Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
06 mei 2018, 22:22
céline.janssens schreef:Wie lag er de eerste aflevering in het geel graf?
Jawel Llyod

Afbeelding

is al vele male vermeld hier ... en dat zal uiteindelijk wel de link zijn vermoed ik
van de andere gele pistes blijft niet veel meer over nu pascale weg is
13 mei 2018, 18:10
En na Baha heeft Pieter het gele petje op in dit filmpje.
Ik zou bijna zeggen: bij wie wordt het geel dus gemist... :mrgreen:
13 mei 2018, 19:18
In Kinepolis krijgen de mensen die Lloyd verdenken een gele sombrero...
13 mei 2018, 19:29
sander.ramon schreef:In Kinepolis krijgen de mensen die Lloyd verdenken een gele sombrero...

En de anderen?
13 mei 2018, 19:36
chicawah schreef:En de anderen?

Lloydverdenkers een gele, Bahaverdenkers een groene en Pieterverdenkers een rode.

GDC en de 3 finalisten zijn net in onze filmzaal langsgekomen. Enkel Baha werd geïnterviewd, maar had niet veel meer te zeggen dan wat nerveus te lachen...
13 mei 2018, 19:43
sander.ramon schreef:In Kinepolis krijgen de mensen die Lloyd verdenken een gele sombrero...

:shock: :shock:
13 mei 2018, 19:47

:lol:
13 mei 2018, 19:53

Mijn man zegt al vanaf aflevering 1 dat het Lloyd is, nu gaat hij zeggen: "zie je wel, ik had het toch gezegd" :roll:
Mocht het zo zo zijn. :D
13 mei 2018, 21:43
Cedric schreef:Lloydverdenkers een gele, Bahaverdenkers een groene en Pieterverdenkers een rode.

GDC en de 3 finalisten zijn net in onze filmzaal langsgekomen. Enkel Baha werd geïnterviewd, maar had niet veel meer te zeggen dan wat nerveus te lachen...

We zaten er alletwee naast. :blackeye:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7