Jay-Lo schreef:Nog iets, bij de baseballproef hebben de kindjes nummers op hun truitjes. Nu, dat is willekeurig, verschillende nummers, maar de kleine met nr 45 komt wel expliciet in beeld.
Sorry. Edit: dat zie ik nu pas: kijk naar de ondertitels!!!
Jay-Lo schreef:Nog iets, bij de baseballproef hebben de kindjes nummers op hun truitjes. Nu, dat is willekeurig, verschillende nummers, maar de kleine met nr 45 komt wel expliciet in beeld.
Sorry. Edit: dat zie ik nu pas: kijk naar de ondertitels!!!
chicawah schreef:Vond het ook een frappant beeld, maar klopt het of klopt het niet? Het zou wel het type hint zijn dat iedereen kan zien en vinden maar toch met de nodige moeilijkheidsgraad.OMG! Nu begin ik weer te twijfelen!
Frolva schreef:Bedoelen jullie dat 45 de leeftijd van Pascqualle (this one's for you, chicawahPascale heeft als leeftijd in haar profiel: 45j) is (dat klopt) en dat de combinatie van het 'rug'nummer en de ondertitel een hint is?
Maar hoe zouden we hieruit kunnen afleiden dat Pascale de mol is?
Frolva schreef:Bedoelen jullie dat 45 de leeftijd van Pascqualle (this one's for you, chicawahIn de context van het programma duidt dit natuurlijk op de leeftijd van de kinderen waartegen ze moeten spelen (de tegenstander), maar het zo frappant in beeld brengen van het cijfer 45 en dat samen met de ondertiteling "de leeftijd van de tegenstander" lees: "de leeftijd van de mol (als tegenstander van de andere kandidaten)" vind ik een zeer goed gevonden hint.) is (dat klopt) en dat de combinatie van het 'rug'nummer en de ondertitel een hint is?
Maar hoe zouden we hieruit kunnen afleiden dat Pascale de mol is?
sandra.govers schreef:dat denk ik ook
Denk dan aan Lloyd, als eerste uit het gele graf.