Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen24 apr 2018, 22:48

 182
Kobe schreef:Nog een leeuw en ik ben volledig mee 😉
Kan iemand de link tussen leeuw en Pieter voor mij verduidelijken. Zat in de Bahatunnel, dus ik heb dat gemist.
Gebruikersavatar

Frolva24 apr 2018, 22:53

 2204
pieter-jan.jorissen schreef:Kan iemand de link tussen leeuw en Pieter voor mij verduidelijken. Zat in de Bahatunnel, dus ik heb dat gemist.
Misschien
inge.rumes schreef:De gemeente Lot is ontstaat door fusie van Dworp en Sint Pieters Leeuw
Gebruikersavatar

Kobe24 apr 2018, 22:55

 429
😲 😲 😲
Gebruikersavatar

Kobe24 apr 2018, 22:56

 429
nog iets met dworp?
Gebruikersavatar

Kleintje24 apr 2018, 22:58

 125  Sven
Voor mensen nog wat meer in de Pieter tunnel te duwen: ik ben al de hele tijd aan het denken aan de 10 geboden. Hoe grappig het wel niet zou zijn als Pieter alle 10 geboden zou verbreken en daarmee zou bewijzen dat hij de mol is.

1. Bovenal bemin één God.
2. Zweer niet ijdel, vloek noch spot. - Dat vloeken, daar moet ik geen tekeningetje bij maken 😂
3. Heilig steeds de dag des Heren. - De mol is nu op zondag, en 'werkt' dus op zondag
4. Vader, moeder zult gij eren.
5. Dood niet, geef geen ergernis. - Hij schiet Bahador 'dood' bij de Mexican Stand-off en we zien hem volgende week ook met 'n geweer in zijn hand.
6. Doe nooit wat onkuisheid is.
7. Vlucht het stelen en bedriegen. - Stelen van geld in de luchthavenproef
8. Ook de achterklap en ’t liegen. - De mol liegt (over dat hij de mol niet iss)
9. Wees steeds kuis in uw gemoed. - In de trailer van volgende week zien we dat er gevraagd wordt wat ze de kandidaten willen aandoen om te achterhalen wie de mol is, zo'n gedachten hebben is ook onkuis en ook dat valt onder het 9e gebod
10. En begeer nooit iemands goed. - Het groepsgeld is het gezamenlijk goed waar de mol 'jaloers' op is


Voor 1, 4, 6 en 9 vind ik (nog) niets.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen24 apr 2018, 23:53

 182
Frolva schreef:Misschien
Ja hallo, ik bedoel maar... Als de mol Pieter is, dan is het voor de handliggend dat er een tip is met sint-pieters-leeuw. De gemeente lot, sint (pastoor), pieter (mol) en leeuw (leeuwenpak van zijn broer?? Of nog iets). Allemaal leuk gevonden, maar ik zie geen logische tip.
Er zijn straffere tips richting baha binnengekomen:
-GDC: "vijf kandidaten zoeken de mol" en enkel Baha komt niet in beeld terwijl de anderen al "zoekend" in beeld komen.
- De som van de nummers in de pretparkproef die verwijst naar de pagina in het groene boekje waar gent staat.

Om jullie even uit de Pieter-tunnel te halen 😃
Gebruikersavatar

Jay-Lo24 apr 2018, 23:54

 1690  Sven
pieter-jan.jorissen schreef:Ja hallo, ik bedoel maar... Als de mol Pieter is, dan is het voor de handliggend dat er een tip is met sint-pieters-leeuw. De gemeente lot, sint (pastoor), pieter (mol) en leeuw (leeuwenpak van zijn broer?? Of nog iets). Allemaal leuk gevonden, maar ik zie geen logische tip.
Er zijn straffere tips richting baha binnengekomen:
-GDC: "vijf kandidaten zoeken de mol" en enkel Baha komt niet in beeld terwijl de anderen al "zoekend" in beeld komen.
- De som van de nummers in de pretparkproef die verwijst naar de pagina in het groene boekje waar gent staat.

Om jullie even uit de Pieter-tunnel te halen 😃
Maar Baha komt wel in beeld.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen24 apr 2018, 23:59

 182
Jay-Lo schreef:Maar Baha komt wel in beeld.
Lap, weer iets gemist dan. Tijd voor de volgende aflevering 😃
Gebruikersavatar

Cedric25 apr 2018, 00:11

 2834  Uma
Baha komt wel in beeld, maar niet al zoekend..
Gebruikersavatar

Jansen25 apr 2018, 08:16

 3423  Yens
Kobe schreef:Nog een leeuw en ik ben volledig mee 😉
Pascale heet Van Leeuwen :mrgreen:
Gebruikersavatar

Kobe26 apr 2018, 23:53

 429
pieter-jan.jorissen schreef:Ja hallo, ik bedoel maar... Als de mol Pieter is, dan is het voor de handliggend dat er een tip is met sint-pieters-leeuw. De gemeente lot, sint (pastoor), pieter (mol) en leeuw (leeuwenpak van zijn broer?? Of nog iets). Allemaal leuk gevonden, maar ik zie geen logische tip.
Er zijn straffere tips richting baha binnengekomen:
-GDC: "vijf kandidaten zoeken de mol" en enkel Baha komt niet in beeld terwijl de anderen al "zoekend" in beeld komen.
- De som van de nummers in de pretparkproef die verwijst naar de pagina in het groene boekje waar gent staat.

Om jullie even uit de Pieter-tunnel te halen 😃
Op die zelfde pagina staan ook andere woorden die je kan relateren met andere kandidaten (zie desbetreffende topic).
Maar je hebt gelijk, ook Baha heeft al veel tips. Ik zelf kijk daar niet meer zo zeer naar, maar ze interesseren mij wel omdat ik het zo fascinerend vind hoe er zoveel tips hier op het forum gevonden worden. Ik betwijfel ten zeerste of ze wel degelijk geen valse hints maken, natuurlijk er is een verschil tussen een hint en een toffe insider (die als hint kan geïnterpreteerd worden) 😃
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15