Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 17:14

 8153
dino.vanhauwaert schreef:Ten eerste, ik heb wel gezien dat iemand ergens anders el sympatico had neergeschreven, mij ging dit louter en alleen om de LETTERLIJKE namen die op hun gezicht te zien waren.
Als je de mol in "bijnamen" zal beginnen zoeken welja. Dan zou je ook kunnen stellen dat de mol achter JM. PFAFF dus ook Steve zou kunnen zijn.
.
Misschien is het net veelzeggend dat bij Steve de mol "verborgen" zat?
Gebruikersavatar

Suspicious26 mar 2018, 17:27

 106
joachim.morrens schreef:Ik begrijp niet goed waarom je zo "boos" reageert? 🙂

Niet slecht bedoeld hoor maar Is iedereen dan verplicht om 24/7 het forum continu te lezen en mag iemand pas iets posten als hij 100 procent zeker als het nog nergens anders staat?

Ik ben heel geinteresseerd in de mol maar niet zo fanatiek (en goed in het opsporen van tips en bedenken van theorieen) zoals jij, masterveecee en molinator en nog enkele anderen... en ik kan dus ook zeker zo'n "fouten" maken in mijn posts. Ik heb al bang om nog iets te posten volgende keer....

Ik had bijvoorbeeld deze wijn in het oude vat niet gezien in de andere (eerdere post), dus voor mij was het wel nieuwe informatie.

Allez mannen, een beetje vriendelijker voor elkaar 😉
+1

Laten we het voor iedereen leuk houden en niet beginnen blaffen.
Gebruikersavatar

frank.troch26 mar 2018, 17:38

 253  Yens
Als er bepaalde posts echt fout staan zullen de moderatoren wel ingrijpen indien dat nodig blijkt, dus geen paniek 🙂 Iedereen kan ons hierbij wel helpen door zo goed mogelijk alles van de eerste keer ordelijk en op de juiste plaats te houden. Maar foutjes kunnen nu eenmaal gebeuren en dat mag niemand tegenhouden om hier te posten. Ik denk dat niemand op het forum hier kwade bedoelingen heeft en dat we elkaar gewoon allemaal willen helpen 😛 Wel graag nu terug on topic over de 3 personen bij de "wie is het" opdracht 😉

Persoonlijk vind ik het wat vergezocht dat je Jean Marie Pfaff zou moeten vervangen door El Sympatico. Dan zou je Donald Trump en Pamela Anderson ook een andere naam kunnen geven waar je dan weer geen M - O - L letters in vindt. Wel vind ik het interessant dat hier al gezegd werd dat JM Pfaff in Mexico een goed resultaat neerzette bij de rode duivels. En Donald Trump en Mexico ... dat verband kennen we allemaal. Is er iets dat Pamela Anderson kan linken aan Mexico, en kunnen we met die gegevens iets doen ?
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 17:53

 3483  Uma
frank.troch schreef:... Is er iets dat Pamela Anderson kan linken aan Mexico...
Ewel...
Er zijn videootjes in omloop waarop Pamela met haren Tommy op een boot een paar zaken doet (of is het omgekeerd) die zelfs den Pieter zouden doen blozen en niet helemaal geschikt zijn voor publicatie hier. En dat was in Mexico.

BTW, dit is parate kennis, echt eerlijk hoor, ik heb niks moeten zoeken 😂
Gebruikersavatar

pieter.grauwels26 mar 2018, 17:53

 69
chicawah schreef:Tja... als dat nu toevallig de enige brildrager in de groep is?
Misschien zijn er ook mensen met contactlenzen...
Toch is het misschien belangrijk om op te merken dat bij Steve staat "Empatisch vermogen" = El Sympatico?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 18:11

 8153
pieter.grauwels schreef:Toch is het misschien belangrijk om op te merken dat bij Steve staat "Empatisch vermogen" = El Sympatico?
Goed opgemerkt!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 18:24

 8153
frank.troch schreef:Als er bepaalde posts echt fout staan zullen de moderatoren wel ingrijpen indien dat nodig blijkt, dus geen paniek 🙂 Iedereen kan ons hierbij wel helpen door zo goed mogelijk alles van de eerste keer ordelijk en op de juiste plaats te houden. Maar foutjes kunnen nu eenmaal gebeuren en dat mag niemand tegenhouden om hier te posten. Ik denk dat niemand op het forum hier kwade bedoelingen heeft en dat we elkaar gewoon allemaal willen helpen 😛 Wel graag nu terug on topic over de 3 personen bij de "wie is het" opdracht 😉

