Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

billie.holiday08 mei 2018, 12:44

462  Bert
Raar dat ze zo’n oude telefoon met draaischijf gebruiken. Dit is een toestel die nog met impulsen werkt en niet met dtmf-tonen. Zo,n toestel heeft geen enkele mogelijkheid om in het toestel iets te programmeren zoals 0032. Het enige waar ze iets kunnen programmeren is in de centrale van de telefoonmaatschappij.

christophe.heylen08 mei 2018, 12:46

24
garm.alleman schreef:24/04 aangemaakt, gsm nummer eindigen op 0424 ... :?
0424 kan staan voor de volgende:

Flight 0424 Interjet van Mexico City naar Tijuana (Tijuana tevens een nachtclub in Gent)

weinig waarschijnlijk een tip naar Baha... 😃

masterveecee08 mei 2018, 13:19

3547  Sven
jim-bob.desreumaux schreef:Dus: 0474 90 04 24 plus 32 is:

0474 90 04 56
Waarom zou je begod dat doen? Omdat de landcode van België "32" is?

Moest je nu nog zeggen ik zet er +52 voor ipv +32, maar dan is het nummer te kort
En "Dit nummer is niet in gebruik" krijg je dan ook te horen ^^

jim-bob.desreumaux08 mei 2018, 13:32

85  Sven
masterveecee schreef:Waarom zou je begod dat doen? Omdat de landcode van België "32" is?

Moest je nu nog zeggen ik zet er +52 voor ipv +32, maar dan is het nummer te kort
En "Dit nummer is niet in gebruik" krijg je dan ook te horen ^^
Euhm. Ja. Maar +52 heeft geen betekenis. +32 heeft die natuurlijk wel als je naar België wil bellen. Maar ‘t zal wel niets zijn 😉

david.vierstraete08 mei 2018, 14:23

73  Yens
Het whatsapp account is aangemaakt op een specifiek en niet random tijdstip. Laten we daar even vanuit gaan.

24/04 om 12:16

24/04 : kan wijzen naar einde van telefoonnummer, maar vermoed ik niet, want je vindt eerst het telefoonnummer en dan pas 24/04 via whatsapp. Dus hier weet ik het nog niet onmiddellijk... 24/04 = 6? OF 24/04/18 : 0,33 = de leeftijd van Pieter?
OF
Genesis 24:04 = but will go to my country and my own relatives and get a wife for my son Isaac... Iemand daar iets mee?
Genesis 04:24 = If Cain is avenged seven times, then Lamech seventy-seven times

Dan komt het wel interessant vind ik...

12:16 : He treated Abram well for her sake, and Abram acquired sheep and cattle, male and female donkeys, male and female servants, and camels.

16:12 : He will be a wild donkey of a man;
his hand will be against everyone
and everyone’s hand against him,
and he will live in hostility
toward[a] all his brothers.

Hier komt ezel in voor, één van de prentjes die ze moesten onthouden en raden afgelopen zondag die niet kan gelinkt worden aan een opdracht.
Ook his hand will be against everyone... everyone's hand against him....

Ik zoek waarschijnlijk veel te ver... Maar misschien zien jullie er wel iets in...

james.waker08 mei 2018, 14:46

417
david.vierstraete schreef:Het whatsapp account is aangemaakt op een specifiek en niet random tijdstip. Laten we daar even vanuit gaan.
ik ga daar persoonlijk wél van uit, er zitten al genoeg hints in de afleveringen, als je nu ook onderzoeken moeten openen naar dergelijke zaken, dit gaat voor mij iets te ver

christophe.heylen08 mei 2018, 14:51

24
2404 of 0424 kan natuurlijk ook een datum zijn.
En als we deze datum opzoeken in de geschiedenis komen we één heel belangrijke gebeurtenis in het verleden / mythe uit:

Namelijk de val van Troje - 'https://nl.wikipedia.org/wiki/Sjabloon: ... t_24_april'

Kan misschien iets zijn, ik weet het niet... Misschien iemand met wat meer verstand en kennis van deze mytische veldslag op dit forum?

christophe.heylen08 mei 2018, 15:49

24
christophe.heylen schreef:2404 of 0424 kan natuurlijk ook een datum zijn.
En als we deze datum opzoeken in de geschiedenis komen we één heel belangrijke gebeurtenis in het verleden / mythe uit:

Namelijk de val van Troje - 'https://nl.wikipedia.org/wiki/Sjabloon: ... t_24_april'

Kan misschien iets zijn, ik weet het niet... Misschien iemand met wat meer verstand en kennis van deze mytische veldslag op dit forum?
Ik ben verder gaan kijken of ik iets vond over bovenstaande informatie op dit forum en vond dat Baha uit het jaar 1990 komt. tevens het Jaar van het Paard.
Ook heeft Bahador in aflevering twee de 'Rabib Joke' proef gespeeld op een paard. En er was tijdens die proef ook een dorpje genaamd Las Trojas.

Frolva08 mei 2018, 16:04

2204
billie.holiday schreef:Raar dat ze zo’n oude telefoon met draaischijf gebruiken.
In een verlaten/vervallen hotel past dat toch goed. 😉

Ik blijf erbij dat Pascale niet echt naar de voice mail heeft gebeld, en dat ze - eens de boekjes op de juiste volgorde stonden en ze het nummer had gedraaid - gewoon het geluid hebben laten afspelen.

hannes.bossuyt08 mei 2018, 16:24

84  Sven
Frolva schreef:In een verlaten/vervallen hotel past dat toch goed. 😉

Ik blijf erbij dat Pascale niet echt naar de voice mail heeft gebeld, en dat ze - eens de boekjes op de juiste volgorde stonden en ze het nummer had gedraaid - gewoon het geluid hebben laten afspelen.
Tuurlijk , da's gewoon om wat drama toe te voegen. En dan kan iedereen weer zijn kop breken over het feit dat die telefoon rood is.

Wat die opname die ik gemaakt heb betreft: Dat is de opname van het geluid zoals het binnenkwam. Dus die laatste beep is van die voicemail. Waar dat pan geluid vandaan kwam heb ik ook het raden naar.

masterveecee08 mei 2018, 17:17

3547  Sven
hannes.bossuyt schreef:Wat die opname die ik gemaakt heb betreft: Dat is de opname van het geluid zoals het binnenkwam. Dus die laatste beep is van die voicemail. Waar dat pan geluid vandaan kwam heb ik ook het raden naar.
Zo raar dan... :|

Frolva08 mei 2018, 22:25

2204
hannes.bossuyt schreef:Wat die opname die ik gemaakt heb betreft: Dat is de opname van het geluid zoals het binnenkwam. Dus die laatste beep is van die voicemail. Waar dat pan geluid vandaan kwam heb ik ook het raden naar.
Vreemd inderdaad. Hoe heb je die opname gemaakt (ik ben absoluut geen kenner)?

Van wie de voice mail heeft gehoord (écht, dus niet de opname die hier op het forum staat), heeft er iemand de 'tik tegen de pan' gehoord?
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 57