Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 10:38

 8153
Een van de flessen bij de mescalparty had een vreemde dop: een menselijke schedel.
Gebruikersavatar

Jansen02 apr 2018, 12:46

 3423  Yens
marianne.slaets schreef:Verder is Lot een plaatsnaam in Vlaams-Brabant, deelgemeente van BeerSel. En Steve is de enige kandidaat uit Vlaams-Brabant (weliswaar uit Boutersem), dus dat blijft nog onduidelijk.
Klopt. En Lot ligt dichtbij de taalgrens (zie kaart hieronder) en zoals we weten is Steve van huis uit franstalig. Misschien is hij afkomstig uit Lot? Niks is zeker natuurlijk :mrgreen:


Afbeelding
Gebruikersavatar

Kobe02 apr 2018, 12:59

 429
eveline.vanhemel schreef:Klopt. En Lot ligt dichtbij de taalgrens (zie kaart hieronder) en zoals we weten is Steve van huis uit franstalig. Misschien is hij afkomstig uit Lot? Niks is zeker natuurlijk :mrgreen:


Afbeelding
Of ja net zoals Lot "gevlucht" naar Vlaanderen 😃
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2018, 13:03

 2204
eveline.vanhemel schreef:Klopt. En Lot ligt dichtbij de taalgrens (zie kaart hieronder) en zoals we weten is Steve van huis uit franstalig. Misschien is hij afkomstig uit Lot? Niks is zeker natuurlijk :mrgreen:
Steve is niet afkomstig uit Lot. Lijkt met een doodlopend spoor te zijn. 😉
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2018, 13:35

 2204
Mateo schreef:Doodlopend, ja. :mrgreen:
😂 😂 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 14:06

 8153
Kobe schreef:Of ja net zoals Lot "gevlucht" naar Vlaanderen 😃
Zijn dochter mag blij zijn dat hij haar alleen maar onterfd heeft :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 14:07

 8153
Mateo schreef:Doodlopend, ja. :mrgreen:
😂 😂 😂
Gebruikersavatar

Kobe02 apr 2018, 15:52

 429
chicawah schreef:Zijn dochter mag blij zijn dat hij haar alleen maar onterfd heeft :mrgreen:
😂 😂
Gebruikersavatar

Marie mollie02 apr 2018, 20:11

 4  Uma
Wat me al vanaf de trailer opviel was dat de mol nu “het verraad” wordt genoemd. Is dit niet de eerste keer dat dit zo wordt gesteld of heb ik het mis?
Als ik aan religieus en verraad denk dan denk ik aan Judas. Die verraadde Jezus. Dat deed hij door Jezus aan te duiden door middel van een kus. Katrien en Jeffrey moesten elkaar kussen. Een van de twee de mol?
Gebruikersavatar

ex-molinator02 apr 2018, 20:35

 3483  Uma
marijke.vandenabbeel schreef:Wat me al vanaf de trailer opviel was dat de mol nu “het verraad” wordt genoemd. Is dit niet de eerste keer dat dit zo wordt gesteld of heb ik het mis?
Als ik aan religieus en verraad denk dan denk ik aan Judas. Die verraadde Jezus. Dat deed hij door Jezus aan te duiden door middel van een kus. Katrien en Jeffrey moesten elkaar kussen. Een van de twee de mol?
Het verraad zal wel een elleboogje richting vorig jaar zijn (Afrikaans).
Tevens hebben Katrien en Jeffrey mekaar niet gekust.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15