Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2018, 11:11

 3483  Uma
chicawah schreef: Gabriël, God en Gilles beginnen allemaal met een G.
:mrgreen:
Goed gevonden!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2018, 11:38

 8153
ex-molinator schreef:Goed gevonden!
Wat zou de 2de naam van Pieter zijn (als hij er een heeft)?
Geert? Gregorius? Gerard? Georges? Guillaume? Gert? Geoffrey? Gauthier? Goran? Gilbert? Gandalf?
💡 Geronimo. Da's een Spaanse naam en de reeks speelt zich af in Mexico.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 mar 2018, 11:54

 344  Sven
ex-molinator schreef:De datum die verschijnt op youtube is de upload-datum.
Precies wat ik al dacht dus, dus dat kan het niet zijn. Of Vier moet met YouTube iets hebben kunnen regelen. Zou wel een toffe stunt zijn. Na dit filmpje dacht ik wel, al die kruizen in de trailer, het zal toch niet DE hint zijn he. O, hallo De Mol verslaving 🙂
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2018, 14:40

 3423  Yens
chicawah schreef:Aartsengel Gabriël kwam het hem molenwiekend met zijn vleugels vertellen!
In molenwiekend zit het woord mol.
2015: 2 + 0 + 1 + 5 = 8. 8 op zijn kant kan je zien als een lemniscaat. De lemniscaat is het teken van oneindigheid. Gods liefde is oneindig.
De middelste letter van God is een O, de middelste letter van mol is een O.
Gabriël, God en Gilles beginnen allemaal met een G.

:mrgreen:
We hebben al de mol gevonden in het woord "molenwiekend" en dat gecombineerd met de G en de O, krijg je GO MOL. Nu nog ergens een D vinden en dan is het opgelost: GOD = MOL. Zou dat nu eens niet origineel zijn!!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2018, 15:39

 8153
eveline.vanhemel schreef:We hebben al de mol gevonden in het woord "molenwiekend" en dat gecombineerd met de G en de O, krijg je GO MOL. Nu nog ergens een D vinden en dan is het opgelost: GOD = MOL. Zou dat nu eens niet origineel zijn!!
😂 😂 😂
Gebruikersavatar

Mateo21 mar 2018, 21:20

 870
robbe.vermesen schreef:Dit is een heel raar filmpje van Pieter.... En op het einde vraagt hij:"Wie ben ik?" De Mol?
Héél bizzar, het lijkt alsof dat is opgenomen in dat graf waar ze worden begraven in de eerste aflevering!

https://www.youtube.com/watch?v=qo-Odr6JzIo
Het is wel van 2015, dus wss is het niks.
Ja, dit filmpje had ik ook al geplaatst, maandag jl. in het topic 'Soort Moltalk met Gilles van Bouwel'.
Hier past het beter, natuurlijk, dus merci.

Een opmerkelijk filmpje is het zeker. Maar het is mij net iets té opvallend, net als alle andere filmpjes die Pieter op Youtube gezet heeft. Mogelijk fungeert priester Pieter als bliksemafleider voor de echte, wat minder opvallende Mol.
Gebruikersavatar

Niffler26 mar 2018, 00:54

 62
Heb het eens getest en het is niet mogelijk een filmpje met een oudere datum op YouTube up te loaden. Ook lijkt me een uitzondering als samenwerking tussen Vier en YouTube heel onwaarschijnlijk voor zo'n detail.