Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Mateo29 mar 2018, 14:16

 870
Paars is niet hetzelfde als taupe. Taupe is ook geen 'beige'.

"Taupe is de aanduiding van een kleur ontleend aan het Frans*, tevens refereert het aan de vachtkleur van de mol. Het is een grijs-bruine tint." Bron: Wikipedia.

* Voor alle duidelijkheid/vooral voor degenen ( ik neem aan enkelingen..!) hier op het forum die geen Frans spreken:
het Franse woord voor mol is taupe....


Dus, als dit boekje echt taupe van tint zou zijn, was er wellicht een grotere kans op een hint.
Of bij nader inzien juist niet, omdat dit wel heel opvallend zou zijn.
Gebruikersavatar

marc.degroote29 mar 2018, 21:25

 26
bij de eliminatie draagt channy een roze trui en het boekje van Kelly is ook roze.
nu eens zien welke kleur ze zondag zal dragen en welke het kleur van de afvaller zijn boekje zal zijn?
Gebruikersavatar

JKpowned29 mar 2018, 21:37

 259
marc.degroote schreef:bij de eliminatie draagt channy een roze trui en het boekje van Kelly is ook roze.
nu eens zien welke kleur ze zondag zal dragen en welke het kleur van de afvaller zijn boekje zal zijn?
Ze heeft heel de aflevering iets roos aan 😃
Gebruikersavatar

Margot301 apr 2018, 23:39

 91
heb ze vandaag allemaal kunnen zien

Bahador: licht blauw
Pascale: geel
joke: donkerblauw
katrien: groen (niet gezien, maar enige kleur over)
jeffrey: paars
Pieter: rood
Steve: wit
Lloyd: zwart
kelly: roze
Channy: oranje

ik zoek er voorlopig niets achter, maar ik wou het toch wel weten 😉
Gebruikersavatar

yevo02 apr 2018, 00:53

 281  Uma
Even snelle opmerking: Toen de molboekjes op het einde van aflevering 2 terug werden gegeven lag het roze boekje (van Kelly dus) ook nog in de kist.

Waarschijnlijk foutje van productie, maar je weet maar nooit. 🙂
Gebruikersavatar

Elysia198502 apr 2018, 00:57

 105
yevo schreef:Even snelle opmerking: Toen de molboekjes op het einde van aflevering 2 terug werden gegeven lag het roze boekje (van Kelly dus) ook nog in de kist.

Waarschijnlijk foutje van productie, maar je weet maar nooit. 🙂
GDC zegt in het begin dat dat boekje er ook bij steekt, net omdat het interessant kan zijn om te kijken wie Kelly verdacht vond, zodat een kandidaat al weet om dan die persoon te elimineren van de lijst van verdachten.

Ik zou eigenlijk wel eens zo’n ingevuld molboekje willen zien. Geen idee wat kandidaten daar ingeschreven hebben,terwijl dat achteraf toch wel leuk kan zijn op de mollenacties uitgeschreven te zien staan! 😃
Gebruikersavatar

kim.baudart02 apr 2018, 00:58

 138
yevo schreef:Even snelle opmerking: Toen de molboekjes op het einde van aflevering 2 terug werden gegeven lag het roze boekje (van Kelly dus) ook nog in de kist.

Waarschijnlijk foutje van productie, maar je weet maar nooit. 🙂
geen foutje, dat was ook het eerste boekje dat er in ging, volgens mij. En nogal logisch dat het er op 't einde nog inlag want Kelly kon het niet meer in ontvangst nemen.
Gebruikersavatar

yevo02 apr 2018, 01:01

 281  Uma
Elysia1985 schreef:GDC zegt in het begin dat dat boekje er ook bij steekt, net omdat het interessant kan zijn om te kijken wie Kelly verdacht vond, zodat een kandidaat al weet om dan die persoon te elimineren van de lijst van verdachten.

Ik zou eigenlijk wel eens zo’n ingevuld molboekje willen zien. Geen idee wat kandidaten daar ingeschreven hebben,terwijl dat achteraf toch wel leuk kan zijn op de mollenacties uitgeschreven te zien staan! 😃
Klopt, maar als ze de molboekjes terug geven zit het boekje van Kelly er nog steeds in.
Afbeelding
Gebruikersavatar

kim.baudart02 apr 2018, 01:07

 138
Da's dan toch niet zo vreemd? Als iedereen zijn eigen boekje heeeft teruggepakt krijgt de productie het kistje, mét het overblijvende boekje van Kelly, gewoon terug...
Gebruikersavatar

Elysia198502 apr 2018, 01:09

 105
Ik denk dat ik niet goed volg. Waarom zou dat boekje er niet meer insteken op het einde van het spel? De deelnemers nemen hun boekje er uit, en dat van Kelly blijft dan achter in de kist. Op welk moment voor dit beeld zou het boekje eruit gehaald moeten zijn?

Ik zal dan maar eens mijn tram opzoeken, denk ik. 🙂
Gebruikersavatar

yevo02 apr 2018, 01:10

 281  Uma
Elysia1985 schreef:Ik denk dat ik niet goed volg. Misschien omdat het al zo laat is? Waarom zou dat boekje er niet meer insteken op het einde van het spel? De deelnemers nemen hun boekje er uit, en dat van Kelly blijft dan achter in de kist. Op welk moment voor dit beeld zou het boekje eruit gehaald moeten zijn?

Ik zal dan maar eens mijn tram opzoeken, denk ik. 🙂
Nah, kan goed zijn hoor. Leek me gewoon wat raar van productie om het boekje van Kelly erin te laten zitten terwijl dit totaal geen nut heeft. Zal inderdaad niets zijn maar ik zeg ook maar soms wat. 😂
Gebruikersavatar

kim.baudart02 apr 2018, 01:18

 138
yevo schreef:Nah, kan goed zijn hoor. Leek me gewoon wat raar van productie om het boekje van Kelly erin te laten zitten terwijl dit totaal geen nut heeft. Zal inderdaad niets zijn maar ik zeg ook maar soms wat. 😂
Boekje van Kelly gaat er in, dan die van de nog blijvende kandidaten. K en J krijgen het kistje mee. Kistje wordt op het einde van de dag geopend, trucje met het doekje van de verf wordt uitgelegd en getest, kandidaten mogen hun boekje terugnemen, Kelly haar boekje blijft steken. Lijkt mij een volledig logische oplossing. Heeft zelfs een naam: FILO 😃
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8