Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

james.waker07 mei 2018, 10:48

417
tsjoep schreef:Misschien moeten we niet te veel zoeken achter het telefoonnummer en was het enkel bedoeld om ons molloten wat extra werk /plezier te bezorgen.
denk ik ook.... ware wellicht wel beter geweest ware het niet op voorhand gevonden, dan was het effect in de tv uitzending groter geweest
en dan hadden ze achteraf ook nog kunnen aantonen dat het nummer verborgen zat in de uitzendingen

in het nummer zelf zal geen hint zitten want dat nummer is al jarenlang in bezit van woestijnvis, nog gebruikt voor man bijt hond doeleinden ...

Mola Lisa07 mei 2018, 11:11

328  Uma
james.waker schreef:
in het nummer zelf zal geen hint zitten want dat nummer is al jarenlang in bezit van woestijnvis, nog gebruikt voor man bijt hond doeleinden ...
Tenzij iemand van woestijnvis in dat oude nummer die "90" opmerkt en dat linkt aan het geboortejaar van Baha en dan konden ze, zoals Kaatje al gevonden had, Baha zijn begrafenisliedje op 24 zetten en Baha in graf 4 leggen ... en dan staan we weer een stapje verder in de bahatunnel nog steeds op de hielen gevolgd door Pieter :? .

hannes.bossuyt07 mei 2018, 11:30

84  Sven
Zou de link met het fluiten niet het flirterige gedrag zijn van Pieter tijdens de verborgen camera opdracht? Anderzijds, Pascale had die hint te horen gekregen en lag er toch uit. Dus als ze al niet nuttig is voor de kandidaten, in hoeverre is die dan nuttig voor de kijker?

james.waker07 mei 2018, 11:35

417
hannes.bossuyt schreef:Zou de link met het fluiten niet het flirterige gedrag zijn van Pieter tijdens de verborgen camera opdracht? Anderzijds, Pascale had die hint te horen gekregen en lag er toch uit. Dus als ze al niet nuttig is voor de kandidaten, in hoeverre is die dan nuttig voor de kijker?
de hint is voor interpretatie vatbaar natuurlijj

in 't gefluit kan je iemand proberen te herkennen, lijkt me lastig (als je in tunnel zit zal je al gauw die persoon herkennen)

of je kan het linken aan iemand die fluit, al of niet met een fluit

persoonlijk link ik het aan Lloyd omdat zijn fluit 2x te zien was... 1 x in de aflevering en 1x in extra filmpke
Afbeelding

chicawah.janssen07 mei 2018, 11:48

8153
tsjoep schreef:Tenzij iemand van woestijnvis in dat oude nummer die "90" opmerkt en dat linkt aan het geboortejaar van Baha en dan konden ze, zoals Kaatje al gevonden had, Baha zijn begrafenisliedje op 24 zetten en Baha in graf 4 leggen ... en dan staan we weer een stapje verder in de bahatunnel nog steeds op de hielen gevolgd door Pieter :? .
Bedoel je Klaartje?

chicawah.janssen07 mei 2018, 11:51

8153
james.waker schreef:de hint is voor interpretatie vatbaar natuurlijk
En wie heel diep in zijn tunnel zit, interpreteert alles zodanig dat het in zijn eigen kraam past...
Pas op: ik zeg niet dat jouw mol niet de juiste is hé!

Mola Lisa07 mei 2018, 12:13

328  Uma
chicawah schreef:Bedoel je Klaartje?

Oeps :oops:

nele.pottie07 mei 2018, 12:15

62
david.vierstraete schreef:Dan hoor jij alleszinds beter dan ik
En toch hoor ik het. Al een paar keer opnieuw beluisterd en tijdens de proef met de kippen net voordat Baha ‘Alle maat’ zegt hoor ik toch redelijk duidelijk een biepje.

annelies-a.-a..vanbelle07 mei 2018, 12:16

263
Wat vinden jullie hiervan? Ik vind dit redelijk vergezocht en niet sluitend.

Afbeelding

gert.cornelis07 mei 2018, 12:23

4
Tenzij ik iets gemist heb, maar ben ik correct als nog altijd niet duidelijk is waar exact dan toch ook de eerste 0 uit het gsm nr ergens als verborgen hint met biep moet zitten? Terwijl velen de link leggen met een misviering omdat een priester meedoet, is het dit mss wat de mol al van voor de reeks startte letterlijk bedoelde met 'Heb je mij gemist?'... en dus gewoon bedoelt dat we deze biep-hints als kijker (bijna) gemist hebben?
De eindmontage als mol goed kennende, zou het 'missen' van die 0 iets speciaals betekenen?

james.waker07 mei 2018, 12:26

417
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Wat vinden jullie hiervan? Ik vind dit redelijk vergezocht en niet sluitend.

Afbeelding
dus 't was de bedoeling dat pascale die noten zou herkennen??? lijkt mij dan een vergiftigd geschenk :mrgreen: bovendien zie ik er geen enkele logica in... soms pakken ze de klinker, dan de medeklinker en van Si maken ze B/H :?:
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 57