Persoonlijk vind ik het wat vergezocht dat je Jean Marie Pfaff zou moeten vervangen door El Sympatico. Dan zou je Donald Trump en Pamela Anderson ook een andere naam kunnen geven waar je dan weer geen M - O - L letters in vindt. Wel vind ik het interessant dat hier al gezegd werd dat JM Pfaff in Mexico een goed resultaat neerzette bij de rode duivels. En Donald Trump en Mexico ... dat verband kennen we allemaal. Is er iets dat Pamela Anderson kan l...
Voor de link Pamela Anderson - Mexico zijn al een paar suggesties gegeven, oa dat ze in Mexico getrouwd is (zie enkele berichten meer naar boven). Of ze in Mexico gescheiden is, weet ik niet.
En wie weet: misschien waren haar siliconen uit haar dos exquise 😲 😲 wel van Mexicaanse makelij. En droeg ze een bikini gemaakt van 2 sombrero's.
Mexico is ook bekend om zijn tequila en zijn hallucinaties verwekkende cactussen (of zijn het agaves, ex-molinator?), dus ook hier misschien wel een link met Pamela.
Eigenlijk denk ik dat je dat mens aan heel veel kan linken zolang het niet met intelligentie te maken heeft :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 19:06

 3483  Uma
chicawah schreef:Mexico is ook bekend om zijn tequila en zijn hallucinaties verwekkende cactussen (of zijn het agaves, ex-molinator?)
Waarom kijkt iedereen naar mij als het over alcohol of hallucinaties gaat ? 😲

Tequila wordt gemaakt door fermentatie en dan destillatie) van het suikerrijke centrum van de Agave tequilana (Blue agave). Bijna hetzelfde product kan gemaakt worden met andere agave soorten maar dan mag het geen tequila heten, en wordt het gewoon mezcal genoemd (niet te verwarren met mescaline dat een alkaloide uit bepaalde cactus-soorten is).
Je zou bijna kunnen zeggen dat echte tequila de premier grand cru onder de mezcals is.
Eigenlijk is tequila bijna het equivalent van Gin, Vodka, Rum, enz ... maar de bron van de suiker is dus een andere plant EN de fermentatie gebeurt dankzij bepaalde bacteriën en NIET door gisten.

Tequila wordt puur gedronken (de zogenaamde shots met zout op de pols en een limoen om op te zuigen) maar is ook bekend door een aantal cocktails, waaronder de Margarita en de Tequila Sunrise die wellicht de meeste bekende zijn. Ook niet te versmaden is een Bloody Maria (een verbetering van de Bloody Mary waarbij de vodka vervangen wordt door tequila).

Ow, snel nog iets toevoegen: een Margarita heeft gewoonlijk zout op de glasrand. Een goede raad: beperk dat zout want alcohol en zout samen zijn dubbel belastend voor de nieren.
Laatst gewijzigd door ex-molinator op 26 mar 2018, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Frolva26 mar 2018, 19:35

 2204
frank.troch schreef:Persoonlijk vind ik het wat vergezocht dat je Jean Marie Pfaff zou moeten vervangen door El Sympatico. Dan zou je Donald Trump en Pamela Anderson ook een andere naam kunnen geven waar je dan weer geen M - O - L letters in vindt. Wel vind ik het interessant dat hier al gezegd werd dat JM Pfaff in Mexico een goed resultaat neerzette bij de rode duivels. En Donald Trump en Mexico ... dat verband kennen we allemaal. Is er iets dat Pamela Anderson kan l...
Voor de goede orde: het is de Mexicaan (die de antwoorden moest geven) zelf die "El Sympatico" zegt.
Dus vergezocht is het zeker niet.


Eerder in dit topic werd Pamela aan Mexico gelinkt.
av.er schreef:Pamela Anderson is in 1995 getrouwd in Cancun, Mexico
Gebruikersavatar

pieter.moreels26 mar 2018, 19:58

 1
chicawah schreef:Ik zag een verband met Mexico bij de mannen: Paff, el simpático en Trump die de Mexicanen gaat laten betalen voor zijn muur tussen de USA en Mexico. De link Pamela - Mexico zie ik niet, maar ik weet van dat mens dan ook alleen dat ze meer dan rondborstig is (of was, want heeft ze niet haar siliconen weer laten verwijderen?).
Een ander verband tussen de 3: hun herseninhoud 😉
verband Pamela met mexico .. ze is daar getrouw met Tommy Lee in Cancun Mexico in 1995
zie daar wel niets relevant in zeker in vergelijking met de andere 2.. :scratch:
Gebruikersavatar

pieter.grauwels27 mar 2018, 00:40

 69
Stond dit hier al ergens vermeld over onze dokter Steve?

Steve Thumas
Tremelo, Flanders, Belgium
Medical Practice
Current
CRA damiaan
Education
KU Leuven

Bron: LinkedIn[/quote]

Op het linkedin profiel heb ik enkele interessante tips gevonden, wat me het meest opviel is het BOMA NV bedrijf tussen zijn interesses. Dit verwijst volgens mij weeral naar Jean-Marie Pfaff/El Sympatico aangezien Boma (De Kampioenen) van de BOMA vleesindustrie NV altijd een foto op zijn bureau heeft staan met Jean-Marie Pfaff?

Ben ik het te ver aan het zoeken? Toch straf?