Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

katrien.bernard11 apr 2018, 23:56

1  Bert
Is dit de neus van Lloyd?

Wanneer je de teaser laat laden zie je een gezicht dat normaal achter het playicoontje zit. Het gezicht dat je ziet lijkt op dat van Lloyd.

Afbeelding
Afbeelding

hanne.brouns12 apr 2018, 00:21

8
Ben ik de enige die overtuigd is dat het Joke op die foto is?

annelies-a.-a..vanbelle12 apr 2018, 10:24

263
Ik heb me al vermaakt met de meest ingewikkelde hints, maar ik keek nog even naar het introductiefilmpje en ik zie er zonder meer het gezicht van Pieter in. En eigenlijk van niemand anders. Is dat nu tunnelgedrag of zijn er nog die het zien? :twisted:

Afbeelding

LodeD12 apr 2018, 10:33

117
wie zegt er dat dat de kandidaten zijn die daar staan? kan toch gewoon een reeks acteurs zijn, puur voor dat filmpje... ?

chicawah.janssen12 apr 2018, 10:36

8153
Ik zie alleen een griezel :?

Elysia198512 apr 2018, 10:48

105
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik zie Pieter 😛
Akkoord. Pieter of mss nog Steve... misschien moeten we het eens door een gezichtsherkenningsprogramma jagen... :p

Elysia198512 apr 2018, 10:54

105
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik heb me al vermaakt met de meest ingewikkelde hints, maar ik keek nog even naar het introductiefilmpje en ik zie er zonder meer het gezicht van Pieter in. En eigenlijk van niemand anders. Is dat nu tunnelgedrag of zijn er nog die het zien? :twisted:

Afbeelding
Ik zie ook Pieter, of mss Steve, maar idd, het zou ook een acteur kunnen zijn. Ik vind het anders een vrij groot risico van hen. Er moet maar 1 iemand het gezicht herkennen, zoals de familie, en voila, mol onthuld vanaf de eerste trailer. Afwachten tot het einde of dit inderdaad P/S was!

annelies-a.-a..vanbelle12 apr 2018, 11:11

263
Elysia1985 schreef:Akkoord. Pieter of mss nog Steve... misschien moeten we het eens door een gezichtsherkenningsprogramma jagen... :p

Goed plan!!!!

Klaartje12 apr 2018, 11:28

2245  Uma
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik zie Pieter 😛
Ik zie daar ook precies Pieter in. Maar als ik mijn lenzen uitdoe, zie ik daar precies de contouren van Jokes gezicht in. Het zou kunnen dat ik zonder lenzen beter zie dan met, toch zeker in dit spel van de Mol. 🙂

chicawah.janssen12 apr 2018, 11:43

8153
Klaartje schreef:Ik zie daar ook precies Pieter in. Maar als ik mijn lenzen uitdoe, zie ik daar precies de contouren van Jokes gezicht in. Het zou kunnen dat ik zonder lenzen beter zie dan met, toch zeker in dit spel van de Mol. 🙂
Probeer ook eens met je zonnebril op! :mrgreen:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8