Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

frank.troch29 mar 2018, 12:30

 253  Yens
Dit is een nieuw topic aangemaakt om alle verdenkingen rond de 5-theorie aan te kaarten.
Gebruikersavatar

Suspicious29 mar 2018, 22:48

 106
av.er schreef:De rest heeft een gedenkplaatje met 4 nietjes, dat van Jeffrey heeft er 5.

Theorie van de 5 in deze aflevering?
Dat van Joke heeft er 0 en dat van Channy heeft er ook 5 zie ik. Wel raar, waarom hang je niet gewoon al die kaartjes vast op dezelfde manier. Bij de ene 5 nietjes bij de andere geen.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

sara.pantoja30 mar 2018, 07:29

 100
Suspicious schreef:Dat van Joke heeft er 0 en dat van Channy heeft er ook 5 zie ik. Wel raar, waarom hang je niet gewoon al die kaartjes vast op dezelfde manier. Bij de ene 5 nietjes bij de andere geen.

Afbeelding

Afbeelding
Dat van Channy heeft er 5 omdat dat eigenlijk het plaatje van Jeffrey is. Ik heb bij niemand anders 5 nietjes gezien. Maar idd wel zoals je al zegt zijn er andere die geen nietjes hebben. Die zijn er dan op geplakt ofzo veronderstel ik. Vreemd
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 mar 2018, 09:20

 8153
sara.pantoja schreef:Dat van Channy heeft er 5 omdat dat eigenlijk het plaatje van Jeffrey is. Ik heb bij niemand anders 5 nietjes gezien. Maar idd wel zoals je al zegt zijn er andere die geen nietjes hebben. Die zijn er dan op geplakt ofzo veronderstel ik. Vreemd
Ook mogelijk dat we, in al onze ijver, er iets achter zoeken dat er niet is. Misschien zijn de bordjes niet allemaal opgehangen door dezelfde persoon? Een crew bestaat uit meerdere mensen. Stel dat er 2 waren die zich moesten bezighouden met het ophangen van de bordjes. De ene nam daarvoor een nietmachine en de ander greep naar lijm...
Gebruikersavatar

Frolva30 mar 2018, 10:06

 2204
chicawah schreef:Ook mogelijk dat we, in al onze ijver, er iets achter zoeken dat er niet is. Misschien zijn de bordjes niet allemaal opgehangen door dezelfde persoon? Een crew bestaat uit meerdere mensen. Stel dat er 2 waren die zich moesten bezighouden met het ophangen van de bordjes. De ene nam daarvoor een nietmachine en de ander greep naar lijm...
Vorig jaar was het toch zo dat de dierenproef eigenlijk in een (verlaten?) dierentuin moest doorgaan maar dat dit uiteindelijk niet kon, zodat er snel werk moest gemaakt worden van een alternatief.

Niet achter elk detail schuilt een tip.
Achter sommige wel, en vermits we nu nog niet weten welke, kunnen we niets uitsluiten. 😉
Gebruikersavatar

dorien.roelandt02 apr 2018, 00:19

 3
yevo schreef:Deze aflevering terug verwijzing naar de vragen die uit het 5de leerjaar kwamen.
Er waren ook 5 mensen op het basebalveld
Gebruikersavatar

masterveecee03 apr 2018, 10:22

 3547  Sven
masterveecee schreef:Als in de volgende aflevering alles rond "21" draait, dan heb ik ergens iets gevonden....
Heb niet echt iets met 21 gezien...