Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

ex-molinator29 mar 2018, 23:02

3483  Uma
Onder "Gemist" kan je ook een gezicht zien.

Mateo29 mar 2018, 23:05

870
Ja, dat zie ik ook. Maar ik ben zo vrij om te denken dat dát toeval is. Wat het hoogstwaarschijnlijk toch weer NIET is. Pff.

De ogen die er te zien zijn, lijken vrouwenogen. Het gezicht (onder 'gemist') lijkt een vrouwengezicht.
Dit zaagt misschien toch de poten onder de stoel van mijn voornaamste verdachte uit...

Edit: Ik keek net nog eens naar de ogen op mijn eigen avatar.... 😲

ruben.lodewijckx29 mar 2018, 23:31

65
ik begin overal iets te zien stoppen voor vandaag 😃
Afbeelding

Mateo30 mar 2018, 00:11

870
😂
Beter, ja, inderdaad!

ellen.vaneetvelde30 mar 2018, 23:02

4
Ik had het al eens ergens gezien/gelezen, maar ik weet niet meer waar. Er was wel nog geen persoon gevonden.

Er is precies iets te zien in het oog in de trailer van “heb je mij gemist?”
Is dit een spiegelbeeld van de mol of een andere kanditaat en wie zou dit kunnen zijn?

Afbeelding

ellen.vaneetvelde30 mar 2018, 23:16

4
Er is wel degelijk iemand in te zien!
Afbeelding

Elysia198531 mar 2018, 00:28

105
ellen.vaneetvelde schreef:Er is wel degelijk iemand in te zien!
Afbeelding
Bahador? 😲 in het oog van... Pascale of Joke? 😲 Tijd om onder de wol te kruipen, ik ben hélemaal in de war! :drunken:

Nu zijn we er van nature uit wel op gericht op gezichten te vinden in onze omgeving, dus ik ga voorzichtig zijn hiermee...!

Elysia198531 mar 2018, 01:17

105
Pff, wijzigen ging niet meer dus een kleine toevoeging: het is volgens mij gewoon het gezicht van de persoon die de foto neemt. Maarja... je weet nooit hé!

Vermoljoen31 mar 2018, 23:09

2354  Uma
Misschien in de finale? Dat De Mol wordt bekend gemaakt, en dat dus Bahador te voorschijn komt, en dat oog is dan die van de winnaar. Maar het kan ook een gewone vlam zijn (toeval?)

Vermoljoen31 mar 2018, 23:10

2354  Uma
Misschien in de finale? Dat De Mol wordt bekend gemaakt, en dat dus Bahador te voorschijn komt, en dat oog is dan die van de winnaar. Maar het kan ook een gewone vlam zijn (toeval?) Het is wel duidelijk dat het een vrouwenoog is. Maar dat werd vorig jaar toch ook gebruikt in de trailer? Was dat oog toen ook van Eline? Iemand die dat nog weet?

ruben.lodewijckx31 mar 2018, 23:37

65
In de trailer stapt volgens mij de mol op de kist met de schoenen , in de aflevering doet maar 1 iemand dat , laat staan dat hij de enige is met het kleur en model van schoensel . Voor mij blijft steve de nummer 1 + Na de proef zegt Jille , het heeft wat voeten in de aarde ...

Afbeelding
Afbeelding

julieke.vdw03 apr 2018, 00:00

106  Uma
@RUBEN.LODEWIJCKX:
Volgens mij is deze voet/schoen van de Mexicaan die de putten graaft in dit filmpje: https://www.vier.be/video/de-mol/de-mol ... m=FB_DEMOL
Het beeld kan je terugvinden op 0:23 sec in de video.

Ik denk dus dat de schoen niet verwijst naar de Mol...

Wat mij wel opvalt in de trailer, is dat de hand die uit het graf komt (na de woorden 'ik ben het verraad') inderdaad het spiegelbeeld is van het moment dat Bahador uit zijn graf komt in Afl. 1.

Na het beeld van de hand in de trailer, ziet men ook het graf van Lloyd (Afl. 1) opengaan. Zou dus ook kunnen wijzen op Lloyd.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8