Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

mollig1805 apr 2018, 12:56

 229  Bert
geertn444 schreef:Ter vervollediging. Dit is het logo van de echte ploeg

Afbeelding
niet dat ik er per sé iets wil achter zoeken
maar die ploeg "sultanes van guanajuato" heeft inderdaad dat logo maar in de mol was dat logo altijd goud/geel

als je die ploeg opzoekt, zie ik nooit truitjes of materiaal waarin dat logo in het goud of geel is maar altijd in het wit

er was al eens in ander topic link gemaakt met geel of goud dat vaak terug kwam
Gebruikersavatar

geertn44406 apr 2018, 23:57

 236
Geel is het molboekje van ...... Pascale
Gebruikersavatar

james.waker07 apr 2018, 15:39

 417
die pet van Steve vind ik niet zo verdacht, zijn t shirt wél... zal hier vermoedelijk al wel ergens staan, maar ik vind het niet meteen....

donkerblauw met witte bolletjes, het lijkt als twee druppels water op de achterkant van het logo van de mol.... zou ook niet weten waar je zo'n lelijke t-shirt kan kopen....
Gebruikersavatar

billie.holiday07 apr 2018, 18:07

 462  Bert
james.waker schreef:die pet van Steve vind ik niet zo verdacht, zijn t shirt wél... zal hier vermoedelijk al wel ergens staan, maar ik vind het niet meteen....

donkerblauw met witte bolletjes, het lijkt als twee druppels water op de achterkant van het logo van de mol.... zou ook niet weten waar je zo'n lelijke t-shirt kan kopen....


Hij heeft die gekregen van woestijnvis 🙂
Gebruikersavatar

james.waker07 apr 2018, 18:16

 417
billie.holiday schreef:Hij heeft die gekregen van woestijnvis 🙂
inderdaad.... en is dat dan mols?

maar ik zie nu ook dat GIlles ook een bolletjeshemd aan heeft, precies dezelfde bolletjes maar 't valt bij hem minder op omdat het bleekblauw is...

misschien de nieuwste trend ?
Gebruikersavatar

annick.neskens09 apr 2018, 17:58

 128
kris.meulemans schreef:Eerste woord lijkt mij balloon, het teken lijkt ook op een luchtballon. Als er nog een proef zou komen met een luchtballon kan dit later nog aangehaald worden. Voor nu gewoon toeval denk ik?
In onderstaande foto zie je luchtbalonnen



Afbeelding