Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 21:25

 8153
ruben.lodewijckx schreef:En dar en tanden in een kindergebit . Als arts ?
Inderdaad, bedacht ik mij ook.
Gebruikersavatar

Jay-Lo01 apr 2018, 21:51

 1690  Sven
ruben.lodewijckx schreef:En dar en tanden in een kindergebit . Als arts ?
Inderdaad verdacht.
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx01 apr 2018, 22:06

 65
En als de proef start zei hij als eerste direct afschieten ... Als dat later in de proef gedaan word begrijpt hij het niet en is hij " boos "

Tunnel of niet mijn nummer 1 .
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx01 apr 2018, 22:32

 65
ruben.lodewijckx schreef:En als de proef start zei hij als eerste direct afschieten ... Als dat later in de proef gedaan word begrijpt hij het niet en is hij " boos "

Tunnel of niet mijn nummer 1 .
En het stampertje uit zijn zak halen duurde ook zoooo lang
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 22:41

 429
Jay-Lo schreef:In zijn kist kon hij natuurlijk niet anders dan wachten tot ze hem kwamen halen, maar hij heeft zowel de tweede als de derde proef succesvol beëindigd. Meer nog, die mens heeft wel honderd x Pamela Anderson geroepen, op de valreep, toen de Mariachi band al te horen was. Als mol zou dat wel heel dom zijn. Neenee, voor mij geen Steve als mol.
Maar 't kan altijd dat ik in de toekomst nog van gedacht verander. 😃
Soms moet je als mol durven risico's nemen en eens uitpakken met juiste antwoorden...Maar inderdaad, geen natuurlijke molreactie
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 22:50

 429
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Of Channy is er vierkant ingetrapt, duidde hem aan als mol en mocht naar huis...

Would-be mol of de echte mol, wie zal het zeggen?
Inderdaad, Channy had namelijk een risico genomen...
Gebruikersavatar

Jay-Lo01 apr 2018, 22:53

 1690  Sven
Als arts zou ik ( als mol zijnde ) nu niet direct voor de antwoorden gaan. Je weet dat er veel van je verwacht wordt.
Dat Channy dat niet weet, geen probleem, maar een dokter moet alles juist hebben.
Die kindertanden, ja, das een foutje, maar hij is werkzaam in een palliatieve afdeling.
Gebruikersavatar

Jansen01 apr 2018, 23:13

 3423  Yens
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Of Channy is er vierkant ingetrapt, duidde hem aan als mol en mocht naar huis...
Would-be mol of de echte mol, wie zal het zeggen?
Zijn antwoorden waren opvallend verkeerd maar we mogen in deze opdracht niet vergeten dat enkel Channy zijn antwoorden hoorde. De rest kreeg gewoon na de proef te horen hoeveel ze verdiend hadden. Ik moet morgen wel nog eens kijken wie voor de eliminatie zei dat het niet kon dat Steve de vraag van de tanden niet wist. Ik weet niet meer of dat nu Channy was. Als iemand anders dit zei dan is dit toch verdacht? Ofwel had Channy het verteld tegen de andere kandidaten. In elk geval was Channy de bevoorrechte getuige en als zij voor Steve gekozen heeft en er daarna uitligt, is hij hoogstwaarschijnlijk de mol niet. Mijns inziens heeft hij met opzet de vragen verkeerd beantwoord zodat Channy hem verdacht en ligt ze er nu uit.
Gebruikersavatar

JKpowned01 apr 2018, 23:21

 259
Hij had ook veel juiste antwoorden en als je zolang arts bent in een rusthuis ga je echt niet onthouden hoeveel tanden een kindergebit heeft want dan maak je wel plaats voor meer relevantere dingen die je nodig hebt. Hij is tevens arts geen tandarts waardoor dit toch wel normaal is dat hij daarop mist. Ik ga namelijk niet naar een huisarts voor mijn tanden :p Het zou pas erg zijn moest hij de vraag met het grootste orgaan fout hebben...
Gebruikersavatar

Margot301 apr 2018, 23:22

 91
eveline.vanhemel schreef: Ik moet morgen wel nog eens kijken wie voor de eliminatie zei dat het niet kon dat Steve de vraag van de tanden niet wist. Ik weet niet meer of dat nu Channy was.
Pieter zei dat, dus Channy zal dat ook verdacht gevonden hebben en dat gezegd hebben.
En nog even ter verdediging van Steve, hij is huisarts en geen tandarts.
en hij kan de vraag van het grootste orgaan makkelijk huid vergeten, want bijna iedereen vergeet dat huid een orgaan is.
Gebruikersavatar

sophie.fastré01 apr 2018, 23:28

 32  Bert
Margot3 schreef:Pieter zei dat, dus Channy zal dat ook verdacht gevonden hebben en dat gezegd hebben.
En nog even ter verdediging van Steve, hij is huisarts en geen tandarts.
en hij kan de vraag van het grootste orgaan makkelijk huid vergeten, want bijna iedereen vergeet dat huid een orgaan is.
Ikzelf wist bijna geen enkel antwoord op die vragen :roll: *feeling dumb*
Roebels wist ik wel haha