tsjoep schreef:Heb net nog eens het fragment bekeken waar Pascale de hint met de molboekjes krijgt en wat ik nu voor het eerst opmerk (kan ook verbeelding of slecht beeld zijn) is dat de "0" van Lloyd lichtjes flikkert op de tonen van het gefluitOp mijn tv zie ik de nul van Lloyd zijn boekje ook een beetje flikkeren, maar ik zou toch niet durven beweren dat het flikkert op de tonen of het ritme van het gefluit. Toeval?. Is er nog iemand die dit ziet (liefst iemand die niet in de Lloyd tunnel zit
) ?
tsjoep schreef:Heb net nog eens het fragment bekeken waar Pascale de hint met de molboekjes krijgt en wat ik nu voor het eerst opmerk (kan ook verbeelding of slecht beeld zijn) is dat de "0" van Lloyd lichtjes flikkert op de tonen van het gefluit. Is er nog iemand die dit ziet (liefst iemand die niet in de Lloyd tunnel zit
) ?
tsjoep schreef:Heb net nog eens het fragment bekeken waar Pascale de hint met de molboekjes krijgt en wat ik nu voor het eerst opmerk (kan ook verbeelding of slecht beeld zijn) is dat de "0" van Lloyd lichtjes flikkert op de tonen van het gefluitDeze link kan misschien helpen.. Is er nog iemand die dit ziet (liefst iemand die niet in de Lloyd tunnel zit
) ?
hannes.bossuyt schreef:Heb je het tijdstip wanneer dit zich voordoet in de aflevering? Ik zie geen cijfers flitsen.Toen ik op tv dat (hele lichte) flikkeren van de 0 van Lloyds boekje meende te zien, was dat hier, rond 50'55":
Klaartje schreef:Toen ik op tv dat (hele lichte) flikkeren van de 0 van Lloyds boekje meende te zien, was dat hier, rond 50'55":Net eens herbekeken. 0 knippert inderdaad, maar dat zijn normaal TL lampen. Dus ik denk niet dat je echt gericht een 0 kunt doen knipperen. Zal een vliegje zijn of iets dergelijke maar ik zie er geen tip in
Wanneer Pascale het tunetje voor de tweede keer hoort.
ex-molinator schreef:Staat daar nog steeds leave?Haha, nee, mijn fout
tsjoep schreef:Heb net nog eens het fragment bekeken waar Pascale de hint met de molboekjes krijgt en wat ik nu voor het eerst opmerk (kan ook verbeelding of slecht beeld zijn) is dat de "0" van Lloyd lichtjes flikkert op de tonen van het gefluitdie "0" lijkt wel een kaars, zo flikkert ze... opvallend toch..... Is er nog iemand die dit ziet (liefst iemand die niet in de Lloyd tunnel zit
) ?
zwartemol schreef:Kan het eigenlijk ook geen hint zijn in de zin van " The call" als in roeping priesterschap ?Je kan bijna alles associëren met Pieter. Bijna alles komt voor in het christendom. De bijbel is zo uitgebreid net zoals het christendom dat je bijna alles aan hem kan linken. Heb je mij gemist (mis in de tekst = Pieter is de mol) Het lijkt me allemaal zo voor de hand liggend dat Pieter onmogelijk de mol kan zijn. Te veel links met religie teveel dingen die je aan religie kan linken en veel te uitgebreid. Moest Pieter de mol zijn hebben ze de laatste zondag 2 uur nodig om alle hints uit te leggen. Hierdoor komen er enorm veel valse hints aanbod die er nooit moedwillig ingestoken zijn maar wel serieus voor afleiding kunnen zorgen.
Cedric schreef:Allé, dus we hebben de kleur van de telefoon die naar Pieter verwijst, het telefoonnummer zelf dat naar Baha verwijst en het gefluit dat naar Lloyd verwijst.Als je eigenlijk moet voortgaan op " de tip " naar de mol die de kandidaten kunnen krijgen...
Ocharme Pascale die "dé tip" naar de Mol moest krijgen..