Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

JKpowned07 mei 2018, 08:09

259
chicawah schreef:Op een bepaald ogenblik toonden ze maar 4 molboekjes en zag je 9004.
Dat is het cijfer bij de gate (0904) in een andere volgorde.
In nog een andere volgorde krijg je 9040, het postnummer van Baha.

Is het Baha die fluit?
Pascale zei dat ze de mol herkend had. Maar zelfs al zit je 100% zeker op de juiste mol: als iedereen op de juiste mol zit, komt het erop aan het grootste aantal vragen juist te beantwoorden op de vragenlijst.
9004 is ook in Los Angeles in Lloyd Plaza 😛

masterveecee07 mei 2018, 09:12

3547  Sven
Cedric schreef:Het enige scenario waarin ik dit zie kloppen is dat ALS het hier op het forum niet eerder al was gevonden, dat men dan in de uitzending de opname niet zou hebben laten horen. Nu we het wel al wisten, maakte het niet uit want het was al geweten en dus kon men de opname toch laten horen. (Anders had men het kunnen laten voor wat het was en zou iedereen sowieso vanavond zijn beginnen bellen naar dat nummer.)
Voila, dat bedoelde ik 😉

Gisteren gedacht dat er mss in de eerste opdracht een fluitende mol ging zitten dus nog even vluchtig herbekekn, maar zonder succes...
Want, mss is het zo simpel: fluitende voicemail => iemand die in iedere aflevering fluit ?

jenno.hallaert07 mei 2018, 09:28

9
Wat een geweldige vondst! Komt zeker aan bod in onze VODCAST! 😃

Maar hier MOET toch meer achter zitten dan enkel dit? Waarom iedere aflevering een aanwijzing naar een deel van een telefoonnummer verstoppen om dan uiteindelijk in de zevende aflevering alles 'weg te geven'?
Misschien was het een kwestie om op het juiste moment te bellen? Heeft iemand de mol aan de lijn gehad?

james.waker07 mei 2018, 09:31

417
jenno.hallaert schreef: Misschien was het een kwestie om op het juiste moment te bellen? Heeft iemand de mol aan de lijn gehad?
denk je nu echt dat de mol gaat oppakken...? maandenlang is de mol 'top secret' en een week voor de finale gaat hij de telefoon oppakken en zeggen "Hallo met Lloyd, de mol " ...

gaat niet gebeuren

hannes.bossuyt07 mei 2018, 09:32

84  Sven
jenno.hallaert schreef:Wat een geweldige vondst! Komt zeker aan bod in onze VODCAST! 😃

Maar hier MOET toch meer achter zitten dan enkel dit? Waarom iedere aflevering een aanwijzing naar een deel van een telefoonnummer verstoppen om dan uiteindelijk in de zevende aflevering alles 'weg te geven'?
Misschien was het een kwestie om op het juiste moment te bellen? Heeft iemand de mol aan de lijn gehad?

ER is al geprobeerd geweest te bellen om 19:26, maar dat gaf geen resultaat.

chicawah.janssen07 mei 2018, 09:34

8153
james.waker schreef:denk je nu echt dat de mol gaat oppakken...? maandenlang is de mol 'top secret' en een week voor de finale gaat hij de telefoon oppakken en zeggen "Hallo met Lloyd, de mol " ...

gaat niet gebeuren
Of hij pakt op en je hoort heel veel gelach en dan iemand die zegt "Hallo, met Baha" 😉

Ben Jones07 mei 2018, 09:53

44
masterveecee schreef:Voila, dat bedoelde ik 😉

Gisteren gedacht dat er mss in de eerste opdracht een fluitende mol ging zitten dus nog even vluchtig herbekekn, maar zonder succes...
Want, mss is het zo simpel: fluitende voicemail => iemand die in iedere aflevering fluit ?
Al gezocht maar niet gevonden, het meest verdachte is de fluitende vogel op 38:48... :roll:
https://www.vier.be/video/de-mol/de-mol ... levering-7

nele.pottie07 mei 2018, 10:05

62
ik ben niet heel zeker maar ik denk wel dat ik weer een biepje heb gehoord deze aflevering.
Op ongeveer 3:06 tijdens het overlopen van de nog aanwezige kandidaten hoor je tijdens het stukje van Baha wel weer een biepje.
Ik zeg het, ik ben niet zeker en hoop dat er nog iemand het hoort. Ik had het gisteren in de aflevering gehoord en ik heb het net eens opnieuw bekeken en ik hoor het weer. Misschien wijst dat er dan op dat Baha de mol is. Ofwel moesten we op dat moment naar het nummer bellen en kon je dan de mol horen...

masterveecee07 mei 2018, 10:06

3547  Sven
tiens, gisteren opnieuw gecheckt, maar niks gehoord

david.vierstraete07 mei 2018, 10:11

73  Yens
nele.pottie schreef:ik ben niet heel zeker maar ik denk wel dat ik weer een biepje heb gehoord deze aflevering.
Op ongeveer 3:06 tijdens het overlopen van de nog aanwezige kandidaten hoor je tijdens het stukje van Baha wel weer een biepje.
Ik zeg het, ik ben niet zeker en hoop dat er nog iemand het hoort. Ik had het gisteren in de aflevering gehoord en ik heb het net eens opnieuw bekeken en ik hoor het weer. Misschien wijst dat er dan op dat Baha de mol is. Ofwel moesten we op dat moment naar het nummer bellen en kon je dan de mol horen...
Dan hoor jij alleszinds beter dan ik

Mola Lisa07 mei 2018, 10:31

328  Uma
Misschien moeten we niet te veel zoeken achter het telefoonnummer en was het enkel bedoeld om ons molloten wat extra werk /plezier te bezorgen.

Dan krijgen we in de reveal aflevering te zien dat Pieter aan de lieftallige dame (slechte actrice als je het mij vraagt :roll: ) als telefoonnummer het nummer opgeeft waar wij met verbetenheid naar gezocht hebben. Grappig toch :? ?

Het wordt drummen in mijn tunnel tussen Baha en Pieter.
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 57