Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 17:15

 8153
Frolva schreef:Dus de enige mogelijke reden is: de nummerplaat is een hint, dus laten we ze herhalen in de achterste zijruit? :mrgreen:
😂 😂 😂
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 03 apr 2018, 17:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 17:16

 8153
happyfello schreef:Als je het 180° omdraait, kubn je er ook OSVEEN van maken 😉. Nothing is what it seems°
Ha! Nieuwe theorie! In het veen ligt een os begraven => er zijn dit jaar 4 mollen!
Joke heeft de os mismeesterd, daarna heeft Steve hem ge-euthanaseerd, waarna Pieter hem begraven heeft, waarbij Lloyd blokfluit speelde. Maar waarom in het veen? Een zeemansgraf was toch beter geweest?
:mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator03 apr 2018, 17:26

 3483  Uma
chicawah schreef:Awel, dat vraag ik mij nu ook af zie!
allez, mensen toch! Dit is toch evident.
In Mexico hangen de nummerplaten bijna altijd binnen in de auto, want er buiten worden ze gestolen.

Mijn excuses aan de Mexicanen voor dit grapje. Uiteraard is dit niet waar. 😛
Gebruikersavatar

Mateo03 apr 2018, 17:31

 870
chicawah schreef:Ha! Nieuwe theorie! In het veen ligt een os begraven => er zijn dit jaar 4 mollen!
Joke heeft de os mismeesterd, daarna heeft Steve hem ge-euthanaseerd, waarna Pieter hem begraven heeft, waarbij Lloyd blokfluit speelde. Maar waarom in het veen? Een zeemansgraf was toch beter geweest?
:mrgreen:
😂

'Mismeesterd'. Wat een prachtwoord. En zo mooi passend ook.

In het veen natuurlijk, omdat dat een geheime verwijzing is naar de achternaam van Katrien. Die begint met een 'V' en waar groeien veel berken? Juist. In de Hoge Venen. Daarbij wordt de os in het veen gemummificeerd, wat fijn aansluit bij de vage afbeelding van het mummieschaap. 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator03 apr 2018, 17:35

 3483  Uma
Ik begin zo de indruk te krijgen dat we dit jaar de mol niet zullen ontmaskeren. 😉
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2018, 17:41

 2204
ex-molinator schreef:Ik begin zo de indruk te krijgen dat we dit jaar de mol niet zullen ontmaskeren. 😉
Stel je voor.
Tien kandidaten en er steeds de verkeerde uitpikken.
Een ware nachtmerrie voor de molloot.
Vind ik geen leuk vooruitzicht.
En nu nog een zin vinden die met een 'E' begint ...

:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 17:47

 8153
Mateo schreef:😂

'Mismeesterd'. Wat een prachtwoord. En zo mooi passend ook.

In het veen natuurlijk, omdat dat een geheime verwijzing is naar de achternaam van Katrien. Die begint met een 'V' en waar groeien veel berken? Juist. In de Hoge Venen. Daarbij wordt de os in het veen gemummificeerd, wat fijn aansluit bij de vage afbeelding van het mummieschaap. 😉
:roll: Hoe ik daar nu niet zelf op gekomen ben!
Gebruikersavatar

Mateo03 apr 2018, 18:08

 870
Zo boven, zo beneden.
Laatst gewijzigd door Mateo op 03 apr 2018, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Mateo03 apr 2018, 18:10

 870
Frolva schreef:Stel je voor.
Tien kandidaten en er steeds de verkeerde uitpikken.
Een ware nachtmerrie voor de molloot.
Vind ik geen leuk vooruitzicht.
En nu nog een zin vinden die met een 'E' begint ...

:mrgreen:

Tiens!
Ha! En één met een T.
Uiterst vernuftig bedacht, Frolva.
Maar ik vraag me af of dit spoor niet evenzo doodloopt
Als dat van Judas Priest.
Soit. Het zij zo. Amen.