Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 16:07

 8153
Kobe schreef:Inderdaad, volledig mee eens! Hoe meer ik er over nadenk, begin ik Steve toch verdachter te vinden. Hij heeft echt niet zoveel goed gedaan hoor (alhoewel dat wel zo lijk!)
De perfecte mol geeft de indruk veel bij te dragen, maar saboteert in het geniep 😉
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 16:09

 429
chicawah schreef:De perfecte mol geeft de indruk veel bij te dragen, maar saboteert in het geniep 😉
Volledig juist, nu is de vraag: 'wie draagt er écht veel bij en wie niet?'
Gebruikersavatar

Jay-Lo01 apr 2018, 18:36

 1690  Sven
Kobe schreef:Inderdaad, volledig mee eens! Hoe meer ik er over nadenk, begin ik Steve toch verdachter te vinden. Hij heeft echt niet zoveel goed gedaan hoor (alhoewel dat wel zo lijk!)
In zijn kist kon hij natuurlijk niet anders dan wachten tot ze hem kwamen halen, maar hij heeft zowel de tweede als de derde proef succesvol beëindigd. Meer nog, die mens heeft wel honderd x Pamela Anderson geroepen, op de valreep, toen de Mariachi band al te horen was. Als mol zou dat wel heel dom zijn. Neenee, voor mij geen Steve als mol.
Maar 't kan altijd dat ik in de toekomst nog van gedacht verander. 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 19:12

 8153
Jay-Lo schreef:In zijn kist kon hij natuurlijk niet anders dan wachten tot ze hem kwamen halen, maar hij heeft zowel de tweede als de derde proef succesvol beëindigd. Meer nog, die mens heeft wel honderd x Pamela Anderson geroepen, op de valreep, toen de Mariachi band al te horen was. Als mol zou dat wel heel dom zijn. Neenee, voor mij geen Steve als mol.
Maar 't kan altijd dat ik in de toekomst nog van gedacht verander. 😃
De mol doet niet elke proef mislukken, hij probeert het gewonnen bedrag zo laag mogelijk te houden en als hij kan zal hij het zo draaien of keren dat de proef mislukt door een ander.
De proef met de Mariachi band: de 2 achter de band mogen gerust alle liedjes herkennen, de kans dat ze de 5 juiste kippen pakken is nihil. Het maakt dus niet uit wie die proef doet. De mol zal proberen maken dat hij die proef niet moet doen.
De kans dat de dominoproef slaagt, is klein, wie hem ook doet. Dus ook deze proef zal de mol proberen vermijden.
Basket: de woorden raden is kinderspel, de 3 goals maken mogelijk maar zeer moeilijk. Dus ook die proef laat de mol liever aan anderen over.
De "wie ben ik" proef mag gerust gewonnen worden, want er ging toch al veel geld verloren. En door Pascale nog wat mee te helpen, wordt Steve niet verdacht. En de Mexicaan heeft toch maar mooi kunnen wijzen op de bijnaam van Pfaff...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 19:13

 8153
chicawah schreef:De mol doet niet elke proef mislukken, hij probeert het gewonnen bedrag zo laag mogelijk te houden en als hij kan zal hij het zo draaien of keren dat de proef mislukt door een ander.
De proef met de Mariachi band: de 2 achter de band mogen gerust alle liedjes herkennen, de kans dat ze de 5 juiste kippen pakken is nihil. Het maakt dus niet uit wie die proef doet. De mol zal proberen maken dat hij die proef niet moet doen.
De kans dat de dominoproef slaagt, is zeer klein, wie hem ook doet. Dus ook deze proef zal de mol proberen vermijden.
Basket: de woorden raden is kinderspel, de 3 goals maken mogelijk maar zeer moeilijk. Dus ook die proef laat de mol liever aan anderen over.
De "wie ben ik" proef mag gerust gewonnen worden, want er ging toch al veel geld verloren. En door Pascale nog wat mee te helpen, wordt Steve niet verdacht. En de Mexicaan heeft toch maar mooi kunnen wijzen op de bijnaam van Pfaff...
Gebruikersavatar

