en dan kan het wel een kandidaat zijn) maar eerder een "beer" ... lijkt wel een leeuw en misschien dat daardoor sommigen er Pascale in zien?

Frolva18 apr 2018, 09:12

2204
Voor alle duidelijkheid: ik denk ook dat het 'niets' is. 😉

james.waker ziet er iets in, maar wil blijkbaar niet zeggen wat. :?

masterveecee18 apr 2018, 10:05

3547  Sven
Taupe077 schreef: maar eerder een "beer" ... lijkt wel een leeuw
whaaaaahahahahaha 😂

Mola Lisa18 apr 2018, 10:53

328  Uma
Of een compromitterende foto van iemand van de crew :oops: . Dit kan verklaren waarom sommige posts hier verwijderd worden 😂

Klaartje18 apr 2018, 11:29

2245  Uma
Frolva schreef:Volgens mij is het ook niets, maar de foto werd gepost en verschillende mensen zagen er iets in. En toen verdwenen er plots berichten.

En ik zie dan Pascale.

Afbeelding
Ik heb ook geprobeerd om het beeld dat James Waker aanduidde met het gele kader, bij te snijden en te vergroten,maar ik ben daar niet zo handig in. Heb dan proberen na te tekenen waar ik die zittende vrouw met ontblote benen zie. Het lijkt op een tekening van een 3-jarige, maar dat kan kloppen: mijn enige "buis" ooit was voor tekenen in de lagere school. :mrgreen: Hier mijn bewerkte foto:

Afbeelding

Benen, romp en hoofd??

chicawah.janssen18 apr 2018, 11:44

8153
Ik zag eigenlijk alleen een gezicht.

bentxi18 apr 2018, 13:51

43  Emanuelle
brecht.denys schreef:Zouden deze vingerafdrukjes (?) op de 27e verdieping iets kunnen zeggen tonen? Ze staan boven Lloyds naam, en tijdens het spel zie je enkel Lloyd en Pascale op deze verdieping...denk ik.

Afbeelding
Om even terug te komen op deze eerste post, die 'vingerafdrukjes' zijn volgens mij gewoon blaadjes die aan het raam hangen. Tijdens de proef zag je dat er hier en daar pijltjes aan de ramen waren geplakt om de kandidaten wegwijs te maken op de verdiepingen.
Voor het overige met betrekking tot de verschijning van de Heilige Maagd achter een raam op het 33e (tiens was dat niet de leeftijd van Jezus toen hij aan het kruis genageld werd en kunnen we nu terug allemaal beginnen verder borduren op Holy Pieter en zijn 9 apostelen...) denk ik dat je gewoon eens andere afbeelding van de Torre LatinoAmericana moet opzoeken en gewoon vaststellen dat het een aftands bouwsel is dat dringend nood heeft aan een beetje TLC en een grondige wasbeurt voor de ramen 😉

annelies-a.-a..vanbelle18 apr 2018, 22:04

263
Klaartje schreef:Ik zie daar niks in. Ik kan er alleen maar wat bij fantaseren wat er in de verte op lijkt (een vrouw met ontblote benen in een witte outfit??).

En van die verdwenen post: ik heb ook al zeker drie keer gemerkt dat er berichten van mij verdwenen waren, zomaar, zonder reden. Meestal krijg je een forumwaarschuwing van de moderator, als er een post wordt verwijderd die hem niet aanstaat. Maar nu is het al een aantal keer gebeurd dat er posts gewoon verdwijnen in het niets. Overijverige moderators of forumbeheerders die onder druk van de makers van de Mol posts moeten verwijderen?? Ik dacht dat dit een onafhankelijk forum was? Zouden de forumbeheerders hier al ooit berichten hebben verwijderd onder druk van Vier?
Van mij zijn ook al berichten zomaar verwijderd, zonder waarschuwing. Not funny :?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11