Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

sasha.braninx23 mar 2018, 20:31

 3
Toen die pakketjes werden verzonden met de tekst heb jij mij gemist en de pakketjes waren mexico gerelateerde dingen. Toen had een van de gelukkigen gezien dat de pakjes verzonden zijn door een zekere L. vanuit het etablissement ‘De Zwarte Kat’ in Aalst. Het restaurant is geopend sinds 1994 .
Lloyd is de enige speler met een L en het dichtst met zijn geboortejaar bij het openingsjaar...
Gebruikersavatar

Klaartje23 mar 2018, 20:58

 2245  Uma
sasha.braninx schreef:Toen die pakketjes werden verzonden met de tekst heb jij mij gemist en de pakketjes waren mexico gerelateerde dingen. Toen had een van de gelukkigen gezien dat de pakjes verzonden zijn door een zekere L. vanuit het etablissement ‘De Zwarte Kat’ in Aalst. Het restaurant is geopend sinds 1994 .
Lloyd is de enige speler met een L en het dichtst met zijn geboortejaar bij het openingsjaar...
Dat van die pakketjes heb ik niet echt meegekregen, moet ik zeggen. Zou dat niet gewoon kaderen in "reclame" maken voor het nieuwe seizoen van de Mol?

Je hebt natuurlijk volkomen gelijk dat Lloyd de enige is wiens naam met een L begint, daar krijg ik geen speld tussen.

Maar dat zijn geboortejaar het dichtst bij 1994 ligt, daar wens ik toch een kleine kanttekening bij te maken. Ik dacht gelezen te hebben dat Channy 26 is. Vermits haar sterrenbeeld Vissen is, is ze dit jaar al verjaard, niet? Dus is zij 26 geworden in 2018, dan is zij geboren in 1992. Dat is even dicht bij 1994 als het geboortejaar van Lloyd, zijnde 1996. Lloyd is 21 op dit moment, maar zijn sterrenbeeld is Maagd, dus die moet dit jaar nog verjaren ergens augustus of september. Correct me if I'm wrong. 🙂