Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Moleskine28 mar 2018, 00:56

 88
Wanneer ze de grafiek tonen van de begraafplaats (wie waar begraven ligt gestileerd uitgetekend) is er rechts onderaan (net boven de lijn) een soort geschrift/streepjescode/teller die begint te lopen en drie keer stopt. Het is écht megaklein, maar eens je het ziet, valt het wel heel hard op. Als je je tv op pauze zet, vult mijn tv-balk net tot daar het scherm, waardoor ik het niet rustig kan bekijken. Ik vermoed dat dit online ook zo is...

Iemand die het ook gezien heeft en het verder wil onderzoeken? 😃
Gebruikersavatar

Frolva28 mar 2018, 08:53

 2204
Online is het inderdaad ook te zien, maar (voor mij) te klein/vaag om er iets uit te kunnen afleiden.


Afbeelding
Gebruikersavatar

sara.pantoja28 mar 2018, 08:57

 100
Ik had dit ook al gezien, maar volgens mij is dit het geval bij elke opdracht dat ze laten zien, dus ik zocht er eigenlijk niets achter
Gebruikersavatar

Frolva28 mar 2018, 09:33

 2204
sara.pantoja schreef:Ik had dit ook al gezien, maar volgens mij is dit het geval bij elke opdracht dat ze laten zien, dus ik zocht er eigenlijk niets achter

Klopt. Zo bijvoorbeeld wanneer de route wordt voorgesteld die de mariachi band aflegt zie je hetzelfde rechts onder.
Gebruikersavatar

noor.kerstens28 mar 2018, 09:59

 23
het was mij ook al opgevallen! vorig jaar als ze iets schematisch voorstelde was dit niet te zien! misschien een tip maar onmogelijk om te lezen??
Gebruikersavatar

Vermoljoen28 mar 2018, 11:57

 2354  Uma
Het komt bij ieder schema/iedere opdracht voor.
Gebruikersavatar

janeen.janssens28 mar 2018, 12:21

 30  Bert
Sowieso vind ik de vorm waarin dit jaar speluitleg/resultaten gegeven worden opvallend.
Een rechthoek met gebogen lijnen als een soort omkrullend nat papier?
Het lijkt ook soms een soort "gordijn" waarachter je aan de bovenkant nog beweging ziet (vb Channy in graf zie je prutsen aan cijferslot).
Ook de "vingerafdruk" lijkt me drukker dan het gebruikelijke logo.
Weet niet wat en of het iets betekent, maar vond ik wel opvallend.
Gebruikersavatar

Niffler28 mar 2018, 16:09

 62
robbe.vermesen schreef:Het komt bij ieder schema/iedere opdracht voor.
Klopt, het is meermaals te zien in de aflevering. Lijkt me dus gewoon conform de stijl van de montage van het programma. Denk dat we vooral moeten opletten of het ergens afwijkt van de norm. Zolang het bij elk scherm hetzelfde is vermoed ik niet dat er een hint in zit.
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 mar 2018, 10:29

 2354  Uma
Het is gewoon een nieuwe stijl/lay-out. Maar misschien dat je uit die letters/cijfers iets uit kan halen...
Gebruikersavatar

ex-molinator29 mar 2018, 12:45

 3483  Uma
robbe.vermesen schreef:...
Maar misschien dat je uit die letters/cijfers iets uit kan halen...
Ik heb het uitvergroot en dit staat er (spoiler omdat sommigen het wellicht zelf ook willen uitvergroten)
SPOILER
Gebruikersavatar

masterveecee29 mar 2018, 12:51

 3547  Sven
robbe.vermesen schreef:Het komt bij ieder schema/iedere opdracht voor.
yep. trouwens, vorig jaar ook al dacht ik ze
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 mar 2018, 14:41

 2354  Uma
masterveecee schreef:yep. trouwens, vorig jaar ook al dacht ik ze
Nee, was toen een andere lay-out.