Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 22:36

 8153
Was er vorig jaar niet ook iets met de t-shirts van Robin? Achteraf bleek het allemaal toeval.
Maar bij Jeffrey zijn er nog veel "toepasselijke" t-shirts dan er bij Robin waren.
Dat Jacky Laffont t-shirt van Lloyd is ook bizar eigenlijk.
Gebruikersavatar

Frolva01 apr 2018, 23:13

 2204
Hou er wel rekening mee dat de makers niet al te ver kunnen gaan met kledij-tips.

Het moeten T-shirts zijn die de mol al heeft, of die goed bij zijn kledingstijl passen.
Anders zou het te hard opvallen voor de directe omgeving (familie, collega's, vrienden, ...) dat er plots allerlei nieuwe en vreemde kledingstukken opdagen. 😉
Gebruikersavatar

Elysia198501 apr 2018, 23:36

 105
Dit vind ik eigenlijk nog wel een goede insteek. Kunnen we dat voor de t-shirts van vorige week ook terugvinden? En zo ja, volgende week ook in ‘t oog houden, en als dat dan nog terugkomt, dan lijkt me dat wel definitief duidelijk. En als het niet meer terugkomt, weten we dat we deze theorie kunnen schrappen. Of ik moet eigenlijk correcter zeggen: deze ‘hypothese’ ontkrachten.
Gebruikersavatar

Frolva01 apr 2018, 23:48

 2204
Elysia1985 schreef:en als dat dan nog terugkomt, dan lijkt me dat wel definitief duidelijk.

Gevaarlijke uitspraak! :mrgreen:

Vorig jaar (zoals hoger opgemerkt door Chikawah) was er ook een theorie rond de T-shirts van Robin, en dat bleek aflevering na aflevering 'te kloppen'. 😉

Kan iemand de theorie rond de T-shirts van Jeffrey verduidelijken (liefst voorzien van screenshots :mrgreen: ).

Want in elk seizoen van de mol wordt er wel geschoten, dus als je weet (maar ik weet niet of dat hier zo is) dat je moet gaan jagen op een medekandidaat, kan je jouw Pulp Fiction T-shirt aantrekken om jezelf verdacht te maken. 💡
Gebruikersavatar

Elysia198501 apr 2018, 23:53

 105
Frolva schreef:Gevaarlijke uitspraak! :mrgreen:

Vorig jaar (zoals hoger opgemerkt door Chikawah) was er ook een theorie rond de T-shirts van Robin, en dat bleek aflevering na aflevering 'te kloppen'. 😉

Kan iemand de theorie rond de T-shirts van Jeffrey verduidelijken (liefst voorzien van screenshots :mrgreen: ).

Want in elk seizoen van de mol wordt er wel geschoten, dus als je weet (maar ik weet niet of dat hier zo is) dat je moet gaan jagen op een medekandidaat, kan je jouw Pulp Fiction T-shirt aantrekken om jezelf verdacht te maken. 💡
Of de makers van de mol vonden dat grappig en dachten ‘die theorie hebben mensen vorig seizoen ontkracht dus we steken die er nu net met opzet in omdat ze toch gaan denken dat het vorig jaar ook niet was’. 😂 De kans dat dat twee seizoenen achter elkaar zou ‘kloppen’ is immers zeer klein. Maar natuurlijk is er zoiets als ‘confirmation bias’: mensen zoeken (én vinden) vooral bevestiging van hun idee, in plaats van te proberen bewijzen te vinden dat ze fout zijn. Dat zou ook een insteek zijn, natuurlijk, om er zo naar te kijken. 😃
Gebruikersavatar

Elysia198501 apr 2018, 23:54

 105
... of misschien moeten we deze keer op de schoenen letten of zo. 😂
Laatst gewijzigd door Elysia1985 op 01 apr 2018, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

elias.vervacke01 apr 2018, 23:55

 1
Aflevering 1: Opdracht 1 - Levend begraven: Jeffrey had een T-shirt aan met Maria op. Er stond ook een fiets op en een tekst: "Madonna ... "

Opdracht 2 - Tocht met de mariachiband: Jeffrey heeft een witte polo aan met een logo van een beer, gelijkend op die van het wapenschild van Beerschot. De letters van de basketbal waren RAT. De Kielse Ratten is de bijnaam voor de supporters van Beerschot. En laat Jeffrey nu ook juist supporter zijn van Beerschot.

