Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

MannemOL31 mar 2018, 14:44

16
Al ben ik zelf geen 'fan' van hints/clues buiten de afleveringen zelf, dit viel me op in 'café De Mol' en de reclame voor een bekender 'biertje'...

Waarom (enkel) de foto's van Steve en Bahador wisselen?

Screenshot reclame 'biertje':

Afbeelding

Screenshot Café De Mol (en hoe ze oorspronkelijk ook geplaatst zijn ?!):

Afbeelding

edit: De programmamakers zullen hoogstwaarschijnlijk af en toe eens komen rondneuzen op dit forum. Als dit geen deel uitmaakt van een strategie, kunnen ze onze hoofden nog meer zot maken in de volgende live afleveringen... (Haal ik nu mijn eigen theorie onderuit?) 😃 😲

ex-molinator31 mar 2018, 15:07

3483  Uma
Wow!!! of dit nu een opzettelijke hint is of niet (ik denk van niet) ... Het is een scherpe observatie!

Vermoljoen31 mar 2018, 23:11

2354  Uma
Dat is wel goed gevonden! Maar is het een hint? Denk het niet, is waarschijnlijk een klein foutje. De deelnemers staan ook niet op alfabetische volgorde.

Frolva01 apr 2018, 23:34

2204
MannemOL schreef:Al ben ik zelf geen 'fan' van hints/clues buiten de afleveringen zelf, dit viel me op in 'café De Mol'

Anderzijds, vorig jaar zat er ook een hint in het uur waarop berichten (twitter?) werden verstuurd (in combinatie met klokken en Eline).
Het zou mij verbazen mocht er geen enkele hint in 'café de mol' zitten.

Kobe01 apr 2018, 23:51

429
Frolva schreef:Anderzijds, vorig jaar zat er ook een hint in het uur waarop berichten (twitter?) werden verstuurd (in combinatie met klokken en Eline).
Het zou mij verbazen mocht er geen enkele hint in 'café de mol' zitten.
Zeker nu het de eerste keer is met café de mol...

Kobe01 apr 2018, 23:53

429
Ik heb het nog ergens hier op het forum gezien, maar die klok in café de mol is toch uitermate vreemd. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om die hier te plaatsen (ik ben niet zo handig met computers...). Wie weet staat die ook op 19:26 of iets anders...

Frolva02 apr 2018, 00:08

2204
Kobe schreef:Ik heb het nog ergens hier op het forum gezien, maar die klok in café de mol is toch uitermate vreemd. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om die hier te plaatsen (ik ben niet zo handig met computers...). Wie weet staat die ook op 19:26 of iets anders...
Daar is reeds over geschreven:
Klaartje schreef:Zoals gewoonlijk heb ik de neiging om niet te kijken waarnaar men wil dat ik kijk.

En dan zie ik natuurlijk dat ze daar in Café de Mol wel een heel eigenaardige klok hebben hangen: eentje die in tegenwijzerzin draait. Kijk naar die wijzerplaat, die loopt van 12 naar 1 maar in tegenwijzerzin. De tijd loopt achteruit! Alle fundamenten van de fysica worden hier in één klap onderuit gehaald! 😲
Klaartje @ Café De Mol