Wel een nummer dat je nu kan linken - maar op dat moment is dat natuurlijk nog niet geweten
MannemOL schreef:204 is het nummer in beeld achter GDC wanneer Pascale de 'Mol-ruimte' binnen gaat...
Wel een nummer dat je nu kan linken - maar op dat moment is dat natuurlijk nog niet geweten
Kobe schreef:2 is Pieter, 0 is Llyod en 4 is Bahador (zie molboekjes-telefoonnummer)
MannemOL schreef:Yes, i know ... Ik probeer maar te linkenOoh sorry als ik nu té snel/enthousiast reageer, ben hier echt niet goed van![]()
![]()
Cedric schreef:Terecht geprezen, Molpaca!
Bloody well done, forum!
Kobe schreef:Wat was nu concreet het probleem met die 7 weeral?Wel, in aflevering 1, toen Lloyd het nummer intypte bij de eerste proef om naar Joke te bellen, hoorde je bij "7" al een biep. Maar, die kunnen we niet plaatsen... Daarna begint het pas met 0..4.. enzovoort
Cedric schreef:Terecht geprezen, Molpaca!uiteindelijk heeft het niet veel opgeleverd , want het nummer werd open en bloot getoond vanavond... Eigenlijk weten we niks meer.... we weten natuurlijk wél dat er nog een "7" voor het nummer stond ..... en het fluiten dat blijf ik toch in eerste plaats linken aan Lloyd
En kudos aan alle anderen dan die eraan meegeholpen hebben en aan Klaartje die doorhad dat het om een telefoonnummer ging.
Bloody well done, forum!
james.waker schreef:uiteindelijk heeft het niet veel opgeleverd , want het nummer werd open en bloot getoond vanavond... Eigenlijk weten we niks meer.... we weten natuurlijk wél dat er nog een "7" voor het nummer stond ..... en het fluiten dat blijf ik toch in eerste plaats linken aan LloydWat is het nut van hints verstoppen in elke aflevering en dit nummer dan gewoon tonen in deze aflevering? Ik snap het niet... Waarom hebben ze dat gedaan? Dat kan toch niet zomaar zijn?
james.waker schreef:uiteindelijk heeft het niet veel opgeleverd , want het nummer werd open en bloot getoond vanavond... Eigenlijk weten we niks meer.... we weten natuurlijk wél dat er nog een "7" voor het nummer stond ..... en het fluiten dat blijf ik toch in eerste plaats linken aan LloydTenzij de productie de montage alsnog veranderd heeft omdat het nr hier is ontdekt en dat er zoveel gebeld werd naar het nr. Wie weet
james.waker schreef:uiteindelijk heeft het niet veel opgeleverd , want het nummer werd open en bloot getoond vanavond... Eigenlijk weten we niks meer.... we weten natuurlijk wél dat er nog een "7" voor het nummer stond ..... en het fluiten dat blijf ik toch in eerste plaats linken aan LloydHet enige dat we weten is dat het effectief de mol zelf is die fluit, iets wat velen al vermoedden. Ma bon, dat helpt ons niet verder natuurlijk...