Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Margot327 mar 2018, 16:56

 91
Ik heb ook nog
Bahador heeft licht blauw en
Joke donkerder blauw
Gebruikersavatar

Andreas27 mar 2018, 22:46

Molerator  113
De kleuren van de molboekjes waren een hint in het 4de seizoen. Gaan ze dit twee keer doen denk je? Het zag er naar uit dat de boekjes gewoon willekeurig werden verdeeld. Wel is me opgevallen dat de stapel in twee werd verdeeld dit kan tactisch zijn om bijvoorbeeld het bovenste boekje van de tweede stapel te kunnen nemen.
Natuurlijk kunnen er nog steeds kleurenhints gegeven worden met improvisatie ongeacht welke kleur de mol op begin genomen heeft.
Gebruikersavatar

billie.holiday28 mar 2018, 12:30

 462  Bert
Iedereen heeft een favoriete kleur , misschien hebben ze dit al besproken op voorhand wie welke kleur zal nemen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2018, 13:11

 8153
Ik denk dat er ook deelnemers zijn die de kleur van hun boekje niet zo belangrijk vinden en er dus gewoon een nemen zonder er al te veel bij stil te staan.
Gebruikersavatar

mollig1828 mar 2018, 13:41

 229  Bert
Suspicious schreef:Als je een stapel boekjes in je handen hebt en je moet er eentje van nemen voor jezelf, dan is het toch onhandiger om het onderste te nemen ipv het bovenste...
volgens mij was dit lloyd
Gebruikersavatar

Rik28 mar 2018, 14:48

 122  Uma
Dat Jeffrey het paarse boekje wou is niet zo bizar. Hij is Beerschot-Wilrijk supporter.
Gebruikersavatar

Wack_a_mole28 mar 2018, 19:33

 26
melissa.janssens schreef:Je kan er inderdaad vanuit gaan dat dit bewust gedaan is, maar dit heeft volgens mij gewoon te maken met het feit dat hij Beerschotsupporter is (paars-wit =clubkleuren), net zoals een supporter van Antwerp het rode boekje zou nemen, een Club Brugge-supporter het blauwe (en zeker geen paars -> Anderlecht) enz.
Dat was mijn eerste reactie toen hij dat paarse boekje nam. Natuuuuuurlijk moest de Beerschotfan het paarse hebben 😃
Gebruikersavatar

linda.lép28 mar 2018, 19:58

 1
Ik weet niet waar het zwarte mollenboek gebleven is. In het beeld zie je dat Jeffrey 4 boeken neemt maar onder het taupekleurige boekje zat het zwarte boek. Ik denk dat de programmamakers Jeffrey verdacht willen maken en wel degelijk Loyd de mol is. 6de boek...6de seizoen. Ziet nog iemand dit? En is zeker Jeffrey die stapel neemt want hij heeft lange mouwen aan en Lloyd korte mauwen
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Kita_V28 mar 2018, 23:51

 37
bart.steps schreef:Bahador neemt het eerste (blauwe) boekje. Jeffrey lijkt dan met 1 hand de 4 eerstvolgende boekjes vast te nemen, terwijl Lloyd met zijn rechterhand het daarop volgende (zwarte) boekje neemt. Jeffrey geeft de bovenste 3 boekjes door naar links en houdt het onderste boekje. Lijkt toch logisch?
Voor mij blijft Jeffrey hoofdverdachte nr 1 😃
Ik vond het net opvallend hoe Lloyd zo snel voor het zwarte boekje ging, terwijl dit nog in het midden van de stapel stak
Gebruikersavatar

Niffler29 mar 2018, 00:15

 62
Kita_V schreef:Ik vond het net opvallend hoe Lloyd zo snel voor het zwarte boekje ging, terwijl dit nog in het midden van de stapel stak
Misschien is dat zijn favoriete kleur? Zoals bij vele tips gaan we het pas weten aan het einde 🙂
Gebruikersavatar

Suspicious29 mar 2018, 00:19

 106
Kita_V schreef:Ik vond het net opvallend hoe Lloyd zo snel voor het zwarte boekje ging, terwijl dit nog in het midden van de stapel stak
Is er ook niet eens gezegd dat de makers soms met de mol communiceren via het molboekje? Zou dat kunnen verklaren waarom iemand net die specifieke kleur moet nemen? Lloyd zwart, maar daar zien we niks meer over. Of mss moet Jeffrey het er gewoon dik opleggen aangezien iedereen weet dat hij Beerschot fan is en er dan wel niets achter zal zoeken?
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 mar 2018, 10:38

 2354  Uma
Suspicious schreef:Is er ook niet eens gezegd dat de makers soms met de mol communiceren via het molboekje? Zou dat kunnen verklaren waarom iemand net die specifieke kleur moet nemen? Lloyd zwart, maar daar zien we niks meer over. Of mss moet Jeffrey het er gewoon dik opleggen aangezien iedereen weet dat hij Beerschot fan is en er dan wel niets achter zal zoeken?
Is dat niet te veel risico?? Wat als iemand anders dat boekje dan pakt? Dan denkt die misschien dat hij/zij de mol is, en dan hebben we er 2 :o
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8