Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

saar.immegeers26 mar 2018, 00:52

 6
In de eerste aflevering zegt Gilles "een van hen is een saboteur", waarop de camera zich richt op Jeffrey.

Later in de aflevering als ze samen aan tafel zitten zegt Gilles "maar een van jullie is de mol", waarbij de camera zich richt naar Lloyd, maaaaaaar naast hem zit opnieuw Jeffrey.

Wat denken jullie?
Gebruikersavatar

giovanni.vandendaele26 mar 2018, 11:01

 6
Idd. Dit was me ook al opgevallen. Maar zouden ze al zo obvious zijn in de allereerste aflevering ?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 11:02

 8153
Is iets dat ze vroeger al gedaan hebben. Ik denk niet dat ze deze hint nog eens zouden gebruiken.
Gebruikersavatar

saar.immegeers26 mar 2018, 16:46

 6
chicawah schreef:Is iets dat ze vroeger al gedaan hebben. Ik denk niet dat ze deze hint nog eens zouden gebruiken.
heb voor mezelf eens gaan kijken naar hoe in 2016 Gilles kon herkend worden als de mol, en dan vorig jaar Eline.
Er zijn wel dingen die terugkomen.
VB: hints in de afspeellijst van de deelnemers, iets met het logo (bij Eline werd deuntje verlaagd, bij gilles logo aangepast)
Gebruikersavatar

saar.immegeers26 mar 2018, 16:47

 6
giovanni.vandendaele schreef:Idd. Dit was me ook al opgevallen. Maar zouden ze al zo obvious zijn in de allereerste aflevering ?
Weet nog 2016 was het in de allereerste aflevering Gilles die je hoorde roepen wanneer voor het eerst het woord "de mol" in beeld kwam. Dus ze durven wel de makers 😃
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 mar 2018, 20:41

 2354  Uma
saar.immegeers schreef: iets met het logo (bij Eline werd deuntje verlaagd, bij gilles logo aangepast)
Wat bedoel je met deuntje verlaagd bij Eline? Hier weet ik (zelfs) niks van!
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2018, 21:07

 3483  Uma
robbe.vermesen schreef:Wat bedoel je met deuntje verlaagd bij Eline? Hier weet ik (zelfs) niks van!
Toen de resterende kandidaten buiten in een halve kring stonden, werden ze één voor één centraal in beeld gebracht terwijl het moldeuntje speelde a rato van 1 toon per kandidaat.
En bij Eline was de toon met een halve noot verlaagd (een mol dus).

Dat vond ik één van de beste hints ooit, echter het werd niet vermeld in de laatste aflevering :?
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 mar 2018, 22:26

 2354  Uma
ex-molinator schreef:Toen de resterende kandidaten buiten in een halve kring stonden, werden ze één voor één centraal in beeld gebracht terwijl het moldeuntje speelde a rato van 1 toon per kandidaat.
En bij Eline was de toon met een halve noot verlaagd (een mol dus).

Dat vond ik één van de beste hints ooit, echter het werd niet vermeld in de laatste aflevering :?
Ah nu herinner ik het me weer! Maar het was dan geen officiële hint?
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2018, 22:32

 3483  Uma
robbe.vermesen schreef:Ah nu herinner ik het me weer! Maar het was dan geen officiële hint?
Nee, die werd helemaal niet vermeld (ook een paar andere wellicht echte hint werden niet vermeld). Ik vermoed dat Woestijnvis niet alle hints die gevonden waren wilde bevestigen ( houden voor herbruik in later jaren?).
Maar ik ben ervan overtuigd dat het wel een echte hint was.
Gebruikersavatar

Mateo27 mar 2018, 23:05

 870
Dat denk ik ook.