Curio schreef:Het telefoonnummer is sowieso juist (super gevonden btw
) maar ik vind het nog altijd raar dat die eerste 7 niet klopt. Dus als ik het goed heb, komt die 4 van het huisnummer van de hacienda in afl. 2, die 74 staat op de auto in afl. 3, de 900 komt van het uur waarop de match tussen big baha en holy pieter begint, de 42 staat op de muur in graffiti bij de opdracht met de winkelkar in afl. 5 en de laatste 4 zien we op een t-shirt van een jongetje dat op één van de boten op het kanaal vaart in afl. 6. Logischerwijs zouden we die eerste 0 in aflevering 1 moeten vinden. Ik heb nog eens het stuk herbekeken waarbij Lloyd het telefoonnummer intoetst, en op 20:17 hoor je inderdaad een biep terwijl Lloyd 7 zegt. Is er iemand die dit ergens aan 0 kan linken, of misschien is deze bieptoon echt het geluid van Lloyd die op bellen drukt en vinden we de 0 nog ergens anders in de aflevering?
Die eerste 7, die hier in dit topic werd afgeleid uit het geluidje dat in afl.1 werd gehoord toen Lloyd het laatste cijfer van het telefoonnuummer naar Joke intikte, zit me ook niet lekker. Misschien is het zoals jij zegt dat de nul nog ergens anders te vinden is in afl.1.
Misschien een ander ideetje: de eerste 7 is misschien een verwijzing naar een aantal letters, bvb. het aantal letters in de naam van de mol. Zo ja, dan gapen ginder aan de einder de toegangen van de Pascale en Bahador-tunnels.
Maar ik denk ook dat we iets wijzer zullen worden in aflevering 7. Als Pieter inderdaad zijn telefoonnummer gaat geven aan die blonde dame bij hem aan de bar en dat blijkt dan het hier gevonden gsm-nummer te zijn, dan sluit het net zich rond Pieter! Of anders rond iemand van de anderen, als die toevallig dat nummer zou geven aan iemand aan de bar. Dan hoop ik voor Pascale wel dat het een mooie Don Juan het aan haar vraagt in plaats van die knappe blondine.