Wanneer je de teaser laat laden zie je een gezicht dat normaal achter het playicoontje zit. Het gezicht dat je ziet lijkt op dat van Lloyd.

annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik zie PieterAkkoord. Pieter of mss nog Steve... misschien moeten we het eens door een gezichtsherkenningsprogramma jagen... :p
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik heb me al vermaakt met de meest ingewikkelde hints, maar ik keek nog even naar het introductiefilmpje en ik zie er zonder meer het gezicht van Pieter in. En eigenlijk van niemand anders. Is dat nu tunnelgedrag of zijn er nog die het zien?Ik zie ook Pieter, of mss Steve, maar idd, het zou ook een acteur kunnen zijn. Ik vind het anders een vrij groot risico van hen. Er moet maar 1 iemand het gezicht herkennen, zoals de familie, en voila, mol onthuld vanaf de eerste trailer. Afwachten tot het einde of dit inderdaad P/S was!![]()
Elysia1985 schreef:Akkoord. Pieter of mss nog Steve... misschien moeten we het eens door een gezichtsherkenningsprogramma jagen... :p
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik zie PieterIk zie daar ook precies Pieter in. Maar als ik mijn lenzen uitdoe, zie ik daar precies de contouren van Jokes gezicht in. Het zou kunnen dat ik zonder lenzen beter zie dan met, toch zeker in dit spel van de Mol.
Klaartje schreef:Ik zie daar ook precies Pieter in. Maar als ik mijn lenzen uitdoe, zie ik daar precies de contouren van Jokes gezicht in. Het zou kunnen dat ik zonder lenzen beter zie dan met, toch zeker in dit spel van de Mol.Probeer ook eens met je zonnebril op!