Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

hannes.bossuyt08 mei 2018, 22:28

84  Sven
Frolva schreef:Vreemd inderdaad. Hoe heb je die opname gemaakt (ik ben absoluut geen kenner)?
'k heb een android app gebruikt die opnames maakt van telefoongesprekken.
Laatst gewijzigd door hannes.bossuyt op 08 mei 2018, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.

ine.hoeven08 mei 2018, 22:30

1
De cijfers 9004 vielen mij ook op. Geef 9004 in bij Google en je komt ook uit bij: RAL-kleur "zwart".
Wie heeft het zwarte mol-boekje? .. Lloyd..

Frolva08 mei 2018, 22:33

2204
hannes.bossuyt schreef:'k heb een android app gebruikt die opnames maakt van telefoongesprekken.
En was je aan het koken, toen? :?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hannes.bossuyt08 mei 2018, 22:38

84  Sven
Frolva schreef:En was je aan het koken, toen? :?

:mrgreen: haha nee, microfoon stond zelfs gemute om zeker geen extra geluiden te hebben.

Klaartje08 mei 2018, 22:53

2245  Uma
Frolva schreef:Vreemd inderdaad. Hoe heb je die opname gemaakt (ik ben absoluut geen kenner)?

Van wie de voice mail heeft gehoord (écht, dus niet de opname die hier op het forum staat), heeft er iemand de 'tik tegen de pan' gehoord?
Ik heb in totaal vier keer gebeld vorige donderdag (tussen 19h28 en 20h29). De eerste keer dat ik dat gefluit hoorde was ik te verbauwereerd om die "tik" te horen, maar de derde en vierde keer meen ik wel bij een van de laatste tonen een heel vage tik gehoord te hebben.

Volgens mij gewoon een achtergrondgeluid tijdens de opname van het fluiten, voor mij leek het eerder of er een bord om van te eten of een schotel op een tafel gezet werd dan een "tik van een pan". Volgens mij een onbelangrijk achtergrondgeluid, zonder verdere betekenis.

Frolva08 mei 2018, 23:12

2204
Klaartje schreef:Ik heb in totaal vier keer gebeld vorige donderdag (tussen 19h28 en 20h29). De eerste keer dat ik dat gefluit hoorde was ik te verbauwereerd om die "tik" te horen, maar de derde en vierde keer meen ik wel bij een van de laatste tonen een heel vage tik gehoord te hebben.

Volgens mij gewoon een achtergrondgeluid tijdens de opname van het fluiten, voor mij leek het eerder of er een bord om van te eten of een schotel op een tafel gezet werd dan een "tik van een pan". Volgens mij een onbelangrijk achtergrondgeluid, zonder verdere betekenis.
Mogelijk is het niet belangrijk, maar de vraag is of je het ook hoorde in de aflevering (of in CDM).

Ik hoorde het niet in de aflevering, en heb vandaag gebeld, en hoorde het ook niet op de voice mail.

Werd het geluid aangepast?

Klaartje08 mei 2018, 23:22

2245  Uma
Frolva schreef:Mogelijk is het niet belangrijk, maar de vraag is of je het ook hoorde in de aflevering (of in CDM).

Ik hoorde het niet in de aflevering, en heb vandaag gebeld, en hoorde het ook niet op de voice mail.

Werd het geluid aangepast?
In de aflevering op tv hoor ik die 'tik' niet. Ik vind ook dat er meer "ruis" op die opname zit in de afevering op tv.

Ben Jones09 mei 2018, 01:17

44
Frolva schreef:En was je aan het koken, toen? :?

Ik heb hier al gezegd dat er eerst een gedreun te horen was en nu niet meer. Ze hebben de opname dus veranderd om weet ik veel welke reden.

chicawah.janssen09 mei 2018, 07:42

8153

Van wie de voice mail heeft gehoord (écht, dus niet de opname die hier op het forum staat), heeft er iemand de 'tik tegen de pan' gehoord?
Ik heb enkele keren gebeld en geen ketelmuziek gehoord, maar aangezien mijn gehoor niet perfect is, ben ik geen referentie.

hannes.bossuyt09 mei 2018, 08:16

84  Sven
Ben Jones schreef:... Ze hebben de opname dus veranderd om weet ik veel welke reden.

Misschien net om te vermijden dat we ons zouden gaan bezighouden met dat geluid terwijl de echte tip elders zit :mrgreen:

Frolva09 mei 2018, 08:47

2204
hannes.bossuyt schreef:Misschien net om te vermijden dat we ons zouden gaan bezighouden met dat geluid terwijl de echte tip elders zit :mrgreen:
Zouden ze nooooooooit doen. 😉

De enige reden om het eruit te halen is dat er een té duidelijke hint zit in het tikken van de pan.

Hebben jullie nu nog niet door wie de mol is? :roll:

(tip:
Bim, bam, beieren,
De koster lust geen eieren.
Wat lust hij dan?
Spek in de pan.
)

:mrgreen:

Moldedju09 mei 2018, 08:54

507  Yens
Iemand al opgemerkt dat op de extra video "ik heb zeker een paar steken laten vallen" met Pascale in de auto na ongeveer 1 minuut de achtergrondmuziek verandert naar een liedje waarin iemand aan het fluiten is? Op dat moment vragen ze ook of ze de mol nog iets wil zeggen.

Ik ken het liedje niet en weet niet of het een hint is, maar lijkt me in elk geval een verwijzing naar de fluitende mol die haar liggen heeft.

In de vorige videos van de afvallers komt er trouwens ook telkens andere muziek, maar ik heb er maar 1 zo direct herkend.

Lady Lynn met "teardrops on a leave" bij Kelly en dan muziek die me aan Titanic doet denken bij Chany. Bij Joke ook bekend liedje maar ken de titel/uitvoerder niet direct :?

Ik heb Lady Lynn niet in de playlist van de kandidaten evonden. Maar dat zou ook wat te gemakkelijk geweedt zijn zeker 😃 Staat ook niet in de soundtrack van het programma maar dat lijkt me normaal gezien het extra's zijn.

Zou een patroon naar Lloyd kunnen zijn bijvoorbeeld:
L(ady) L(ynn) van Lloyd
Titanic heeft Lloyd ergens op zijn blokfluit gespeeld zeker.?

Herkent iemand de andere nummers? Of het nummer met het fluitje ...
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 57