Frolva schreef:Vreemd inderdaad. Hoe heb je die opname gemaakt (ik ben absoluut geen kenner)?'k heb een android app gebruikt die opnames maakt van telefoongesprekken.
Frolva schreef:Vreemd inderdaad. Hoe heb je die opname gemaakt (ik ben absoluut geen kenner)?'k heb een android app gebruikt die opnames maakt van telefoongesprekken.
hannes.bossuyt schreef:'k heb een android app gebruikt die opnames maakt van telefoongesprekken.En was je aan het koken, toen?
Frolva schreef:Vreemd inderdaad. Hoe heb je die opname gemaakt (ik ben absoluut geen kenner)?Ik heb in totaal vier keer gebeld vorige donderdag (tussen 19h28 en 20h29). De eerste keer dat ik dat gefluit hoorde was ik te verbauwereerd om die "tik" te horen, maar de derde en vierde keer meen ik wel bij een van de laatste tonen een heel vage tik gehoord te hebben.
Van wie de voice mail heeft gehoord (écht, dus niet de opname die hier op het forum staat), heeft er iemand de 'tik tegen de pan' gehoord?
Klaartje schreef:Ik heb in totaal vier keer gebeld vorige donderdag (tussen 19h28 en 20h29). De eerste keer dat ik dat gefluit hoorde was ik te verbauwereerd om die "tik" te horen, maar de derde en vierde keer meen ik wel bij een van de laatste tonen een heel vage tik gehoord te hebben.Mogelijk is het niet belangrijk, maar de vraag is of je het ook hoorde in de aflevering (of in CDM).
Volgens mij gewoon een achtergrondgeluid tijdens de opname van het fluiten, voor mij leek het eerder of er een bord om van te eten of een schotel op een tafel gezet werd dan een "tik van een pan". Volgens mij een onbelangrijk achtergrondgeluid, zonder verdere betekenis.
Frolva schreef:Mogelijk is het niet belangrijk, maar de vraag is of je het ook hoorde in de aflevering (of in CDM).In de aflevering op tv hoor ik die 'tik' niet. Ik vind ook dat er meer "ruis" op die opname zit in de afevering op tv.
Ik hoorde het niet in de aflevering, en heb vandaag gebeld, en hoorde het ook niet op de voice mail.
Werd het geluid aangepast?
Frolva schreef:Vreemd inderdaad. Hoe heb je die opname gemaakt (ik ben absoluut geen kenner)?Ik heb enkele keren gebeld en geen ketelmuziek gehoord, maar aangezien mijn gehoor niet perfect is, ben ik geen referentie.
Van wie de voice mail heeft gehoord (écht, dus niet de opname die hier op het forum staat), heeft er iemand de 'tik tegen de pan' gehoord?
Ben Jones schreef:... Ze hebben de opname dus veranderd om weet ik veel welke reden.
hannes.bossuyt schreef:Misschien net om te vermijden dat we ons zouden gaan bezighouden met dat geluid terwijl de echte tip elders zitZouden ze nooooooooit doen.