Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

rucogo21 mar 2018, 14:29

 57
zoals ik eerder al poste zag ik de letter "J" in het spandoek van "hebjemijgemist"

Afbeelding

toeval wil dat in de intro van café de mol ook een "J" zichtbaar word in het mol logo

Afbeelding

natuurlijk is er nog een persoon met een "J" namelijk JEFFREY
Gebruikersavatar

rucogo21 mar 2018, 14:30

 57
natuurlijk is er nog een persoon met een "J" namelijk JOKE
Gebruikersavatar

rucogo21 mar 2018, 14:33

 57
Afbeelding
en ja hoor welke letter word bijna verborgen met een sjaal
Gebruikersavatar

rucogo21 mar 2018, 15:57

 57
MOL = Jeffrey
"M" is de 13de letter van het alfabet
"O" is de 15de letter van het alfabet
"L" is de 12de letter van het alfabet
Als je dit optelt kom je uit op 40 => Jeffrey is 40 jaar
Gebruikersavatar

Kobe21 mar 2018, 16:08

 429
Er heeft hier iemand al een tunnelvisie...
Zalig toch dat we weer begonnen zijn, maar bij welke tunnel zal er op het einde een lichtje branden...

Ps: ik heb ook zo'n voorgevoel voor Jeffrey (alhoewel iets in mij ook zegt dat hij er redelijk rap kan uit liggen ook)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2018, 18:39

 8153
masterveecee schreef:Hmmm, heb een serieuze deja-vu...
Dat heb ik ook bij de theorie over het oog van Bahador en het oog van Channy.
En bij Monitor Out of Limits - Marine Officier bij het Leger.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 21 mar 2018, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

yevo21 mar 2018, 18:40

 281  Uma
rucogo schreef:zoals ik eerder al poste zag ik de letter "J" in het spandoek van "hebjemijgemist"
SPOILER
toeval wil dat in de intro van café de mol ook een "J" zichtbaar word in het mol logo
SPOILER
natuurlijk is er nog een persoon met een "J" namelijk JEFFREY
Ik zag dit ook al en heb dit ook al even 'onderzocht'. Maar kwam toen tot de conclusie dat er niet veel andere manieren zijn om een '?' te maken met plakband dan met 4 stukken zo te plakken. En dan is dat natuurlijk een J omgekeerd.

De J schrijven ze ook duidelijk anders bij 'je' en 'mij'.

Is het eigenlijk wel plakband of gewoon een lettertype bedenk ik me net :p. Want het ziet er niet naar uit dat hier heel veel werk is ingestoken... 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2018, 18:44

 8153
yevo schreef:Ik zag dit ook al en heb dit ook al even 'onderzocht'. Maar kwam toen tot de conclusie dat er niet veel andere manieren zijn om een '?' te maken met plakband dan met 4 stukken zo te plakken. En dan is dat natuurlijk een J omgekeerd.
Dat heb ik toch ook al gezegd? Het ziet er toch wel echt plakband uit. Ze kunnen natuurlijk ook met opzet tape gebruikt hebben, net omwille van de J.
Gebruikersavatar

yevo21 mar 2018, 18:47

 281  Uma
chicawah schreef:Dat heb ik toch ook al gezegd? Het ziet er toch wel echt plakband uit. Ze kunnen natuurlijk ook met opzet tape gebruikt hebben, net omwille van de J.
Oei je begreep me verkeerd. Ik bedoelde gewoon dat ze dit misschien gewoon net niet expres hadden gedaan... Gewoon omdat er net geen andere manier is om een '?' te maken met plakband.
Natuurlijk kan het ook net expres gedaan zijn... Maar hoe hadden ze dan het ? moeten tapen?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2018, 19:57

 8153
yevo schreef:Oei je begreep me verkeerd. Ik bedoelde gewoon dat ze dit misschien gewoon net niet expres hadden gedaan... Gewoon omdat er net geen andere manier is om een '?' te maken met plakband.
Natuurlijk kan het ook net expres gedaan zijn... Maar hoe hadden ze dan het ? moeten tapen?
Ik denk dat we elkaar wel begrijpen hoor.

Hoewel het veel sneller en eenvoudiger is om letters te schilderen, werd tape gebruikt. Met tape kan je geen ronde vormen maken, waardoor de B, G, S en het vraagteken niet rond maar hoekig zijn en het vraagteken op zijn kop gezien een J is.
Waarom hebben ze tape gebruikt? Om een hint te geven of omdat ze zeer goed weten dat mensen er dingen zullen achter zoeken? Voor ons een vraag, voor de makers een weet...