Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

Taupe07718 apr 2018, 20:14

767  Yens
Hopelijk is dit GEEN hint zoals vorig jaar dacht ik met klokken en twitter?
Sorry maar tips, hints via sociale media vind ik niet kunnen. Iemand zonder die accounts moet ook de mol kunnen vinden, dus enkel alles via de uitzending op TV imo.

chicawah.janssen18 apr 2018, 20:16

8153
Taupe077 schreef:Hopelijk is dit GEEN hint zoals vorig jaar dacht ik met klokken en twitter?
Sorry maar tips, hints via sociale media vind ik niet kunnen. Iemand zonder die accounts moet ook de mol kunnen vinden, dus enkel alles via de uitzending op TV imo.
Zo is dat!

commisaris Witse18 apr 2018, 20:25

260
Taupe077 schreef:...hints via sociale media vind ik niet kunnen. Iemand zonder die accounts moet ook de mol kunnen vinden, dus enkel alles via de uitzending op TV imo.
Heb ook geen Twitter of Instagram. Maar google gewoon : instagram Gilles DeCoster en je kan alles lezen. :mrgreen:

Taupe07718 apr 2018, 21:35

767  Yens
commisaris Witse schreef:Heb ook geen Twitter of Instagram. Maar google gewoon : instagram Gilles DeCoster en je kan alles lezen. :mrgreen:
Ok maar dat verandert niks aan het feit dat er geen tips of hints zouden moeten zijn buiten de uitzendingen.
Wat als er ergens ooit iemand die echt weet wie de Mol iets op Twitter zet naar een ander redactielid en verkeerd stuurt?

Cedric18 apr 2018, 21:41

2834  Uma
Sowieso, het eerste wat ik zou doen mocht ik ooit mogen deelnemen aan dit programma is mijn activiteit op sociale media stoppen.

Dit gezegd zijnde verwacht ik wel dat ze via de sociale media van Gilles De Coster weer een tip zullen verspreid hebben. Gewoon omdat sociale media alomtegenwoordig zijn de dag van vandaag.

chicawah.janssen18 apr 2018, 21:50

8153
Taupe077 schreef:Ok maar dat verandert niks aan het feit dat er geen tips of hints zouden moeten zijn buiten de uitzendingen.
Wat als er ergens ooit iemand die echt weet wie de Mol iets op Twitter zet naar een ander redactielid en verkeerd stuurt?
En het komt bij Yves Leterme terecht?

chicawah.janssen18 apr 2018, 21:53

8153
Cedric schreef:Sowieso, het eerste wat ik zou doen mocht ik ooit mogen deelnemen aan dit programma is mijn activiteit op sociale media stoppen.
Daar zou ik niet eens veel moeite moeten voor doen. Ik heb alleen fb met amper 30 vrienden en ik zet er bijna nooit iets op :mrgreen:

commisaris Witse18 apr 2018, 21:59

260
Taupe077 schreef:Ok maar dat verandert niks aan het feit dat er geen tips of hints zouden moeten zijn buiten de uitzendingen.
Was vorig jaar al het geval dus... ze zullen geen stap terug zetten vermoed ik 😂

Mateo18 apr 2018, 22:09

870
Een (toegegeven: nogal vergezocht) mogelijk verband met de vraag of de mol wel of niet kinderen heeft tijdens de koffertjesopdracht:

"Lloyd depicts the Macbeths’ childlessness as the dark sadness lurking behind their terrible deeds."

http://www.roh.org.uk/productions/macbe ... lida-lloyd

pieter-jan.jorissen18 apr 2018, 22:50

182
slaxx.gaming schreef:http://www.roh.org.uk/productions/macbe ... lida-lloyd, voorstelling opera Macbeth is voor de lente van start gegaan op dezelfde dag als de eerste aflevering. Zeer toevallig dat Gilles De Coster dan net beslist om een stuk uit Macbeth te citeren.

Director : Phyllida Lloyd

Een van de donoren : Mr. Baha

Aangezien het geslacht van Baha nog steeds overeen komt blijf ik bij Baha als mol!
Ik zie geen link met agatha christie en daarom de link naar steve vergezocht. Maar dit (als het klopt) lijkt me sterk te wijzen naar Lloyd als mol (de regisseur) en wordt Baha de winnaar...

Frolva18 apr 2018, 22:56

2204
pieter-jan.jorissen schreef:Ik zie geen link met agatha christie en daarom de link naar steve vergezocht.
'k Zal het proberen uit te leggen. 😉

"Something wicked this way comes" komt uit Macbeth van Shakespeare.
De zin die daaraan voorafgaat is "By the pricking of my thumbs"
"By the pricking of my thumbs" is ook een boek van Agatha Christie over een rusthuis en een dokter.

chicawah.janssen19 apr 2018, 07:21

8153
Frolva schreef:'k Zal het proberen uit te leggen. 😉

"Something wicked this way comes" komt uit Macbeth van Shakespeare.
De zin die daaraan voorafgaat is "By the pricking of my thumbs"
"By the pricking of my thumbs" is ook een boek van Agatha Christie over een rusthuis en een dokter.
Zo kort samengevat lijkt het plots veel zinniger.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9