Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

Jansen12 apr 2018, 11:49

3423  Yens
chicawah schreef:Probeer ook eens met je zonnebril op! :mrgreen:
😂 😂 😂 😂

Klaartje12 apr 2018, 12:27

2245  Uma
Heb ik net geprobeerd.

And guess what?!

Dan zie ik het gezicht en de oren van Bahador!

"Dan komde gek he." 😂

Kleintje12 apr 2018, 12:30

125  Sven
Waarschijnlijk weten de programmamakers wel dat de mollenjagers de trailer grondig analyseren en hebben ze gewoon elke kandidaat er op één of andere manier ingestoken 😂

annelies-a.-a..vanbelle12 apr 2018, 12:32

263
Je moet het eens groot (volledig scherm) printscreenen en dan van ver kijken. Geen grap. Doen! 😃

In elk geval zie ik daar een man in. Bij voorkeur Pieter, misschien Bahador of Steve.

Sommige mensen vallen sowieso af: Katrien heeft een langere nek, en de persoon op deze beelden niet, die heeft een korte nek, die stevig op de schouders staat 🙂

chicawah.janssen12 apr 2018, 12:42

8153
Klaartje schreef:Dan zie ik het gezicht en de oren van Bahador!
Logisch: een zonnebril heeft een bruinfilter :mrgreen:

Kleintje12 apr 2018, 13:18

125  Sven
Ik bekeek nog eens de trailer, en ik heb een andere theorie:

1) Er is maar één iemand die niet terugkomt in de trailer, zowel als persoon als de proeven die getoond worden:
- De loopproef door de ogen van Joke
- Surfproef vrouwenstem die gilt (lijkt de stem van Pascale of Katrien ?)
- Hoofd dat lijkt op dat van Pieter
- Dansende mexicanen
- Oog dat lijkt op het oog van Pascale
- Paarden die aan het lopen zijn (ik zie niet wie hier allemaal te zien is)
- Helicopterproef (Pascale en Channy)
- Sombreroproef (Pascale, Katrien en Pieter)
- Pinatas die ontploffen (Is geen footage van de echte proef: tenzij dit een andere pinata proef is die nog moet komen)
- Gele doodskist (Lloyd & Kelly)
- Blauwe doodskist (die van Katrien & Pascale)
- Pascale in de doodskist
- Jeffrey in de doodskist
- Bahador die uit de doodskist komt

=> De enige die niet in de trailer te bespeuren valt, en dus gemist wordt, is Steve

Moleskine12 apr 2018, 15:59

88
Ik wou het hier nog niet posten omdat ik daardoor al van voor de start van de uitzendingen het gevoel heb dat de laatste overblijvers bekend gemaakt zijn in de trailer, maar aangezien we nu stilaan halfweg zijn, wil ik het toch doen. Bovendien vind ik het vreemd dat mijn vermoedelijke mol (Steve) deze aflevering wel erg verdacht is gemaakt, wat vaak een omen is voor de afvaller in de volgende aflevering.

Welaan dus: ik zit al van voor de start van de uitzendingen op Steve als mol en wel door één van de eerste aankondigingstrailers...

In de trailer 'Heb je mij gemist' zegt de voice-over letterlijk: "Kijk goed naar deze gezichten, want één van hen is de mol". We zien de gezichten van de 10 kandidaten. Die zijn allemaal gescrambeld ter hoogte van de ogen, behalve bij 4: Joke, Bahador, Pieter en Steve.

Bij Steve is er wel een kleine scramble ter hoogte van zijn oor. Bizar vond ik dat, omdat het als enige afweek van de rest. En ik heb even opgezocht of er iets speciaals is met het gehoor van mollen. Blijkt dat die over een gevoelig gehoor beschikken... Het feit dat de vier kandidaten waarvan de ogen niet gescrambeld zijn er nog steeds inzitten (4/7!), doet me vermoeden dat dit dus een duidelijke hint was van de makers.

Maar stiekem hoop ik verkeerd te zijn, want het is wel veel minder fun nu. :-(

Mateo12 apr 2018, 17:49

870
😂

Of met een toneelkijker... :mrgreen:

Wat ik denk: de gezichten van meerdere deelnemers zijn hier over elkaar gezet. Wel haal ik er aan de rechterzijde een 'bloot' oor en een 'blote' wenkbrauw uit. De laatste is donker en wat hoekig, iets wat me eerst het meest deed denken aan Steve. Maar er zijn meer kandidaten met soortgelijke wenkbrauwen. En als je naar de foto's op de site van VIER kijkt, heeft zelfs Lloyd donkere wimpers en haar. Dus als die foto's zijn gebruikt, tja.

Mateo12 apr 2018, 20:27

870
Of ook een dergelijke 'calavera catrina' (met dank aan Perro) kan gebruikt zijn als ondergrond of bovenlagen:

Afbeelding

chicawah.janssen12 apr 2018, 20:42

8153
Mateo schreef:Of ook een dergelijke 'calavera catrina' (met dank aan Perro) kan gebruikt zijn als ondergrond of bovenlagen:

Afbeelding
Da's echt een heel mooie, toepasselijke griezel.

james.waker12 apr 2018, 21:47

417
Moleskine schreef: In de trailer 'Heb je mij gemist' zegt de voice-over letterlijk: "Kijk goed naar deze gezichten, want één van hen is de mol".
kan me niet herinneren van die trailer ooit gezien te hebben, link in eerste post werkt niet meer ... ?

heb wel een trailer gevonden op site van vier , wellicht dat er meerdere trailers gemaakt zijn?

Mateo12 apr 2018, 23:30

870
chicawah schreef:Da's echt een heel mooie, toepasselijke griezel.
Vooral de sombrero klopt wel aardig met onze mollenschim; ook tijdens het feest van de doden wordt die door mannen (tenminste zo te zien aan foto's op internet) vaak gedragen.

Dit is trouwens een van de 'mannelijke' varianten van de maquillage, zoals die in Mexico vaker wordt toegepast tijdens de Día de los Muertos. De vrouwelijke variaties op dit thema hebben meestal wat lichtere en dunnere 'tandjes'; ze zien er ook wat lieflijker uit. Logisch, natuurlijk. We weten ook dat vrouwelijke mollen veel en veel liever zijn dan mannelijke. :twisted:
Ondanks het bovenstaande vermoed ik nu dat we met een vrouwelijke mol te maken hebben.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8