't Is zowat de enige reden dat ik dit topic nog interessant vind.
james.waker schreef:ben redelijk verbaasd dat de meesten hier niet niet wat ik zieJij denkt dat het Pieter is... die een andere lift heeft genomen en doet alsof hij al die verdiepingen heeft gelopen ???
commisaris Witse schreef:Jij denkt dat het Pieter is... die een andere lift heeft genomen en doet alsof hij al die verdiepingen heeft gelopen ???zou dat niet teveel opvallen als de mensen hem niet hebben zien voorbijsteken? tenzij je de lift neemt tot net na een deelnemer. Maar dat moet echt wel heeeeeel goed getimed zijn
Taupe077 schreef:Ja, ik denk het wel. Hoe dan ook daarin zie je duidelijk een figuur (persoon), in andere nietZo jammer dat de player op de website van VIER, zo van slechte kwaliteit is. Ik kan het nergens in HD kijken, helaas. Dat zou echt een stuk schelen met dit soort dingen. Of heeft iemand HD versies ergens die bekeken kunnen worden?
Frolva schreef:Het maken van de beelden van de buitenkant van de toren afstemmen op het moment dat iemand tijdens de proef even voor een raam komst staan, daar geloof ik al helemaal niet in.Ze kunnen moeilijk op een ander moment de mol even uit de groep halen om ermee naar de toren te gaan voor een foto.
chicawah schreef:Ze kunnen moeilijk op een ander moment de mol even uit de groep halen om ermee naar de toren te gaan voor een foto.Op zich kan dat wel. Stel dat er volgende aflevering een proef in in Mexico City waarbij een kandidaat enige tijd alleen moet doorbrengen: tijd om wat leuke beelden te schieten.
Ergo:
- er achteraf in gemonteerd![]()
- het is een scheet in een fles
chicawah schreef:Ze kunnen moeilijk op een ander moment de mol even uit de groep halen om ermee naar de toren te gaan voor een foto.Nog nooit van een stand-in gehoord
Ergo:
- er achteraf in gemonteerd![]()
- het is een scheet in een fles
commisaris Witse schreef:Nog nooit van een stand-in gehoordNatuurlijk, dat is het!
james.waker schreef:na lang zoeken denk ik dat ik iets gevonden heb op verdiep 33ik zal nu maar bekend maken wat ik zag, een "rode joke"
en 3+3 = 6![]()