Is mss datum 14/6/1979 . Heb beetje gezocht en kwam dit tegen . Kan toeval zijn maar kwam bij een dokter uit en er is ook een arts in het programma , en vooral die naam met 'Mol' doet mij nadenken

Product DescriptionJammer dat er niemand in de Decathlon brochure iets meldt van Baseball
Leader of the Group known as the Saviors, Negan is one of the most merciless enemies to ever cross paths with Rick Grimes and the other survivors. With no remorse, Negan executes those who get in his way with his weapon of choice, Lucille. With the barrel end wrapped in barbed wire, Lucille is the iconic baseball bat that Negan wields to not only intimidate others, but eliminate them as well.
masterveecee schreef:...Er komt wel een opdracht met baseball (is te zien een een of andere trailer).
Jammer dat er niemand in de Decathlon brochure iets meldt van Baseball
ex-molinator schreef:Er komt wel een opdracht met baseball (is te zien een een of andere trailer).Volgende week.
ex-molinator schreef:Er komt wel een opdracht met baseball (is te zien een een of andere trailer).Juist ja!
Moleskine schreef:Ik heb ook op de codes zitten nadenken en het viel me op dat er enorm veel verwijzingen naar 5 zitten in deze aflevering:
- woordslot (PLUIM) = 5 letters
- cijferslot (14679)= 5 cijfers
- ander cijferslot (468)=3 cijfers... maar als je die cijfers samen legt, ontbreken de 2 en de 3 (samen 5) en de 5.
Bij het telefoonnummer dat de kandidaten moesten vinden, had Pieter de priester nummer '55'.
- Steve en Joke lagen 500m verder begraven, ze moesten 5 proeven oplossen en lagen in de 5de 'graf/kleurgroep'
- er viel 5000 euro te winnen met de proef.
- Bij de eliminatie viel de 5de persoon (wiens scherm gecontroleerd werd) af.
Toch wel veel focussen op vijf vond ik dus...
For what it's worth: de 5de kandidaat die in beeld kwam was Steve (als je Gilles DC meetelt als presentator = 6de persoon -> 6de seizoen van de mol).