Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

james.waker11 apr 2018, 21:56

 417
lijkt me logisch dat de molboekjes moeten worden ingeleverd na exit... 't is mogelijk dat deze boekjes nog in beeld komen bij een volgende aflevering, alhoewel dat zou meer van hetzelfde zijn
Gebruikersavatar

Klaartje11 apr 2018, 22:01

 2245  Uma
james.waker schreef:lijkt me logisch dat de molboekjes moeten worden ingeleverd na exit... 't is mogelijk dat deze boekjes nog in beeld komen bij een volgende aflevering, alhoewel dat zou meer van hetzelfde zijn
Logisch en triviaal, maar waarom zo uitdrukkelijk in beeld? Er zijn andere manieren om het afscheid van de vertrekkers in beeld te brengen.
Gebruikersavatar

Social16 apr 2018, 02:30

 353  Uma
Afbeelding

Kan iemand dit verklaren?
Gebruikersavatar

JKpowned16 apr 2018, 08:56

 259
Social schreef:Afbeelding

Kan iemand dit verklaren?
Pascale en Katrien die samenwerken. Ze hebben waarschijnlijk als de 2 oudere dames hun boekje gedeelt met wat er opviel. Zo kan Pascale ze wel bewust in de verkeerde richting gestuurd hebben. Anders weet Pascale nu ook wel wie zeker niet de mol is.
Gebruikersavatar

Frolva16 apr 2018, 09:13

 2204
Social schreef:Afbeelding

Kan iemand dit verklaren?
Is dat zeker een molboekje?

Want volgens enkele posts terug zou Pascale een geel molboekje hebben.
Gebruikersavatar

james.waker16 apr 2018, 09:22

 417
da's wel iets raar, vereist grondige analyse . alvast bedankt voor de melding

het meeste logische lijkt me op het eerste zicht dat katrien in 't boekje van pascale mocht kijken, wat beide onmols maakt in mijn ogen
Gebruikersavatar

Jay-Lo16 apr 2018, 16:12

 1690  Sven
JKpowned schreef:Pascale en Katrien die samenwerken. Ze hebben waarschijnlijk als de 2 oudere dames hun boekje gedeelt met wat er opviel. Zo kan Pascale ze wel bewust in de verkeerde richting gestuurd hebben. Anders weet Pascale nu ook wel wie zeker niet de mol is.
Ja, ik was in een ander topic daar ook zo verbaasd over, maar dat oranje boekje heeft een ander formaat, is nl veel kleiner dan de molboekjes.
Gebruikersavatar

Jansen17 apr 2018, 14:07

 3423  Yens
Frolva schreef:Is dat zeker een molboekje?
Want volgens enkele posts terug zou Pascale een geel molboekje hebben.
Mannekes, dit is al in het lang en het breed besproken. Zoek eens in de zoekfunctie naar Katrien molboekje of zo.
In het kort: Katrien haar molboekje is groen. Het oranje boekje dat ze vastheeft in de andere foto kan nooit haar molboekje zijn omdat Channy het oranje molboekje had. Het is waarschijnlijk een woordenboekje of een gids of zo dat Katrien daar vastheeft, en toont ze gewoon iets dat ze leest in het boekje aan Pascale.
Gebruikersavatar

james.waker17 apr 2018, 14:16

 417
Margot3 schreef:heb ze vandaag allemaal kunnen zien

Bahador: licht blauw
Pascale: geel
joke: donkerblauw
katrien: groen (niet gezien, maar enige kleur over)
jeffrey: paars
Pieter: rood
Steve: wit
Lloyd: zwart
kelly: roze
Channy: oranje

ik zoek er voorlopig niets achter, maar ik wou het toch wel weten 😉
bedankt 😎
Gebruikersavatar

sandra.govers02 mei 2018, 18:15

 45
Het valt mij op dat diegene die een rood, geel en zwart molboekje hebben nog steeds in de running zijn.
Alleen Bahador met zijn licht-blauwe boekje valt uit de toon.
Of toch niet?
Elke opdracht wordt met een licht blauw molteken ingezet en ook de opdrachten worden zo verduidelijkt.
Straks zitten we met 3 mollen die de oppermol moeten vinden 😃 😃 😃
Gebruikersavatar

Cedric02 mei 2018, 23:11

 2834  Uma
sandra.govers schreef:Het valt mij op dat diegene die een rood, geel en zwart molboekje hebben nog steeds in de running zijn.
Alleen Bahador met zijn licht-blauwe boekje valt uit de toon.
Of toch niet?
Elke opdracht wordt met een licht blauw molteken ingezet en ook de opdrachten worden zo verduidelijkt.
Straks zitten we met 3 mollen die de oppermol moeten vinden 😃 😃 😃
Alle overblijvers zijn Mollen en dus is Joke de winnaar! :drunken:
Gebruikersavatar

commisaris Witse03 mei 2018, 07:51

 260
Cedric schreef:Alle overblijvers zijn Mollen en dus is Joke de winnaar! :drunken:
Je bent er nog niet goed van hé... Joke eruit !

Afbeelding
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8