Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

sandra.govers03 mei 2018, 10:03

 45
mollig18 schreef:Heeft iemand de kleuren van de boekjes van iedereen?

Ik herinner mij enkel Kelly Roze en Lloyd Zwart.

Is dat elk jaar met verschillende kleuren en dat dit zo duidelijk vermeld wordt?

Lloyd pakt wel heel gedecideerd naar zwart.
Baha : lichtblauw
Pieter: rood
Steve: wit
kelly: roze
Jeffrey: paars
Lloyd: zwart
Katrien: oranje
Pascale: geel
Channy: lichtgroen
Joke: donkerblauw
😉
Gebruikersavatar

sandra.govers03 mei 2018, 10:07

 45
Kleintje schreef:Misschien onwaarschijnlijk omdat de kleur van het mollenboekje al gelinkt werd aan Eline, maar toch, ik wil het even meegeven. You never know 🙂

Taupe wordt vaak gezien als de kleur beige (vorig jaar had Eline een beige boekje), maar je hebt ook paars taupe. Het paarse taupe boekje wordt gekozen door Jeffrey. En om aan te vullen op de theorie van het getal 5 in deze aflevering: dit is het 5e boekje in de rij.

Het lijkt ook Jeffrey te zijn die de boekjes neemt en uitdeelt aan de rest, dus kan het wel zijn dat hij dit bewust zo gedaan heeft.

Afbeelding
Afbeelding

Inderdaad: Daarom vind ik het ook zo raar dat de landskleur boekjes nog steeds in het spel zijn.
Bahador heeft lichtblauw=> misschien kleur van het graf waaronder mogelijke mol lag?
Zou de mol dit jaar de kandidaten voor de finale misschien aan de hand van de gekozen boekjes zelf wat meer laten zien hebben???
Alleen maar meer vragen ..., spannend....
Gebruikersavatar

Jansen03 mei 2018, 18:30

 3423  Yens
sandra.govers schreef:Baha : lichtblauw
Pieter: rood
Steve: wit
kelly: roze
Jeffrey: paars
Lloyd: zwart
Katrien: oranje
Pascale: geel
Channy: lichtgroen
Joke: donkerblauw
😉
Katrien had groen, Channy had oranje.
Gebruikersavatar

ex-molinator03 mei 2018, 18:31

 3483  Uma
Dat de kleuren van de Belgische vlag (als molboekje) nog steeds in het spel zijn kan niet anders dan toeval zijn, behalve misschien het rood.
Immers rood is de kleur van het kwaad.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2018, 19:39

 8153
ex-molinator schreef:Dat de kleuren van de Belgische vlag (als molboekje) nog steeds in het spel zijn kan niet anders dan toeval zijn, behalve misschien het rood.
Immers rood is de kleur van het kwaad.
😲 Misschien is het daarom dat Pieter bij de Lucha del Topo het rode masker kreeg?
Gebruikersavatar

brecht.denys07 mei 2018, 00:03

 24
De mol-boekjes kwamen vandaag weer heel fel in beeld. Mijn zoontje (die stilletjes aan de mol-microbe te pakken krijgt) merkte in het begin van de uitzending de cijfertjes op de mol-boekjes op. Zoals iedereen zag, kwamen in de eerste minuten 9004 (van het beroemde gsm-nummer) duidelijk in beeld (kort) .
Afbeelding
Met vol enthousiasme werd dit cijfer hier dan gegoogled (gegoogeld?) met als resultaat een kleur! Signaalzwart. Lloyds molboekje? Ik weet het alleszins niet. Mijn mol was Pascale!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 06:47

 8153
brecht.denys schreef:De mol-boekjes kwamen vandaag weer heel fel in beeld. Mijn zoontje (die stilletjes aan de mol-microbe te pakken krijgt) merkte in het begin van de uitzending de cijfertjes op de mol-boekjes op. Zoals iedereen zag, kwamen in de eerste minuten 9004 (van het beroemde gsm-nummer) duidelijk in beeld (kort) .
Afbeelding
Met vol enthousiasme werd dit cijfer hier dan gegoogled (gegoogeld?) met als resultaat een kleur! Signaalzwart. Lloyds molboekje? Ik weet het alleszins niet. Mijn mol was Pascale!
Wij hadden de cijfers ook gezien.
9004 vond je aan de gate in een andere volgorde: 0904.
In nog een andere volgorde krijg je 9040, het postnummer van Baha.
Gebruikersavatar

Jansen07 mei 2018, 10:23

 3423  Yens
brecht.denys schreef:De mol-boekjes kwamen vandaag weer heel fel in beeld. Mijn zoontje (die stilletjes aan de mol-microbe te pakken krijgt) merkte in het begin van de uitzending de cijfertjes op de mol-boekjes op. Zoals iedereen zag, kwamen in de eerste minuten 9004 (van het beroemde gsm-nummer) duidelijk in beeld (kort) .
Afbeelding
Met vol enthousiasme werd dit cijfer hier dan gegoogled (gegoogeld?) met als resultaat een kleur! Signaalzwart. Lloyds molboekje? Ik weet het alleszins niet. Mijn mol was Pascale!
Kleurcodes worden meestal weergegeven in een hexadecimale code van zes karakters. Een andere optie is, dat het een RAL code is. RAL wordt uitsluitend gebruikt om verftinten aan te duiden. Dus om de kleur van een molboekje met een RAL code te omschrijven, lijkt me onlogisch 🙂.
Gebruikersavatar

michiel.dewitte09 mei 2018, 19:21

 53  Sven
Hey mede molloten!
Ik ben terug beginnen kijken vanaf het begin dit seizoen met de kennis tot nu van de afvallers.

Nu ik weet dat er iets speciaals met de boekjes was keek ik terug naar het stuk waar ze de boekjes nemen en het valt me toch op dat Lloyd het zwarte boekje wel zeer specifiek neemt in mijn ogen. Iemand een reden waarom of iemand die me wilt tegenspreken?
Afbeelding

Omdat ik geen filmpjes kan invoegen precies heb ik een foto genomen. Hij neemt een hoopje en pakt dan het zwarte boekje en geeft de rest door....
Gebruikersavatar

Cedric09 mei 2018, 19:23

 2834  Uma
Zou ik niets achter zoeken. Jeffrey ging ook bewust voor het paarse boekje (als Beerschotsupporter), ik zou ook bewust voor het blauwe of het zwarte gaan (als het maar geen paars of roos is), et cetera.
Gebruikersavatar

JKpowned09 mei 2018, 19:23

 259
Zwart van de dood of heeft hij gewoon een zwart hart? Veel van zijn playlist zijn wel “zwarte” zangers.
Gebruikersavatar

michiel.dewitte09 mei 2018, 19:25

 53  Sven
Cedric schreef:Zou ik niets achter zoeken. Jeffrey ging ook bewust voor het paarse boekje (als Beerschotsupporter), ik zou ook bewust voor het blauwe of het zwarte gaan (als het maar geen paars of roos is), et cetera.
Ja van Jeffrey snap ik het wel (zou zelf ook rood nemen voor een niet nader genoemde Franstalige eerste klasse) maar wou het gewoon even delen... Was ook even aan het kijken of de 6 streepjes er al opstonden maar dat kon ik niet zien 😃
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8