Jay-Lo01 apr 2018, 19:26

 1690  Sven
chicawah schreef:De mol doet niet elke proef mislukken, hij probeert het gewonnen bedrag zo laag mogelijk te houden en als hij kan zal hij het zo draaien of keren dat de proef mislukt door een ander.
De proef met de Mariachi band: de 2 achter de band mogen gerust alle liedjes herkennen, de kans dat ze de 5 juiste kippen pakken is nihil. Het maakt dus niet uit wie die proef doet. De mol zal proberen maken dat hij die proef niet moet doen.
De kans dat de dominoproef slaagt, is klein, wie hem ook doet. Dus ook deze proef zal de mol proberen vermijden.
Basket: de woorden raden is kinderspel, de 3 goals maken mogelijk maar zeer moeilijk. Dus ook die proef laat de mol liever aan anderen over.
De "wie ben ik" proef mag gerust gewonnen worden, want er ging toch al veel geld verloren. En door Pascale nog wat mee te helpen, wordt Steve niet verdacht. En de Mexicaan heeft toch maar mooi kunnen wijzen op de bijnaam van Pfaff...
Je theorie klopt (bijna) volledig. De mol kan en zal niet elke proef doen mislukken, maar de proef was bijna mislukt door Pascale, ( Pascale maakt zich verdacht ), Pieter raadt zijn persoon ( Pieter maakt zich niet verdacht), en Steve raadt zijn persoon (Steve niet verdacht).
Als Pascale de oorzaak zou zijn dat de proef mislukt, waarom zou Steve (als hij de mol was) haar dan nog helpen? Tsjing, -1000euro, door wie, ja, Pascale.
Ik geloof niet dat de mol een proef zal doen slagen door, indien een ander het verpest het toch nog recht te trekken, wat ik wel geloof dat hij haar zou helpen door verkeerde namen te noemen (niet verdacht en toch geen geld in de pot).
Gebruikersavatar

Frolva01 apr 2018, 19:34

 2204
chicawah schreef:De mol doet niet elke proef mislukken (...)

Zit jij al in de tunnel, of ben je nog maar aan het binnen rijden? :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 19:39

 8153
Jay-Lo schreef:Je theorie klopt (bijna) volledig. De mol kan en zal niet elke proef doen mislukken, maar de proef was bijna mislukt door Pascale, ( Pascale maakt zich verdacht ), Pieter raadt zijn persoon ( Pieter maakt zich niet verdacht), en Steve raadt zijn persoon (Steve niet verdacht).
Als Pascale de oorzaak zou zijn dat de proef mislukt, waarom zou Steve (als hij de mol was) haar dan nog helpen? Tsjing, -1000euro, door wie, ja, Pascale.
Ik geloof niet dat de mol een proef zal doen slagen door, indien een ander het verpest het toch nog recht te trekken, wat ik wel geloof dat hij haar zou helpen door verkeerde namen te noemen (niet verdacht en toch geen geld in de pot).
Inderdaad raar dat hij niet heel ijverig heel vrouwelijk Hollywood opgesomd heeft. Weer stof tot nadenken dus.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 19:44

 8153
Frolva schreef:Zit jij al in de tunnel, of ben je nog maar aan het binnen rijden? :mrgreen:
Ik probeer de wegwijzers te negeren, maar mijn gps is niet akkoord :mrgreen:
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx01 apr 2018, 21:03

 65
Die vragen weet Steve , zeker als kwisser . Aantal sterren op de vlag is al zo een vraag ... ik wacht nog tot na de pauze met de andere vagen maar voor mij is hij 99% de mol al ,... toch nog wat afwachten 🙂
Laatst gewijzigd door ruben.lodewijckx op 01 apr 2018, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 21:05

 8153
ruben.lodewijckx schreef:Die vragen weet Steve , zeker als kwisser . Aantal sterren op de vlag is al zo een vraag ... ik wacht nog tot na de pauze met de andere vagen maar voor mij is hij 99% de mol al
Dat zijne roebel niet viel, vond ik ook zeer bizar.