Moldedju schreef:Wat mij opviel is dat in de montage Pascale het nummer 0474900424 niet volledig lijkt te draaien.volgens mij heeft ze het nummer beginnen draaien 0 4 7 en bij de volgende 4 een momentje getwijfeld als ze juist bezig was, even omgekeken naar het nummer en dan verder gedraaid
Tijdens het draaien van het nummer gaat ze met haar vinger in de "4", om haar vinger dan plots terug te trekken en de "4" niet te draaien (in beeld). Vervolgens horen we de beltoon. Het lijkt dus dat ze de mol te horen kreeg vooraleer ze het nummer volledig had gedraaid.
Meer in detail zien we haar de 0 en de 4 draaien, en vervolgens lijkt ze te starten met de 7. Dan verandert het camerastandpunt en draait ze een "0". Vervolgens wil ze dus een "4" draaien maar daar stopt ze plots mee. Omdat ze hoort dat er een beltoon komt?
Vanuit deze beelden zou je dus kunnen concluderen dat ze maar 7 cijfers heeft gedraaid zijnde 0474900 en ze vervolgens al een beltoon hoorde. Daarna hoorde ze de tonen van de mol tune fluiten (door de mol?).
Misschien bevatte het spoor van de mol dus nog een tweede hint. "424" bleef namelijk over en dat kan verwij...
mollig18 schreef:als je bang bent in het donker moet je fluiten?het was op dat moment wel effectief donker
chicawah schreef:Is op het forum al (redelijk) uitgebreid aan bod gekomen. Wat de fluit betreft die hij mee had bij zijn selectiegesprek: die is soms groen en soms geel, al naargelang in welk/wiens kraam ze moet passenIs het geen limegreen (limoen) (hex code #BFFF00)?
ex-molinator schreef:Is het geen limegreen (limoen) (hex code #BFFF00)?Ik heb altijd al gezegd dat het limoengroen was zenne!
chicawah schreef:Ik heb altijd al gezegd dat het limoengroen was zenne!Ik geloof u maar heb je de hexcode erbij gezet?
ex-molinator schreef:Ik geloof u maar heb je de hexcode erbij gezet?Ik ben geen hex!Toch cruciale info!
chicawah schreef:Ik ben geen hex!Misschien wel een mex aan je naam te zien
En ook geen hoax.
ex-molinator schreef:Misschien wel een mex aan je naam te zienO!En je echte naam?, Jackie wellicht
chicawah schreef:Ik treed je volmondig bij Eline.Akkoord. In de mollengroep op Facebook zit ook zo'n trien, een zekere Anita. Het is echt irritant hoeveel keer zij al benadrukt heeft dat het Lloyd is en wat voor dommeriken wij zijn dat we het niet zien. En zij zit al elk seizoen van de eerste aflevering op de juiste en blablabla.
Idem voor het steeds willen doordrukken van "IK zeg dat het Lloyd is, dus IS het Lloyd, basta. En al wie een andere mening heeft, is een grote dommerik". Er zitten op het forum 2 zo'n types. Daarom alleen al hoop ik dat Lloyd niet de mol is.
Wie de mol is? Ik geef eerlijk toe dat ik het op dit ogenblik totaal niet meer weet. Ik vind dat veel mensen zinnige dingen schrijven over alle potentiële mollen en ik vind dat er naar alle potentiële mollen plausibele hints zijn.
Laleia schreef:Akkoord. In de mollengroep op Facebook zit ook zo'n trien, een zekere Anita. Het is echt irritant hoeveel keer zij al benadrukt heeft dat het Lloyd is en wat voor dommeriken wij zijn dat we het niet zien. En zij zit al elk seizoen van de eerste aflevering op de juiste en blablabla.
Daardoor wil ik niet dat het Lloyd is, al is het niet onmogelijk. Dat is het net. Het is nooit onmogelijk. Het mooie aan het programma is net de zoektocht en iedereen zoekt naar beste vermogen.
Cedric zei het hier ook ergens mooi: blijk je het juist te hebben dan ben je fier, maar ben je mis: chapeau voor de mol.
Aan die arrogantie heeft niemand iets en het veroorzaakt alleen irritatie.