Klaartje schreef:Hola, wacht even. Mijn enige verdienste in deze is dat ik dit topic heb gevolgd en die cijfercombinatie ietwat vond gelijken op een gsm-nummer, om de eenvoudige reden dat mijn nummer ook begint met 0474. Dus dacht ik: laat die eerste 7 weg en zet er een nul voor en bellen maar!
Al de rest, het harde werk, is geleverd door de mensen die al die telefoongeluiden hebben opgespoord en ontdekt hebben dat ze telkens voorkwamen als er een getal of een cijfer voorbijkwam.
Ik heb enkel mijn stoute schoenen aangetrokken en de koe bij de horens gevat. Het denkwerk heb ik aan anderen overgelaten. 
Het telefoonnummer is sowieso juist (super gevonden btw

) maar ik vind het nog altijd raar dat die eerste 7 niet klopt. Dus als ik het goed heb, komt die 4 van het huisnummer van de hacienda in afl. 2, die 74 staat op de auto in afl. 3, de 900 komt van het uur waarop de match tussen big baha en holy pieter begint, de 42 staat op de muur in graffiti bij de opdracht met de winkelkar in afl. 5 en de laatste 4 zien we op een t-shirt van een jongetje dat op één van de boten op het kanaal vaart in afl. 6. Logischerwijs zouden we die eerste 0 in aflevering 1 moeten vinden. Ik heb nog eens het stuk herbekeken waarbij Lloyd het telefoonnummer intoetst, en op 20:17 hoor je inderdaad een biep terwijl Lloyd 7 zegt. Is er iemand die dit ergens aan 0 kan linken, of misschien is deze bieptoon echt het geluid van Lloyd die op bellen drukt en vinden we de 0 nog ergens anders in de aflevering?