Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

habel.gaan26 mar 2018, 00:04

 43
tijdens de wie is het opdracht zochten ze drie blonde personen, mogelijke link naar de mol?
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 00:08

 3483  Uma
habel.gaan schreef:tijdens de wie is het opdracht zochten ze drie blonde personen, mogelijke link naar de mol?
Hmmm, een verband dat tot nog toe onopgemerkt gebleven is. Ik zou er nooit aan gedacht hebben, denk ik.
Another note in my book!
Gebruikersavatar

pieter.grauwels26 mar 2018, 02:45

 69
Heel opvallend vind ik, naast de andere tips ivm Steve, dat bij de wie is het proef (letterlijk een zoektocht naar wie is de mol) alle drie namen paMeLla andersOn, eL syMpaticO én dOnaLd truMp de letters M O L terugkomen. Dit is wel heel toevallig zo gekozen door de makers?

Enkel bij Steve, (Jean-Marie Pfaff) is dit niet rechtstreeks het geval maar wordt het letterlijk (!) verborgen door zijn mexicaanse bijnaam van El Sympatico

Ook vermeldde Gilles dat "de mol in ons midden zit" in deze aflevering en Steve zat alweer letterlijk in het midden bij deze proef
Gebruikersavatar

Moleskine26 mar 2018, 02:48

 88
Ik had het ook opgemerkt (maar niet gedacht aan El Sympatico).

Daarnaast merkte ik ook op dat bij de in beeld gebrachte in memoriam-teksten in de kisten, er telkens (bij iedere kandidaat) op 1 regel M O L kon gevonden worden. Behalve bij... STEVE! Bij hem kon je op elke regel de letters van M O L vinden, behalve bij die regel waarin het te winnen bedrag vermeld stond.

Ik vond het (in combinatie met de Wie is het-proef) ook heel straf dat dit net bij hem afweek...
Gebruikersavatar

pieter.grauwels26 mar 2018, 02:52

 69
Verder is het trouwens ook zo dat pfaff zijn carriere begon bij Beveren, bijgenaamd de Leeuwen. Twee keer raden wie Leeuw als sterrenbeeld heeft!
Gebruikersavatar

Moleskine26 mar 2018, 02:53

 88
Als ik me niet vergis is de achternaam van Pascale ook iets met Leeuwen?
Gebruikersavatar

pieter.grauwels26 mar 2018, 02:58

 69
Moleskine schreef:Als ik me niet vergis is de achternaam van Pascale ook iets met Leeuwen?
Dat lijkt me minder relevant in deze toppic. Ik wou aantonen dat er niet zomaar toevallig een link met Steve en El Sympatico gelegd werd.
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx26 mar 2018, 04:18

 65
Hij zit altijd in het midden ... Ik begin er steeds meer in te geloven
Afbeelding
Gebruikersavatar

pieter.grauwels26 mar 2018, 04:43

 69
Dat kan ook misschien verklaren waarom er zo vaak het cijfer 5 voorkwam in deze aflevering? Het middelste cijfer..? Beetje vergezocht misschien.. Maar ik zie zoveel redelijke tips naar Steve..? Te veel?
Gebruikersavatar

habel.gaan26 mar 2018, 07:35

 43
Tijdens deze proef zochten ze drie personen: -pamela anderson
-donald trump
-jean-marie pfaff
de drie personen zijn blond, en wanneer je de namen met elkaar vergelijkt kom je uit dat ze 4 letters gemeenschappelijk hebben namelijk A M N R. als je dit op zoekt is het aandoening, doet me denken aan arts joke/lloyd. wanneer je kijkt welke jobs de kandidaten doen zien we dat twee personen in aan merking komn met a n m r (katrien en pascale) als we dan kijken naar de gem. letters tussen de kandidaten die de deelopdracjt hebben ze enkel de letter e en dit doet mij meer neigen dat katrien de mol is doordat haar beroep Event MANageR is.
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 09:31

 3483  Uma
habel.gaan schreef:... wanneer je kijkt welke jobs de kandidaten doen zien we dat twee personen in aan merking komn met a n m r (katrien en pascale) als we dan kijken naar de gem. letters tussen de kandidaten die de deelopdracjt hebben ze enkel de letter e en dit doet mij meer neigen dat katrien de mol is doordat haar beroep Event MANageR is.
Kan je even uitleggen waarom de jobs van Katrien en Pascale ze in aanmerking brengen voor AMNR?
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 09:49

 3483  Uma
pieter.grauwels schreef:Heel opvallend vind ik, naast de andere tips ivm Steve, dat bij de wie is het proef (letterlijk een zoektocht naar wie is de mol) alle drie namen paMeLla andersOn, eL syMpaticO én dOnaLd truMp de letters M O L terugkomen. Dit is wel heel toevallig zo gekozen door de makers?

Enkel bij Steve, (Jean-Marie Pfaff) is dit niet rechtstreeks het geval maar wordt het letterlijk (!) verborgen door zijn mexicaanse bijnaam van El Sympatico

Ook vermeldde Gilles dat "de mol in ons midden zit" in deze aflevering en Steve zat alweer letterlijk in het midden bij deze proef
Dit is zeker iets om te onthouden maar het zou toch zeer spijtig zijn mocht het mysteriee zo makkelijk ontrafeld zijn.