Kobe schreef:Is het zeker dat er in de gemeentes van de andere kandidaten geen andere plattegronden hangen?
Ik vind dat er veel "mist" hangt rond dat plan van Mol in Tielt. We hebben dus een krantenartikel waarin je een foto hebt met het plan van Mol en volgens HLN terug te vinden in Tielt. Verder heb ik hier niets meer over gehoord. Hangt dat plan er nog steeds? Is er iemand hier op het forum die daar in de buurt woont en kan bevestigen dat het plan er (nog) hangt? Verder heeft Kobe zeker gelijk als hij zich afvraagt of dat plan ook is opgedoken in andere gemeenten waar de kandidaten wonen.
Indien niet, zie ik hier eerlijk gezegd een vrij flauwe manier in om de verdenking op
Joke te laden: ik kan me echt niet voorstellen dat dit al een echte hint richting de mol is. Verder heeft
Joke in mijn ogen te veel Eline gehalte, net zoals vorig jaar Bertrand te veel Gilles gehalte had en ik hem daarom nooit verdacht heb van de mol te zijn. Ook heb je nog de vreemde manier van indeling bij de voorstelling van de kandidaten in Café De Mol vorige week:
Joke wordt niet samen met de andere West-Vlamingen voorgesteld.
Volgens mij zijn ze bezig om ons richting
Joke te leiden zodat we de echte mol niet te snel ontmaskeren

.
Zo blij dat Pieter de mol is

De beste mol ooit!!