Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

ex-molinator25 mar 2018, 22:49

 3483  Uma
Tijdens de eerste pauze viel me op dat er reklame was voor een of ander automerk zonder dat er een aankondiging van reclame was (tenzij ik de aankondiging gemist heb).
De auto had een Duitse nummerplaat en de D als landaanduiding was zichtbaar. Het kenteken begon met M . DR...

Het zou me verwonderen (en ik zou het ook onaanvaardbaar vinden) mochten er hints in de reclame zitten maar juist omdat dit volgens mij NIET in het reclameblok zat, sluit ik het momenteel nog niet uit en kan ik er D(e) M(ol) D(okte)R bij fantaseren.
BTW de aankondiging van het reclameblok is later wel verschenen.

Voor alle duidelijkheid: ik geloof er absoluut niet in maar wil momenteel nog niets uitsluiten.
Laatst gewijzigd door ex-molinator op 25 mar 2018, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2018, 22:58

 8153
ex-molinator schreef:Tijdens de eerste pauze viel me op dat er reklame was voor een of ander automerk zonder dat er een aankondiging van reclame was (tenzij ik de aankondiging gemist heb).
De auto had een Duitse nummerplaat en de D als landaanduiding was zichtbaar. Het kenteken begn met M . DR...

Het zou me verwonderen (en ik zou het ook onaanvaardbaar vinden) mochten er hints in de reclame zitten maar juist omdat dit volgens mij NIET in het reclameblok zat, sluit ik het momenteel nog niet uit en kan ik er D(e) M(ol) D(okte)R bij fantaseren.
BTW de aankondiging van het reclameblok is later wel verschenen.

Voor alle duidelijkheid: ik geloof er absoluut niet in maar wil momenteel nog niets uitsluiten.
Toch in het achterhoofd houden.
Ik vond Steve in zijn kist niet bijzonder actief, zeker niet in vergelijking met Joke. En hij was ook heel gedreven om bij de afdaling van de rotsen de snelste te zijn om de envelop te pakken te krijgen. Hij heeft voor iemand van zijn leeftijd ook een serieuze fysiek: hij heeft bij de proef met de band de grootste afstand moeten lopen en het ging hem vlot af.
Toch een man om in de gaten te houden volgens mij.
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2018, 09:53

 3423  Yens
chicawah schreef:Toch in het achterhoofd houden.
Ik vond Steve in zijn kist niet bijzonder actief, zeker niet in vergelijking met Joke. En hij was ook heel gedreven om bij de afdaling van de rotsen de snelste te zijn om de envelop te pakken te krijgen. Hij heeft voor iemand van zijn leeftijd ook een serieuze fysiek: hij heeft bij de proef met de band de grootste afstand moeten lopen en het ging hem vlot af.
Toch een man om in de gaten te houden volgens mij.
Helemaal mee akkoord... voor mij, wedijvert hij met Katrien als mol. Ik vind dat beiden ook het beste profiel hebben om de Mol te zijn. Ze doen geen van beiden alle proeven mislukken maar ze hebben beiden ook al tekenen van apathie vertoond die niet stroken met hun gedrag in de latere proeven. Eline deed dat vorig jaar ook wel eens (remember de fietsproef). Ik vind ze beiden ook fysiek dik in orde.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 10:30

 8153
eveline.vanhemel schreef:Helemaal mee akkoord... voor mij, wedijvert hij met Katrien als mol. Ik vind dat beiden ook het beste profiel hebben om de Mol te zijn. Ze doen geen van beiden alle proeven mislukken maar ze hebben beiden ook al tekenen van apathie vertoond die niet stroken met hun gedrag in de latere proeven. Eline deed dat vorig jaar ook wel eens (remember de fietsproef). Ik vind ze beiden ook fysiek dik in orde.
Op Pascales fysiek valt ook niets aan te merken hoor. Heb je haar zien lopen bij de Mariachiproef?
Gebruikersavatar

Frolva26 mar 2018, 13:29

 2204
chicawah schreef:Op Pascales fysiek valt ook niets aan te merken hoor. Heb je haar zien lopen bij de Mariachiproef?
Ja, en ik had net dezelfde bedenking. 😉