Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx28 mar 2018, 19:09

 65
Joke is totaal mijn verdachte niet maar mss is het niks maar ik vind dat ze nogal nerveus is in de auto , en ze drinkt uit een fles met een molletje op ?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle28 mar 2018, 19:55

 263
Volgens mij is dat een drankje van het merk 'Jamaican' maar ik vind dit specifieke flesje niet online terug.
Gebruikersavatar

JKpowned28 mar 2018, 20:17

 259
Er wordt serieus de nadruk gegeven op het gehele Dokter gebeuren. Ik had er vandaag ook al aan gedacht voor deze beelden te bekijken. 1 dokter, 1 dokter in opleiding, 1 Dierenarts... Net zoals de aandacht voor alles rond de priester ze zijn blijkbaar zeer trots om een priester in het midden te hebben en gaan dan maar naar een uitermate gelovig land zoals Mexico. Het grappige is dan nog dat de code 468 de regio code is voor "Fraccion de Lourdes (Lourdes) Guanajuato 468" https://en.wikipedia.org/wiki/Area_code ... _(400-499) Zelfde provincie als waar aflevering 1 zich afspeelt. 6 minuten voor het aflopen van het filmpje zie je het woord De Mol trouwens.
Gebruikersavatar

Mateo28 mar 2018, 21:08

 870
Agua de Jamaica is een drankje gemaakt van hibiscus. Wordt in Mexico wel gedronken tijdens het middagmaal.
Een specifiek merk heb ik (nog) niet kunnen vinden en zeker niet één met een mol als illustratie.

Wanneer de makers Joke wat opvallender verdacht zouden willen maken, was er misschien gekozen voor de tegenhanger van het bekende cola-merk, namelijk 'El Topo'.

Dit is veel subtieler en daarom in mijn ogen verdachter.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh29 mar 2018, 07:55

 344  Sven
Mateo schreef:Merci, Lorenzo.
Geen probleem.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh29 mar 2018, 07:56

 344  Sven
lorenzo.dejongh schreef:Afbeelding

Het merk is Del Valle. En het is geen mol maar een hibiscus plantje. Helaas.
Gitaar op het flesje kan wel de Mariachi opdracht aanduiden, just saying. Want als ik goed van geest ben, zaten deze beelden tussen de eerste en tweede opdracht in toch?