Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 10:13

 8153
ex-molinator schreef:Hmmm, een verband dat tot nog toe onopgemerkt gebleven is. Ik zou er nooit aan gedacht hebben, denk ik.
Another note in my book!
Ik zag een verband met Mexico bij de mannen: Paff, el simpático en Trump die de Mexicanen gaat laten betalen voor zijn muur tussen de USA en Mexico. De link Pamela - Mexico zie ik niet, maar ik weet van dat mens dan ook alleen dat ze meer dan rondborstig is (of was, want heeft ze niet haar siliconen weer laten verwijderen?).
Een ander verband tussen de 3: hun herseninhoud 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 10:16

 3483  Uma
chicawah schreef:...
Een ander verband tussen de 3: hun herseninhoud 😉
Amai, da's wel wreed beledigend voor Pamela 😉
Gebruikersavatar

Frolva26 mar 2018, 10:22

 2204
ex-molinator schreef:Kan je even uitleggen waarom de jobs van Katrien en Pascale ze in aanmerking brengen voor AMNR?

De letters ANMR komen in de naam van hun beroepen (?):

eveNtMAnageR
MARiNeofficier
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 10:56

 8153
Moleskine schreef: Daarnaast merkte ik ook op dat bij de in beeld gebrachte in memoriam-teksten in de kisten, er telkens (bij iedere kandidaat) op 1 regel M O L kon gevonden worden. Behalve bij... STEVE! Bij hem kon je op elke regel de letters van M O L vinden, behalve bij die regel waarin het te winnen bedrag vermeld stond.

Ik vond het (in combinatie met de Wie is het-proef) ook heel straf dat dit net bij hem afweek...
Aan die teksten heb ik nog gedacht. Ik moet de aflevering nog voor een 2de x bekijken maar als iemand de teksten (best bij het topic van de proef) zou kunnen zetten, zou het anderen veel moeite besparen. Waarvoor dank.
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2018, 11:27

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik zag een verband met Mexico bij de mannen: Paff, el simpático en Trump die de Mexicanen gaat laten betalen voor zijn muur tussen de USA en Mexico. De link Pamela - Mexico zie ik niet, maar ik weet van dat mens dan ook alleen dat ze meer dan rondborstig is (of was, want heeft ze niet haar siliconen weer laten verwijderen?).
Een ander verband tussen de 3: hun herseninhoud 😉
En blond? Volgens mij zijn ze allemaal "geblondeerd" op een zeker moment. Donald Trump had vroeger eerder grijsbruin haar en Pfaff had als jonge gast ook eerder donkere krullen. Alleen van Pamela heb ik nooit een foto gezien met haar in een andere kleur maar ben er toch zeker van dat haar haar ook geblondeerd is / was 😂
Gebruikersavatar

Gooney26 mar 2018, 11:44

 6
Steve is ook de enige die met een bril op de foto staat... mollen zijn blind... :?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 11:44

 8153
eveline.vanhemel schreef:En blond? Volgens mij zijn ze allemaal "geblondeerd" op een zeker moment. Donald Trump had vroeger eerder grijsbruin haar en Pfaff had als jonge gast ook eerder donkere krullen. Alleen van Pamela heb ik nooit een foto gezien met haar in een andere kleur maar ben er toch zeker van dat haar haar ook geblondeerd is / was 😂
Ja, dat haar van Donald Trumpo: fake! 😉
En Jean-Marie had vroeger alleszins een "balayage" ook wel "coupe soleil" genoemd.
Aan Pamela zal wel niet veel puur natuur zijn, geblondeerd is ze zeker.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 26 mar 2018, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Kleintje26 mar 2018, 11:48

 125  Sven
habel.gaan schreef:Tijdens deze proef zochten ze drie personen: -pamela anderson
-donald trump
-jean-marie pfaff
de drie personen zijn blond, en wanneer je de namen met elkaar vergelijkt kom je uit dat ze 4 letters gemeenschappelijk hebben namelijk A M N R. als je dit op zoekt is het aandoening, doet me denken aan arts joke/lloyd. wanneer je kijkt welke jobs de kandidaten doen zien we dat twee personen in aan merking komn met a n m r (katrien en pascale) als we dan kijken naar de gem. letters tussen de kandidaten die de deelopdracjt hebben ze enkel de letter e en dit doet mij meer neigen dat katrien de mol is doordat haar beroep Event MANageR is.
Als je ANMR in google opzoekt, zie je dat dit een soort oogaandoening is. Een mol is blind. Dit kan dus een hint zijn dat we een blonde persoon zoeken die de mol is. Momenteel zijn er 3: Joke, Lloyd en Pascale. Drie hele verdachte personen. Maar slaat het wel op blond? Misschien slaat hij wel op 'oud'? Hetgeen Pamela, Jean-Marie en Donald nog gemeen hebben is dat het allemaal 50-plussers zijn. Katrien en Steve zijn de enigen ouder dan 50, met Steve zijnde de oudste van de groep 🙂

Ik vond het héél vreemd dat Steve zo snel op Pamela Anderson kwam, zo net op tijd voor de Mariachi band eraan kwam. Ok, we zien niet alles wat er tijdens die proef gezegd is, maar toch vond ik het vreemd. Kan volgens mij best wel een tactische zet zijn van de mol om in de eerste aflevering zoveel mogelijk het vertrouwen te winnen van de andere kandidaten door zo goed mogelijk mee te werken, om zo in de andere afleveringen hard te kunnen toeslaan zonder meteen verdacht te worden? Een huisarts is ook gekend als een vertrouwenspersoon. Iemand die het vertrouwen van zijn 'patiënten' wil winnen. Niemand lijkt ook Steve te verdenken, hij is very low-profile. Perfect voor een mol.
Laatst gewijzigd door Kleintje op 26 mar 2018, 11:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 11:59

 8153
av.er schreef:... 'oud'? Hetgeen Pamela, Jean-Marie en Donald nog gemeen hebben is dat het allemaal 50-plussers zijn...
Merci zenne!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 12:02

 8153
roel.goens schreef:Steve is ook de enige die met een bril op de foto staat... mollen zijn blind... :?
Tja... als dat nu toevallig de enige brildrager in de groep is?
Misschien zijn er ook mensen met contactlenzen...