Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

pieter.grauwels02 apr 2018, 00:31

 69
Wat mij METEEN opviel tijdens deze aflevering was dat Steve een zwarte pet droeg met een vaag geel/goud teken. Ik vond dit redelijk random aangezien hij ook tijdens het eten binnen deze pet nog steeds op had en net daarna kwam er de baseballproef waar alle kinderen een gelijkaardige zwarte pet ophadden met een vaag teken. Dit kan een subtiele verwijzing zijn naar het feit dat hij wist welke proef gingen komen. (kan iemand eventueel de tekens op de petten vergelijken?)

Mijn redenering is dat bij Jeffrey werd afgesproken (als kandidaat) welke T-shirt hij moest dragen om een (veel te duidelijk) afleidingsmanouvre te creëren. Als er al een dergelijke tip met kledingstukken inzit die verwijst naar een volgende proef, gaan de makers het niet elke keer zeer duidelijk in beeld brengen zoals bij Jeffrey.

Iets subtieler zoals bij Steve het geval lijkt me veel logischer én directer?
Gebruikersavatar

david.willems02 apr 2018, 00:36

 17
Goh, om de pet nu écht zwart te noemen vind ik ook wel een beetje veel. Het is een donkerblauwe pet eerder, maar ik volg jouw redenering wel. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat de monteurs voor élke proef Jeffrey zijn T-shirt zo duidelijk in beeld zetten, en dat een subtielere hint veel beter zou zijn.
Gebruikersavatar

david.willems02 apr 2018, 00:42

 17
Na eventjes verder te kijken ben ik wel akkoord met jou dat het echt wel een hint lijkt. Wie zet er zijn pet nu op een auto voor hij instapt in de wagen om verder te rijden? Ik kan wel niet zo goed zien wat er juist opstaat, succes daarmee.

Afbeelding
Gebruikersavatar

kris.meulemans02 apr 2018, 00:56

 1
Eerste woord lijkt mij balloon, het teken lijkt ook op een luchtballon. Als er nog een proef zou komen met een luchtballon kan dit later nog aangehaald worden. Voor nu gewoon toeval denk ik?
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2018, 10:18

 2204
pieter.grauwels schreef:Mijn redenering is dat bij Jeffrey werd afgesproken (als kandidaat) welke T-shirt hij moest dragen om een (veel te duidelijk) afleidingsmanouvre te creëren.
Leuke theorie, maar ik hoop dat ze niet klopt.

De makers moeten geen afspraken gaan maken met kandidaten om dwaalsporen te creëren. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 10:29

 8153
Frolva schreef:Leuke theorie, maar ik hoop dat ze niet klopt.

De makers moeten geen afspraken gaan maken met kandidaten om dwaalsporen te creëren. 😉
Inderdaad. Dat zou er echt over zijn. :roll:
Gebruikersavatar

Kobe02 apr 2018, 11:22

 429
Pas op voor tunnelvisie!!
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx02 apr 2018, 19:51

 65
david.willems schreef:Na eventjes verder te kijken ben ik wel akkoord met jou dat het echt wel een hint lijkt. Wie zet er zijn pet nu op een auto voor hij instapt in de wagen om verder te rijden? Ik kan wel niet zo goed zien wat er juist opstaat, succes daarmee.

Afbeelding
Afbeelding
lijkt erop , als dit het zou zijn dan is het gewoon een pet van een goed doel .
Gebruikersavatar

geertn44403 apr 2018, 02:07

 236
Dit was me ook meteen opgevallen bij het herbekijken. Ik vond het ook een beetje te opvallend in beeld gebracht. En wat is eigenlijk de meerwaarde van dat shot ? niks toch....tenzij er iets achter zit..... De kinderen van de echte club, dragen ook ene donkere pet. Het logo is niet hetzelfde, maar het logo lijkt met op een M (van Mol misschien ?). Ik kan er verder nog niet verklaren, maar het staat genoteerd in mijn boekske 🙂
Gebruikersavatar

geertn44404 apr 2018, 21:43

 236
Ter vervollediging. Dit is het logo van de echte ploeg

Afbeelding