Opdracht 3 - Cliffhanger: Hier draagt hij een T-shirt met een fiets en vleugels op en de tekst: "Living your dream".

Aflevering 2: Opdracht 1 - De jacht op Joke: Jeffrey draagt een T-shirt waarop de bekende scene staat afgebeeld van de film Pulp Fiction waar Samuel L. Jackson en John Travolta hun geweren aan het richten zijn.

Opdracht 2 - Blinde wandeling: Jeffrey draagt een T-shirt met 2 kussende ezels.

Dit is allemaal zo extreem duidelijk dat het bijna niet meer leuk is. Zeker het opvolgen waard.
Gebruikersavatar

Frolva01 apr 2018, 23:56

 2204
Elysia1985 schreef:Maar natuurlijk is er zoiets als ‘confirmation bias’: mensen zoeken (én vinden) vooral bevestiging van hun idee, in plaats van te proberen bewijzen te vinden dat ze fout zijn.
Dat was - in mijn herinnering - vorig jaar zo met de T-shirts van Robin.

Ik had dat door, omdat ik al lang wist dat Annelies de mol was. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2018, 00:02

 2204
elias.vervacke schreef:Dit is allemaal zo extreem duidelijk dat het bijna niet meer leuk is. Zeker het opvolgen waard.
Hartelijk dank (voor de screenshots die nog volgen :mrgreen: ).

Voor mij kan het écht nog wel toeval zijn; ik vind het (nog) niet overtuigend. Maar inderdaad, zeker het opvolgen waard. 😉
Gebruikersavatar

kim.baudart02 apr 2018, 00:34

 138
elias.vervacke schreef:Aflevering 1: Opdracht 1 - Levend begraven: Jeffrey had een T-shirt aan met Maria op. Er stond ook een fiets op en een tekst: "Madonna ... "

Opdracht 2 - Tocht met de mariachiband: Jeffrey heeft een witte polo aan met een logo van een beer, gelijkend op die van het wapenschild van Beerschot. De letters van de basketbal waren RAT. De Kielse Ratten is de bijnaam voor de supporters van Beerschot. En laat Jeffrey nu ook juist supporter zijn van Beerschot.

Opdracht 3 - Cliffhanger: Hier draagt hij een T-shirt met een fiets en vleugels op en de tekst: "Living your dream".

Aflevering 2: Opdracht 1 - De jacht op Joke: Jeffrey draagt een T-shirt waarop de bekende scene staat afgebeeld van de film Pulp Fiction waar Samuel L. Jackson en John Travolta hun geweren aan het richten zijn.

Opdracht 2 - Blinde wandeling: Jeffrey draagt een T-shirt met 2 kussende ezels.

Dit is allemaal zo extreem duidelijk dat het bijna niet meer leuk is. Zeker het opvolgen waard.
Allemaal vind ik het toch niet zo extreem duidelijk... Welke uitleg geef je aan zijn T-shirt bij de cliffhanger? Ik kan daar noch de vleugels noch de fiets aan linken en de tekst zou zeer toepasselijk zijn als het een activiteit was die hij altijd al eens had willen doen, maar daar lijkt het nu ook weer niet echt op...
Gebruikersavatar

Elysia198502 apr 2018, 00:35

 105
Frolva schreef:Dat was - in mijn herinnering - vorig jaar zo met de T-shirts van Robin.

Ik had dat door, omdat ik al lang wist dat Annelies de mol was. :mrgreen:
😂 😂 😂