Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle29 mar 2018, 08:45

 263
Ik heb eens gekeken op de solofoto van Bahador op de site van Vier en het lijkt me inderdaad wel 19uXX
Gebruikersavatar

Frolva29 mar 2018, 08:55

 2204
ex-molinator schreef:En hier lijkt het dan 19: 28u.
Genesis 19:28, dan? :mrgreen:

"En hij zag naar Sodom en Gomorra toe, en naar het ganse land van die vlakte; en hij zag, en ziet, er ging een rook van het land op, gelijk de rook eens ovens."
Gebruikersavatar

Klaartje29 mar 2018, 11:00

 2245  Uma
19h28 dus en niet 19h26.

Soit, er was een kans van 1 op 720 dat het horloge van Baha op die foto en het uurwerk dat Channy vond in de kist exact hetzelfde tijdstip aangaven.

1 kans op 720: aan een loterij met zulke winstkansen wil ik altijd deelnemen. 😉
Gebruikersavatar

Frolva29 mar 2018, 11:18

 2204
Klaartje schreef:Soit, er was een kans van 1 op 720 dat het horloge van Baha op die foto en het uurwerk dat Channy vond in de kist exact hetzelfde tijdstip aangaven.
1 kans op 1, indien de makers dat zo willen. 😉
Gebruikersavatar

Kleintje29 mar 2018, 12:05

 125  Sven
tim.vanhoutte schreef:In de proef 'levend begraven' wordt er een horloge gevonden die staat op 19:26 u., waardoor ze de juiste bijbelvers kunnen vinden. Nu valt mij op dat op de foto bij de voorstelling van de kandidaten, Bahador een horloge draagt. Dit horloge staat op 19:26u. ...

Afbeelding
Heel sterke tip! Ik was zo gefocust op Steve en Jeffrey, maar nu begin ik toch te twijfelen. :o
Die Bahador wat extra in de gaten houden dus.

Feit is wel dat hij in de eerste aflevering het meeste geld heeft doen verliezen. Dat die proeven voor iedereen moeilijk leken en op voorhand verloren kan wel in zijn voordeel spelen dat hij niet verdacht wordt als hij het doet mislukken.
Gebruikersavatar

masterveecee29 mar 2018, 12:54

 3547  Sven
Machtig gezien!!

edit: dju, er waren nog pagina's... ^^
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen09 apr 2018, 02:02

 182
gilles.claeys schreef:Mooi gezien! Misschien in volgende afleveringen eens kijken op welke manier Bahador zijn armen kruist? Als hij dit op een 'natuurlijke' wijze anders doet dan op de foto dan lijkt mij de foto geforceerd en als tip bedoeld
Hij doet dat altijd zo :?