Moldedju schreef:Ik kan het nu niet beluisteren maar de piste is voor mij dood als dit ook het begrafenis liedje is. Dan gebruiken ze gewoon bij elke kandidaat die afvalt het begrafenisliedje. Logisch ...
Als dit bij sommigen wel en bij anderen niet gebeurd, kan het misschien iets zijn ....
Ik heb het nummer van Trenet net beluisterd en dat is toch heel iets anders dan het gefloten melodietje dat we horen in de auto bij Pascale. In Trenets liedje wordt niet gefloten en de melodie is ook heel anders.
Bij Katrien haar filmpje hoor je gewoon een stukje op piano, maar dat komt ook van geen kanten overeen met haar begrafenisliedje, want dat was liedje nummer 9, "You make me feel like a natural woman" van Aretha Franklin.
Bij Joke is er een Engelstalig liedje dat speelt, maar ik herken het niet. Spijtig genoeg heb ik nergens kunnen achterhalen wat Jokes begrafenisliedje was, want het nummer van haar liedje maakte geen deel uit van het telefoonnummer dat de kandidaten moesten vinden in aflevering 1.