Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

Frolva18 apr 2018, 22:15

2204
'k Vind het op zich geen ramp (wat mijn berichten betreft), maar ik ben wel héél benieuwd naar het waarom. 😉

't Is zowat de enige reden dat ik dit topic nog interessant vind. :mrgreen:

commisaris Witse19 apr 2018, 09:04

260
james.waker schreef:ben redelijk verbaasd dat de meesten hier niet niet wat ik zie 😲
Jij denkt dat het Pieter is... die een andere lift heeft genomen en doet alsof hij al die verdiepingen heeft gelopen ??? :mrgreen:

masterveecee19 apr 2018, 09:06

3547  Sven
commisaris Witse schreef:Jij denkt dat het Pieter is... die een andere lift heeft genomen en doet alsof hij al die verdiepingen heeft gelopen ??? :mrgreen:
zou dat niet teveel opvallen als de mensen hem niet hebben zien voorbijsteken? tenzij je de lift neemt tot net na een deelnemer. Maar dat moet echt wel heeeeeel goed getimed zijn

chicawah.janssen19 apr 2018, 09:37

8153
Als - als! - het iets is, denk ik ook in de richting van een andere lift, mol snel naar boven, foto, mol wacht tot degenen die na hem/haar uitgestapt zijn voorbij zijn en loopt verder. In dat geval moest de mol vroeg genoeg uit de lift stappen. Pascale die zelf voorstelde om als 2de uit te stappen?

Frolva19 apr 2018, 09:43

2204
Maar nee. Als het iets is - maar dat is het niet - dan is dat zeker niet tijdens de proef opgenomen.

Het maken van de beelden van de buitenkant van de toren afstemmen op het moment dat iemand tijdens de proef even voor een raam komst staan, daar geloof ik al helemaal niet in. 😉

lorenzo.dejongh19 apr 2018, 10:46

344  Sven
Taupe077 schreef:Ja, ik denk het wel. Hoe dan ook daarin zie je duidelijk een figuur (persoon), in andere niet
Zo jammer dat de player op de website van VIER, zo van slechte kwaliteit is. Ik kan het nergens in HD kijken, helaas. Dat zou echt een stuk schelen met dit soort dingen. Of heeft iemand HD versies ergens die bekeken kunnen worden?

chicawah.janssen19 apr 2018, 10:48

8153
Frolva schreef:Het maken van de beelden van de buitenkant van de toren afstemmen op het moment dat iemand tijdens de proef even voor een raam komst staan, daar geloof ik al helemaal niet in. 😉
Ze kunnen moeilijk op een ander moment de mol even uit de groep halen om ermee naar de toren te gaan voor een foto.
Ergo:
- er achteraf in gemonteerd :?:
- het is een scheet in een fles :mrgreen:

Frolva19 apr 2018, 10:52

2204
chicawah schreef:Ze kunnen moeilijk op een ander moment de mol even uit de groep halen om ermee naar de toren te gaan voor een foto.
Ergo:
Op zich kan dat wel. Stel dat er volgende aflevering een proef in in Mexico City waarbij een kandidaat enige tijd alleen moet doorbrengen: tijd om wat leuke beelden te schieten.

Een levensgrote afbeelding van een persoon voor het raam zetten kan natuurlijk ook.

Maar nogmaals: ik geloof er allemaal niet in. 😉

commisaris Witse19 apr 2018, 10:55

260
chicawah schreef:Ze kunnen moeilijk op een ander moment de mol even uit de groep halen om ermee naar de toren te gaan voor een foto.
Ergo:
Nog nooit van een stand-in gehoord 😂

chicawah.janssen19 apr 2018, 10:56

8153
commisaris Witse schreef:Nog nooit van een stand-in gehoord 😂
Natuurlijk, dat is het! 💡

james.waker30 apr 2018, 17:55

417
james.waker schreef:na lang zoeken denk ik dat ik iets gevonden heb op verdiep 33

en 3+3 = 6 :!:

Afbeelding
ik zal nu maar bekend maken wat ik zag, een "rode joke"

de 3+3 = 6 was een verwijzing naar exit (rood) in aflevering 6 , zo blijkt nu

Klaartje30 apr 2018, 18:11

2245  Uma
james.waker schreef:ik zal nu maar bekend maken wat ik zag, een "rode joke"

de 3+3 = 6 was een verwijzing naar exit (rood) in aflevering 6 , zo blijkt nu
James toch! Liegen mag niet, maar het geeft je wel kleur. 😃
  • 1
  • 3
  • 4